Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[pobalin]
> [MarijanMacek]
> Tehnika je tehnika, blebetanje pa blebetanje. Oboje ne gre skupaj!

Ja kaj pa potem bereš medije in komentiraš? Daj raje načrte risat in šraufat.
Nikoli se nisem kaj preveč ukvarjal z risanjem načrtov, (no enkrat pred davnimi leti, ko smo postavljali tovarno in so inženirji odgovorni za projekt vse povprek zavozili sem poprijel za risalni pribor in narisal nekakšne načrte in nekaj malega celo pošraufal), kakršne mogoče razumeš ti. Ni vsa tehnika v šraufanju in levih ali desnih navojih, je še kaj bolj zanimivega večini nedostopnega. Sicer imam pa sedaj precej časa zaradi svojega ugodnega statusa.

> Zato sem vedno razočaran, kadar o kakšnem strokovnem problemu razlagajo neki PIAR-ovci in imam občutek, skrivajo resnico za praznim blebetanjem.
Kadar tehnočno ali naravoslovno nepismen PIAR-ovec razlaga strokovne stvari me podzavsetno zgarbi nekakšen refleks in moram zaviti na.... in si tam izdelam slabo mnenje o šalabajzarskem strokovnjaku, ki se zateka k PIAROV-cem.
Blebetanje je tole tvoje o tehniki in blebetanju. Tega komunikacijskega kiksa ni težko razumeti, če snameš svoje psevdotehniške plašnice. Nisi tako neumen, da ne bi razumel, ampak nočeš.
Pravzaprav pa ne razmem, kaj se vesoljni slovenceljski narod tako vtika v strokovno izbiro 4 lokomotiv za premikalno službo na tovorni postaji Koper in govori o nekakšnih komunikacijskih kiksih. 99% jih lokomotiv nikoli ne bo videlo in večina tudi ne ve kakšne so njihove naloge. Obratno sorazmerno s poznavanjem tematike se pa čutijo dolžni kometirat nek nakup, ki nima zveze z davkoplačevalskim denarjem. Ja kje ste pa hudiča bili, ko je LKP kupovala svoje premikalke in dvopotna vozila, pa gre ravno tako za podjetje v državni (so)lasti. Kje ste pa bili ko je SŽ TP najemal lokomotive, kar je danes sicer splošna praksa, kje ste pa bili ko je kupoval v zadnjem času okoli 100 Sggrrs z dvema Innotarnsovima kontejnerjema za prevoz rude.... Še veste ne za nakup, z 4 premikalke pa takšen cirkus. Pa pejte lepo v maloro....

Res čudna logika, ko se množica komentatorjev na forumu čuti poklicanega razpravljati o politiki neke družbe (SŽ tovorni promet), ki ne živi od državnega denarja in dnevno deluje na mednarodnem trgu v močni mednarodni konkurenci.

V potniškem prometu je pa situacija nekoliko drugačna, saj firma posluje na dokaj zaprtem trgu (vsaj domač promet) in z obilnimi državnimi subvencijami. Tam se lahko razume interes davkoplačevalcev za razvojno politiko nabave voznih sredstev in polsedično debate o smotrnosti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2758174

