Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zakaj Fraport sploh gre v javni razpis, saj je zasebno podjetje in
sam izbere izvajalca? Vem, da imam malo trdo bučo pa vendar ne
razumem zakaj Fraport preprosto v domači pisarni brez javnega
razpisa ne izbere izvajalca?
sporočil: 11.404
[FIN-311684]To je tudi mene zanimalo.
Zakaj Fraport sploh gre v javni razpis, saj je zasebno podjetje in sam izbere izvajalca? Vem, da imam malo trdo bučo pa vendar ne razumem zakaj Fraport preprosto v domači pisarni brez javnega razpisa ne izbere izvajalca?
Morda ima kaj v povezavi z 9. členom Zakona o javnem naročanju:
1.4. Zavezanci
9. člen
(naročniki)
(1) Naročniki po tem zakonu so:
a) organi Republike Slovenije,
b) organi samoupravnih lokalnih skupnosti,
c) druge osebe javnega prava,
č) javna podjetja, ki opravljajo eno ali več dejavnosti na infrastrukturnem področju,
d) subjekti, ki niso opredeljeni v točkah a) do č) tega odstavka in opravljajo eno ali več dejavnosti na infrastrukturnem področju, če jim je za to dejavnost pristojni organ Republike Slovenije podelil posebne ali izključne pravice.
Ker ima Fraport izključne pravice za upravljanje letališča.
sporočil: 7.095
Fraport ni lastnik letališča, to je še vedno država, temveč ga samo
upravlja zato morajo iti vsa investicijska dela na letališču preko
sistama javnega naročanja ker bodo na koncu postala last države.
sporočil: 6.715
[1357]Si prepričan? Ker mi smo bili skoraj edina država, ki nismo dali koncesije ampak prodali celotno zadevo. In zato je bila cena pravzaprav nizka.
Fraport ni lastnik letališča, to je še vedno država, temveč ga samo upravlja zato morajo iti vsa investicijska dela na letališču preko sistama javnega naročanja ker bodo na koncu postala last države.
sporočil: 7.095
Prodano je bilo podjetje Letališče Brnik ( Jože Pučnik,
Ljubljana,), ki je bilo s strani države koncesionar za opravljanje
letališlkih storitev na ljubljanskem letališču ne pa tudi lastnik
infrastrukture na letališču. Država je še vedno lastnik vse
infrastrukture na letališču in bo tudi ostala po preteku koncesiske
pogodbe z Fraportom Slovenija ( koncesiske pogodbe so vedno
terminske).
Strani: 1