5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.
Kako pa veš, da bi Kitajci to storili za 600M, saj se še niso prijavili, niti razpisa še ni bilo. Če jaz kaj vem, se ta številka nanaša na en gostilniški pogovor po malce preveč pope pijače. Na provoktivno vprašanje so podali oceno takole od oka, zračunano na prtiček. Samo branje popisa del (kaj šele pisanje) je preobsežno za večerni pogovor. No, naj ti bo oroščeno, nisi gradbenik, kakor nisem jaz, imam le družinske informacije.
Sicer pa bodo mirne duše lahko konkurirali, in recimo da ponudijo 600M. Cene gradnje infrastrukturnih objektov v zadnjih letih so bile nižje od predračunskih, Markovec menda okoli 60%, tudi AC v Gruškovje je bila občutno cenejša, da ne govorimo o izvlečnem tiru. No pri njem so določene nejasnosti, kaj je šlo v okvir gradnje tira, kaj v naknadno željeno rekonstrukcijo obstoječega in kaj v napajalne postaje. Postavlja se pa kakšni so pri njih multiplikativni učinki gradnje pod njihovimi pogoji, najprej enih 20.000 Kitajskih disidentov, material uvožen, kakor se na Pelješac vozi celo betonske pilote iz Kitajske....

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2756734

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.

Kako pa veš, da bi Kitajci to storili za 600M, saj se še niso prijavili, niti razpisa še ni bilo. Če jaz kaj vem, se ta številka nanaša na en gostilniški pogovor po malce preveč pope pijače...
A misliš, da se Kitajci, tudi Turki, Avstrijci, Hrvatje...še vedno lahko prijavijo za gradnjo štreke Koper-Divača? Zdi se, da je že vse zbarantano pri Bratuškovi in Kolektorju. Tole sem pa grdo spregledal. Torej, šele bo razpis, sledi izbira, sledijo pritožbe, razveljavitev razpisa, novi razpis...v tem času bo 2TDK zapravil nekaj stomilijonov na prekladanje papira. Kaj misliš, kdaj bodo začeli vrtati luknje v kamnu?

Strani: 1