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
> > Zato sem vedno razočaran, kadar o kakšnem strokovnem problemu razlagajo neki PIAR-ovci in imam občutek, skrivajo resnico za praznim blebetanjem.
Kadar tehnočno ali naravoslovno nepismen PIAR-ovec razlaga strokovne stvari me podzavsetno zgarbi nekakšen refleks in moram zaviti na.... in si tam izdelam slabo mnenje o šalabajzarskem strokovnjaku, ki se zateka k PIAROV-cem.
No, piarovci so lahko dobri ali slabi, tako kot manežement in strokovnjaki, katerih rezultate piarovci pojasnjujejo javnosti. Piarovci morajo strokovne teme prepričljivo prevesti v poljuden jezik, strokovnjaki pa si morajo zato vzeti čas in se potruditi, da svoje delo/področje "prevedejo" piarovcem, včasih pa kar direktno novinarjem. Nakup nekaj lokomotiv ali vlakov ni ravno kvantna fizika, podleže pa nekim uveljavljenim maniram komuniciranja, še posebno, če gre za javna podjetja.
enkrat pred davnimi leti, ko smo postavljali tovarno in so inženirji odgovorni za projekt vse povprek zavozili sem poprijel za risalni pribor in narisal nekakšne načrte in nekaj malega celo pošraufal
Imava oba smolo, da sva obkrožena z mnogimi nesposobneži, anede?
Pravzaprav pa ne razmem, kaj se vesoljni slovenceljski narod tako vtika v strokovno izbiro 4 lokomotiv za premikalno službo na tovorni postaji Koper in govori o nekakšnih komunikacijskih kiksih.
Skromno vztrajam, da me ne enači z narodom, ker sem samo en pobalin v kevdru.
99% jih lokomotiv nikoli ne bo videlo in večina tudi ne ve kakšne so njihove naloge. Obratno sorazmerno s poznavanjem tematike se pa čutijo dolžni kometirat nek nakup, ki nima zveze z davkoplačevalskim denarjem.
Glej, sem napačen naslov. Piši na Kolodvorsko 11! Če se SŽ-TP ne bi izprsile s piarovštino o podpisu pogodbe o nakupu štirih čeških lokomotiv, ki je našla pot v tale rejv, res skoraj nihče ne bi vedel. In bil bi mir, ker pobalin v kevdru ne bi imel kaj razgrajati o rabotah SŽ-TP. Zakaj so SŽ-TP pisanje o podpisu pogodbe, ki po tvojem mnenju nima zveze z davkoplačevalskim denarjem, preko medijev posredovale ljudstvu, naj ti pojasnijo strokovne službe SŽ-TP za komuniciranje.
Ja kje ste pa hudiča bili, ko je LKP kupovala svoje premikalke in dvopotna vozila, pa gre ravno tako za podjetje v državni (so)lasti. Kje ste pa bili ko je SŽ TP najemal lokomotive, kar je danes sicer splošna praksa, kje ste pa bili ko je kupoval v zadnjem času okoli 100 Sggrrs z dvema Innotarnsovima kontejnerjema za prevoz rude.... Še veste ne za nakup, z 4 premikalke pa takšen cirkus. Pa pejte lepo v maloro....
Kakšno prozivanje je zdaj to? Kje smo bili mi ali jaz? In kakšno zvezo ima to z mojo obtožbo enega komunikacijskega kiksa v tem primeru?

Ker rad brskam po stvareh, ki se me ne tičejo, sem pogledal naslove vseh novic SŽ-TP od leta 2009. Našel sem dve novici na temo nabav vozil, obe o Immo vagonih,
2016: www.slo-zeleznice.si...t-storitev
2018: www.slo-zeleznice.si...toti-vagon
z enim samim odmevom v Financah, pa ne v rubriki T+L ampak v Izvozniki!
izvozniki.finance.si...ih-vagonov

Za primerjavo sem pogledal, kaj je o svojih kupčijah s SŽ komuniciral avstrijski Innofreight. Niso bili ravno sinhronizirani s SŽ-TP.
januar 2018: www.innofreight.com/...-sz-cargo/
junij 2018: www.innofreight.com/...eight-lok/
Res čudna logika, ko se množica komentatorjev na forumu čuti poklicanega razpravljati o politiki neke družbe (SŽ tovorni promet), ki ne živi od državnega denarja in dnevno deluje na mednarodnem trgu v močni mednarodni konkurenci.
Pa saj niso edini na tržnem prepihu, jebelacesta, so pa v 100% državni lasti in imajo za zaslombo v sili širok državni hrbet.
V potniškem prometu je pa situacija nekoliko drugačna, saj firma posluje na dokaj zaprtem trgu (vsaj domač promet) in z obilnimi državnimi subvencijami. Tam se lahko razume interes davkoplačevalcev za razvojno politiko nabave voznih sredstev in polsedično debate o smotrnosti.
Preberi še enkrat mojo prvo in drugo repliko na to temo, za vsak primer bolj p o č a s i, pa boš morda razumel, v kaj sem se tam zgoraj sploh zagnal. Če bi se že hotel vtikati v politiko nedotakljivih strokovnjakov za domačijski ajzenpon in smotrnosti njihovega početja, bi pobalinsko vprašal, kako je mogoče, da je SŽ v zadnjih dveh javnih razpisih za tirna vozila dobila samo po eno ponudbo - od Stadlerja za potniške garniture in od Čehov za štiri premikalke. Mogoče ima ta razpisni fenomen kakšno brado, vem samo za ta dva.

Vprašal bi tudi, kako SŽ-TP financira nakup teh štirih lokomotiv, ker tega niso napisali. Zakaj me to zanima? Ker je iz evidence zastavljenih tirnih vozil SŽ-TP videti, da imajo od junija 2013 ducat lokomotiv Siemens 541 (letnik 2009) zastavljenih za 68 milijonov CHF dolga. Meni je jasno, da se take velike stroje jemlje na kredit, leasing in podobno. Vprašal bi, ker sem pač radoveden, če je ta kredit v švicarjih star približno toliko kot razvpiti domačijski krediti v švicarjih in če je tudi postal tako neugoden. Pa ne bom...

Strani: 1