Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.870
[Domen89]
Moram reči da sem bil nad sistemom jaz navdušen. Sploh če imaš res vklopljen sistem za ohranjanje voznega pasu, avtomatski menjalnik in samodejno zaviranje/pospeševanje. Je pa res da je sistem uporaben samo na AC in zablesti ko je na cesti gneča. Po cca. 4kkm po nemških AC in treh večurnih zastojih je zame nepogrešljiv. Sploh v premikajoči koloni, se dejansko sprostiš in držiš volan samo za okras. Moram reči da sem prvi dan naredil 900km in prišel na cilj bistveno bolj spočit in dobre volje, kot če bi bremzal/speljeval sam. Moraš poskusit da kapiraš :)

Kar se tiče pa odgovornosti pa je stvar res kompleksna. Ker če bo avto peljal sam, se bo moral odločati tudi o filozofksem vprašanju tipa "tramvaj". Dejansko se avtomobilska industrija otepa teh vprašanj, ker če bo prišlo do nesreče, se bo lahko vedno krivilo sistem, češ da nima dovolj dobrih reakcijskih časov, ali da gre za napako v kodi itd. Dejansko se o tem še nismo niti začeli pogovarjati. Danes je kriv voznik ki je nesrečo povzročil. Potem pa bo kriv npr. VW. In to prinese novo dimenzijo problemov...
... čuj, ker res nisem sprobal, se mogoče motim, ampak če vozim sam, točno vem, kaj bom naredil, če pa me vozi "avtonomni" avto, pa nikoli ne vem, kaj bo res naredil in je moja kontrola "avtonomne" vožnje avtomobila bolj naporna, kot če bi vozil sam ...

P.S.: sam imam sistem za ohranjanje voznega pasu, ki sem ga sprobal na avtocesti, pa mi glih ni vlival nekega posebnega občutka varnosti, tempomata pa niti na starem niti na novem avtu nikoli nisem vklopil in niti ne vem, če imam zdaj "naprednega" ali pa "navadnega" ... jebiga, meni je vožnja užitek in nočem, da bi mi avtomatika določala, kako naj vozim, čeprav je res, da večino svojega časa ne preživim na avtocesti, ampak na totem forum ... eh, v mestni in primestni vožnji ...