Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
Tako kot se v Sloveniji ovirajo tuji izvajalci npr. Kitajci, ki bi postavili drugi tir za 600 milijonov, tudi Hrvatje se poslužujejo enakih prijemov, kajti eni in drugi vedo, da največji vpliv na izbiro ima obljubljeni korupcijski bonus.
Kako pa veš, da bi Kitajci to storili za 600M, saj se še niso prijavili, niti razpisa še ni bilo. Če jaz kaj vem, se ta številka nanaša na en gostilniški pogovor po malce preveč pope pijače. Na provoktivno vprašanje so podali oceno takole od oka, zračunano na prtiček. Samo branje popisa del (kaj šele pisanje) je preobsežno za večerni pogovor. No, naj ti bo oroščeno, nisi gradbenik, kakor nisem jaz, imam le družinske informacije.
Sicer pa bodo mirne duše lahko konkurirali, in recimo da ponudijo 600M. Cene gradnje infrastrukturnih objektov v zadnjih letih so bile nižje od predračunskih, Markovec menda okoli 60%, tudi AC v Gruškovje je bila občutno cenejša, da ne govorimo o izvlečnem tiru. No pri njem so določene nejasnosti, kaj je šlo v okvir gradnje tira, kaj v naknadno željeno rekonstrukcijo obstoječega in kaj v napajalne postaje. Postavlja se pa kakšni so pri njih multiplikativni učinki gradnje pod njihovimi pogoji, najprej enih 20.000 Kitajskih disidentov, material uvožen, kakor se na Pelješac vozi celo betonske pilote iz Kitajske....