3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> > [jani1974]
> > > [bigl]
> > > Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima.
> >
> > Imajo v Grazu okoli tovarne kmetijskih zemljišč kolikor hočeš:
> > www.google.com/maps/...a=!3m1!1e3
>
> Čuj jaz gledam na toti Googlovid pa ne vidim nobene kmetijske zemlje v bližoni s tovarno. Ena je preko neke AC, bolj nepravilne oblike, omejeno z nekim potokom, na ostale strani pa stanovanjske hiše.... Rahlo neprimerno za širitev proizvodnje. So iskali toliko in toliko v ENEM kosu.

Oni so iskali, kar so pač rekli da iščejo. Če bodo kdaj toliko tudi pozidali, bodo še sami presenečeni.
Kar se tiče Graza: preko avtoceste se zgradi viadukt, preko potoka pa mostovi. Vsekakor precej lažje dosegljiva lokacija kot Slivnica.
Načrti so, kaj se bo pa uresničilo bomo pa še videli, nihče ni vedež, predpogoj pa je primerna lokacija. In recimo da so jo našli pri nas. A ti več, če boš še jutri živ? In vendar delaš neke načrte, če le živiš smiselno življenje.

> Bom pa še enkrat ponovil, poleti sem prepotoval Slovaško, največjo (vsaj relativno glede na prebivalstvo) proizvajalko avtomobilov v Evropi. In čudno, vse nove tovarne stojijo na obdelovalnih površinah mnogo boljših od prodnatih površin s 15-20 cm rodne zemlje v bližini Hoč. In ni kaj dosti slišati protestov zaradi uničevanja kmetijskih površin, se dobro zavedajo, da tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi. In večina večina forumašev na Financah stalno daje Slovaško za zgled tujih investicij, ko se pa gremo podobno investicijo v Sloveniji je pa to uničevanje zemlje zaradi farbanja avtomobilo. Kakor da bi se vozili kot je en napisal v nepofarbanih. Se mi bolj dozdeva, da imajo nekateri malo pofarbane možgančke, ne možgane. Skratka, licemerstvo, da mu ni para.

Če je to na Slovaškem tako čudovito, zakaj pa niso v Avstriji našli še kakšnih njiv, pač malo bolj stran od Graza, da bi bile brez tvojih potokov in avtocest?
Ali misliš da Avstrijcem ni do poslov, ali pa da sploh ne vedo, kaj se na Slovaškem lepega dogaja?
Verjetno si bolj gluh od gluhega, za širitev potrebujejo poleg prostora tudi delovno silo, že sedaj se jih precej vozi iz Maribora in okolice, in ni bolj pametno, da se nova tovarna premakne k virom delovne sile, kakor da se dnevno prevažajo na delo 70 km. In nenazadnje, stroški za delodajalca so opazno nižji.

Tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi, dokler je nekje kakih 100x več njiv, ki jih imajo v lasti ljudje, ki jih zanimajo proizvodi iz te tovarne. Če ne, je zgodbe konec.
Z obdelovalnimi površinami na svetu ni problema, največji izvoznik pšenice na svetu ima okoli 2/3 primerne zemlje neobdelane. In številne države plačujejo kmete da ne obdelujejo zemlje. Dokler imaš delo ni problema za hrano.

In v nasprotju z Revozom je naša Magna opcijski podaljšek opcijskega podaljška kapacitet svetovne avtomobilske proizvodnje, ki se bo prvi zaprl, ko bo ura čas.
In vendar se tovarna razvija in dobiva vedno nove posle. kako bo pa v bodočnosti z avtomobilsko industrijo ve pa samo ljubi bog.