3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.628
Večina ljudi ne rabi biti up to minute informiranih. Nekateri aicer mislijo, da morajo, ampak prav zares ne rabijo.

Glede cold wallet je vseeno, ali bi izvedel naslednji dan v casopisu. Hitra info vecini ni nic koristila. Tehnologija je naredila tudi famo, da mora biti vse hitro, da je celo bolj pomembno kot vse pravilno (in potem imas napake, slab jezik,...).


Časopisi bomo tudi postajali vedno bolj revijalni, Finance so že zelo. Zelo malo vsebine v casopisu se nanaša na "kaj se je zgodilo vceraj", vecina vsebine je take, da je lahko objavljena danes, jutri ali pa naslednji teden.

Mi imamo celo tag "timeliness", kjer oznacujemo, ali ima clanek za bralca vrednost dan, teden, mesec, leto ali evergreen. Cilj je, da gremo stran od dan, kjer se le da.

Breaking news je hudo slab biznis.

Folk ga hoce, noce pa ga placat, ker deep down ve, da ga največkrat res ne rabi, se posebej ne tako hitro.