6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2756730] 05.02.19 15:12
Odgovori   +    0
Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2756734] 05.02.19 15:27 · odgovor na: anon-317028 (#2756730)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.
Kako pa veš, da bi Kitajci to storili za 600M, saj se še niso prijavili, niti razpisa še ni bilo. Če jaz kaj vem, se ta številka nanaša na en gostilniški pogovor po malce preveč pope pijače. Na provoktivno vprašanje so podali oceno takole od oka, zračunano na prtiček. Samo branje popisa del (kaj šele pisanje) je preobsežno za večerni pogovor. No, naj ti bo oroščeno, nisi gradbenik, kakor nisem jaz, imam le družinske informacije.
Sicer pa bodo mirne duše lahko konkurirali, in recimo da ponudijo 600M. Cene gradnje infrastrukturnih objektov v zadnjih letih so bile nižje od predračunskih, Markovec menda okoli 60%, tudi AC v Gruškovje je bila občutno cenejša, da ne govorimo o izvlečnem tiru. No pri njem so določene nejasnosti, kaj je šlo v okvir gradnje tira, kaj v naknadno željeno rekonstrukcijo obstoječega in kaj v napajalne postaje. Postavlja se pa kakšni so pri njih multiplikativni učinki gradnje pod njihovimi pogoji, najprej enih 20.000 Kitajskih disidentov, material uvožen, kakor se na Pelješac vozi celo betonske pilote iz Kitajske....
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2756747] 05.02.19 16:13 · odgovor na: anon-178149 (#2756734)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.

Kako pa veš, da bi Kitajci to storili za 600M, saj se še niso prijavili, niti razpisa še ni bilo. Če jaz kaj vem, se ta številka nanaša na en gostilniški pogovor po malce preveč pope pijače...
A misliš, da se Kitajci, tudi Turki, Avstrijci, Hrvatje...še vedno lahko prijavijo za gradnjo štreke Koper-Divača? Zdi se, da je že vse zbarantano pri Bratuškovi in Kolektorju. Tole sem pa grdo spregledal. Torej, šele bo razpis, sledi izbira, sledijo pritožbe, razveljavitev razpisa, novi razpis...v tem času bo 2TDK zapravil nekaj stomilijonov na prekladanje papira. Kaj misliš, kdaj bodo začeli vrtati luknje v kamnu?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2756749] 05.02.19 16:46 · odgovor na: anon-317028 (#2756747)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.
>
> Kako pa veš, da bi Kitajci to storili za 600M, saj se še niso prijavili, niti razpisa še ni bilo. Če jaz kaj vem, se ta številka nanaša na en gostilniški pogovor po malce preveč pope pijače...

A misliš, da se Kitajci, tudi Turki, Avstrijci, Hrvatje...še vedno lahko prijavijo za gradnjo štreke Koper-Divača? Zdi se, da je že vse zbarantano pri Bratuškovi in Kolektorju. Tole sem pa grdo spregledal. Torej, šele bo razpis, sledi izbira, sledijo pritožbe, razveljavitev razpisa, novi razpis...v tem času bo 2TDK zapravil nekaj stomilijonov na prekladanje papira. Kaj misliš, kdaj bodo začeli vrtati luknje v kamnu?
Do sedaj so se vedno lahko. Seveda pa vsak brani svoj vrtiček, glej današnji članek o terminalu na Reki. Na žalost je pa eno dejstvo, v Sloveniji ni gradbene firme, ki bi bila sposobna samostojno zgraditi progo, ozirom izvrtati en malce daljši tunel. Nimajo referenc, ker smo tako uživali v sesuvanju gradbenih baronov pozabivši na kolateralno škodo. Nič ne pomaga 1.000 mikro gradbenih podjetij (malce aluzije na nekritično hvaljenje mikro podjetij in zaničevanje velikih podjetij z nazivi "kolhoz"), če nimajo znanja, opreme in referenc. Ni potrebno 100, 1.000, ali 10.000 mikro firm, potrebna je le ena velika in dobra, pri čemer sploh ni pomembno koliko ljudi zaposljujejo mikro in koliko eno makro podjetje.!
FIN-379669 sporočil: 7.966
[#2756754] 05.02.19 17:26 · odgovor na: anon-178149 (#2756749)
Odgovori   +    1
Če delaš razpis vsake kvatre za dokumentacijo ali 2 km proge, potem res ni pričakovati prihoda konurence.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2756804] 06.02.19 08:17 · odgovor na: FIN-379669 (#2756754)
Odgovori   +    1
[]
Če delaš razpis vsake kvatre za dokumentacijo ali 2 km proge, potem res ni pričakovati prihoda konurence.
Razpisi za dela na JŽI so zadnjih nekaj let dokaj pogosti, in ne bi si mislil, ta je bil edini za 2 km proge. ostali vsi reda krepko preko 10 M€. In zanimivo, stalno je dosti konkurence, od propadlih Čehov, ki so dobili posel v v višini 30,5M€ za nadgradnjo 7,5 km proge. Rezultat cenene firme zanič nadgradnja Plojčane-Dolga gora, potrebna zamenjava tirnic, k sreči iz zadržane garancije, firma je nato poniknila iz Slovenije. Swietelsky tudi dostikrat konkurira, pa Rusi, pa Bosanci......, da ne govorimo o skoraj vseh večjih slovenskih firma. Ti pa o ne-prihodu konkurence....

Strani: 1