Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Novi VW passat – skoraj sam vozi do 210 na uro, vselej povezan s spletom
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2757000] 07.02.19 10:34 · odgovor na: (# 2756998)
[Domen89]... OK, ampak če moraš biti z glavo in z rokami ves čas zraven, potem res ne vidim nobene koristi ... khmm, sploh pa ne razumem, kaj imaš od tega, če si za nesrečo kriv sam ali pa avtomatika avtomobila oziroma kako boš to dokazal zavarovalnici, ko boš uveljavljal povračilo škode in kako bo zavarovalnica od VW izterjala škodo, če je za nesrečo kriva avtomatika ...
Sistem deluje tako, da avto drži v voznem pasu. S kombinacijo z aktivnim tempomatom tudi sam pospešuje in zavira, glede na avtomobile pred seboj.
Tako da avto dejansko pelje sam, problem je bil v starejših sistemih, da če si izpustil volan, je nekje po 2 sekundah začel sistem opozarjati, da moraš prevzeti krmilo. To pa ni pomenilo samo da ga primeš, ampak si moral malce zasukati volan. Kot razumem novo verzijo, bo dovolj samo dotik. Torej avto bo vozil sam, ti boš moral samo držati volan. Tu gre najverjetneje izključno za vprašanje odgovornosti. Dokler ti držiš volan in se sistem izklopi ko prevzameš pobudo, je voznik 100% kriv v primeru nesreče.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2757000
Strani: 1
[#2757004] 07.02.19 10:56 · odgovor na: (# 2757000)
Kar se tiče pa odgovornosti pa je stvar res kompleksna. Ker če bo avto peljal sam, se bo moral odločati tudi o filozofksem vprašanju tipa "tramvaj". Dejansko se avtomobilska industrija otepa teh vprašanj, ker če bo prišlo do nesreče, se bo lahko vedno krivilo sistem, češ da nima dovolj dobrih reakcijskih časov, ali da gre za napako v kodi itd. Dejansko se o tem še nismo niti začeli pogovarjati. Danes je kriv voznik ki je nesrečo povzročil. Potem pa bo kriv npr. VW. In to prinese novo dimenzijo problemov...
Strani: 1