Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.
>
> Kako pa veš, da bi Kitajci to storili za 600M, saj se še niso prijavili, niti razpisa še ni bilo. Če jaz kaj vem, se ta številka nanaša na en gostilniški pogovor po malce preveč pope pijače...

A misliš, da se Kitajci, tudi Turki, Avstrijci, Hrvatje...še vedno lahko prijavijo za gradnjo štreke Koper-Divača? Zdi se, da je že vse zbarantano pri Bratuškovi in Kolektorju. Tole sem pa grdo spregledal. Torej, šele bo razpis, sledi izbira, sledijo pritožbe, razveljavitev razpisa, novi razpis...v tem času bo 2TDK zapravil nekaj stomilijonov na prekladanje papira. Kaj misliš, kdaj bodo začeli vrtati luknje v kamnu?
Do sedaj so se vedno lahko. Seveda pa vsak brani svoj vrtiček, glej današnji članek o terminalu na Reki. Na žalost je pa eno dejstvo, v Sloveniji ni gradbene firme, ki bi bila sposobna samostojno zgraditi progo, ozirom izvrtati en malce daljši tunel. Nimajo referenc, ker smo tako uživali v sesuvanju gradbenih baronov pozabivši na kolateralno škodo. Nič ne pomaga 1.000 mikro gradbenih podjetij (malce aluzije na nekritično hvaljenje mikro podjetij in zaničevanje velikih podjetij z nazivi "kolhoz"), če nimajo znanja, opreme in referenc. Ni potrebno 100, 1.000, ali 10.000 mikro firm, potrebna je le ena velika in dobra, pri čemer sploh ni pomembno koliko ljudi zaposljujejo mikro in koliko eno makro podjetje.!