Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [bigl]
> > [johan55]
> > In zakaj Magna ni zgradila take tovarne v Gradcu in ne bi imela stroška s prevažanjem karoserij?
> > Zato ker je bilo to lažje narediti v revnejši skorumpirani državi, kjer so se lahko izmišljevali kje bodo postavili tovarno.
>
> Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima.

Imajo v Grazu okoli tovarne kmetijskih zemljišč kolikor hočeš:
www.google.com/maps/...a=!3m1!1e3
Čuj jaz gledam na toti Googlovid pa ne vidim nobene kmetijske zemlje v bližoni s tovarno. Ena je preko neke AC, bolj nepravilne oblike, omejeno z nekim potokom, na ostale strani pa stanovanjske hiše.... Rahlo neprimerno za širitev proizvodnje. So iskali toliko in toliko v ENEM kosu.
Bom pa še enkrat ponovil, poleti sem prepotoval Slovaško, največjo (vsaj relativno glede na prebivalstvo) proizvajalko avtomobilov v Evropi. In čudno, vse nove tovarne stojijo na obdelovalnih površinah mnogo boljših od prodnatih površin s 15-20 cm rodne zemlje v bližini Hoč. In ni kaj dosti slišati protestov zaradi uničevanja kmetijskih površin, se dobro zavedajo, da tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi. In večina večina forumašev na Financah stalno daje Slovaško za zgled tujih investicij, ko se pa gremo podobno investicijo v Sloveniji je pa to uničevanje zemlje zaradi farbanja avtomobilo. Kakor da bi se vozili kot je en napisal v nepofarbanih. Se mi bolj dozdeva, da imajo nekateri malo pofarbane možgančke, ne možgane. Skratka, licemerstvo, da mu ni para.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2757208

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > [bigl]
> > Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima.
>
> Imajo v Grazu okoli tovarne kmetijskih zemljišč kolikor hočeš:
> www.google.com/maps/...a=!3m1!1e3

Čuj jaz gledam na toti Googlovid pa ne vidim nobene kmetijske zemlje v bližoni s tovarno. Ena je preko neke AC, bolj nepravilne oblike, omejeno z nekim potokom, na ostale strani pa stanovanjske hiše.... Rahlo neprimerno za širitev proizvodnje. So iskali toliko in toliko v ENEM kosu.
Oni so iskali, kar so pač rekli da iščejo. Če bodo kdaj toliko tudi pozidali, bodo še sami presenečeni.
Kar se tiče Graza: preko avtoceste se zgradi viadukt, preko potoka pa mostovi. Vsekakor precej lažje dosegljiva lokacija kot Slivnica.
Bom pa še enkrat ponovil, poleti sem prepotoval Slovaško, največjo (vsaj relativno glede na prebivalstvo) proizvajalko avtomobilov v Evropi. In čudno, vse nove tovarne stojijo na obdelovalnih površinah mnogo boljših od prodnatih površin s 15-20 cm rodne zemlje v bližini Hoč. In ni kaj dosti slišati protestov zaradi uničevanja kmetijskih površin, se dobro zavedajo, da tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi. In večina večina forumašev na Financah stalno daje Slovaško za zgled tujih investicij, ko se pa gremo podobno investicijo v Sloveniji je pa to uničevanje zemlje zaradi farbanja avtomobilo. Kakor da bi se vozili kot je en napisal v nepofarbanih. Se mi bolj dozdeva, da imajo nekateri malo pofarbane možgančke, ne možgane. Skratka, licemerstvo, da mu ni para.
Če je to na Slovaškem tako čudovito, zakaj pa niso v Avstriji našli še kakšnih njiv, pač malo bolj stran od Graza, da bi bile brez tvojih potokov in avtocest?
Ali misliš da Avstrijcem ni do poslov, ali pa da sploh ne vedo, kaj se na Slovaškem lepega dogaja?

Tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi, dokler je nekje kakih 100x več njiv, ki jih imajo v lasti ljudje, ki jih zanimajo proizvodi iz te tovarne. Če ne, je zgodbe konec.

In v nasprotju z Revozom je naša Magna opcijski podaljšek opcijskega podaljška kapacitet svetovne avtomobilske proizvodnje, ki se bo prvi zaprl, ko bo ura čas.

Strani: 1