5 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
49 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
1 ura
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
1 ura
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-181718 sporočil: 149
Moram reči da sem bil nad sistemom jaz navdušen. Sploh če imaš res vklopljen sistem za ohranjanje voznega pasu, avtomatski menjalnik in samodejno zaviranje/pospeševanje. Je pa res da je sistem uporaben samo na AC in zablesti ko je na cesti gneča. Po cca. 4kkm po nemških AC in treh večurnih zastojih je zame nepogrešljiv. Sploh v premikajoči koloni, se dejansko sprostiš in držiš volan samo za okras. Moram reči da sem prvi dan naredil 900km in prišel na cilj bistveno bolj spočit in dobre volje, kot če bi bremzal/speljeval sam. Moraš poskusit da kapiraš :)

Kar se tiče pa odgovornosti pa je stvar res kompleksna. Ker če bo avto peljal sam, se bo moral odločati tudi o filozofksem vprašanju tipa "tramvaj". Dejansko se avtomobilska industrija otepa teh vprašanj, ker če bo prišlo do nesreče, se bo lahko vedno krivilo sistem, češ da nima dovolj dobrih reakcijskih časov, ali da gre za napako v kodi itd. Dejansko se o tem še nismo niti začeli pogovarjati. Danes je kriv voznik ki je nesrečo povzročil. Potem pa bo kriv npr. VW. In to prinese novo dimenzijo problemov...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2757004

Strani: 1

spiderman sporočil: 1.741
Vozim aktualnega Passata avtomatika z radarskim tempometom in lane assistom.
Se strinjam, da za AC je to zakon, dasiravno jaz to "avtomatsko" vožnjo vseeno dojemam malo drugače.
.
Če moraš konstantno spremljati kontrolirati sistem oz. obračanje volana - OK, jaz si ne predstavljam "junaka", ki bi med tako "avtonomno" vožnjo spustil vozniški sedež in oddremal "eno kitico" :-) - je to (vsaj zame) psihično bolj urtudljivo, kot da vozim sam.
.
Lane assist pride prav med vsemi "distrakcijami" - iskanje "gumbov" po tačskrinu, nastavljanje navigacije itd... ...ko ti avto lahko uide z voznega pasu. Tam res pomaga.
V kolonah pa delo opravlja aktivni tempomat, saj trehutni "lane assist" pod 65 km/h ne deluje - itak pa obračanje volana "ni problem" - bolj pomaga, da avto zavira in speljuje sam - imaš lahko nogi prekrižani.
Mora pa seveda biti avtomatik - pri ročnem menjalniku vsi ti sistemi dosežejo mogoče 10% svoje "uporabnosti".
najobj sporočil: 31.910
[Domen89]
Moram reči da sem bil nad sistemom jaz navdušen. Sploh če imaš res vklopljen sistem za ohranjanje voznega pasu, avtomatski menjalnik in samodejno zaviranje/pospeševanje. Je pa res da je sistem uporaben samo na AC in zablesti ko je na cesti gneča. Po cca. 4kkm po nemških AC in treh večurnih zastojih je zame nepogrešljiv. Sploh v premikajoči koloni, se dejansko sprostiš in držiš volan samo za okras. Moram reči da sem prvi dan naredil 900km in prišel na cilj bistveno bolj spočit in dobre volje, kot če bi bremzal/speljeval sam. Moraš poskusit da kapiraš :)

Kar se tiče pa odgovornosti pa je stvar res kompleksna. Ker če bo avto peljal sam, se bo moral odločati tudi o filozofksem vprašanju tipa "tramvaj". Dejansko se avtomobilska industrija otepa teh vprašanj, ker če bo prišlo do nesreče, se bo lahko vedno krivilo sistem, češ da nima dovolj dobrih reakcijskih časov, ali da gre za napako v kodi itd. Dejansko se o tem še nismo niti začeli pogovarjati. Danes je kriv voznik ki je nesrečo povzročil. Potem pa bo kriv npr. VW. In to prinese novo dimenzijo problemov...
... čuj, ker res nisem sprobal, se mogoče motim, ampak če vozim sam, točno vem, kaj bom naredil, če pa me vozi "avtonomni" avto, pa nikoli ne vem, kaj bo res naredil in je moja kontrola "avtonomne" vožnje avtomobila bolj naporna, kot če bi vozil sam ...

P.S.: sam imam sistem za ohranjanje voznega pasu, ki sem ga sprobal na avtocesti, pa mi glih ni vlival nekega posebnega občutka varnosti, tempomata pa niti na starem niti na novem avtu nikoli nisem vklopil in niti ne vem, če imam zdaj "naprednega" ali pa "navadnega" ... jebiga, meni je vožnja užitek in nočem, da bi mi avtomatika določala, kako naj vozim, čeprav je res, da večino svojega časa ne preživim na avtocesti, ampak na totem forum ... eh, v mestni in primestni vožnji ...

Strani: 1