Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.625
[bc123a]

Potem je prav da si zaposleni nabavijo polico za zivljensko zavarovanje, vezano na zivljenje lastnika. Pa dnevno odskodnino v primeru, da lastnika gripa.
Težko je seveda pavšalno govorit, ampak ta opisani problem je pogost v majhnih firmah z majhno dodano vrednostjo. Tam so roke, ne samo glava, lastnika potrebne. In je res problem.

Ce se to dogaja v podjetjih z višjo dodano vrednostjo, so razlogi za močno vpletenost lastnika v procese pogosto pohlep, škrtost, managerska nesposobnost, samo poveličevanje,...

Imaš pa specifične dejavnosti, recimo gostinstvo, kjer je gazda-rica lahko duša storitve in je veliko primerov, kjer gre brez njega/nje navzdol.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2756434

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.879
Prebrati v sobotni prilogi intervju z ustanoviteljem booking.com. Gre za razliko med majhnimi in hitro rastocimi velikimi podjetji. V majhnem, zacetnem je nujno, da se lastnik/direktor posveti celoti in detajlom, ko podjetje raste, pa so potrebne specializacije in delegiranje. Ko smo ze pri gostinstvu: bife lahko vodi lastnik/ca natakar/ica. Restavracija je pa druga zgodba: nabavni, kuhar, cistilka, natakar...
bc123a sporočil: 48.253
[Gustl]
> [bc123a]
>
> Potem je prav da si zaposleni nabavijo polico za zivljensko zavarovanje, vezano na zivljenje lastnika. Pa dnevno odskodnino v primeru, da lastnika gripa.

Težko je seveda pavšalno govorit, ampak ta opisani problem je pogost v majhnih firmah z majhno dodano vrednostjo. Tam so roke, ne samo glava, lastnika potrebne. In je res problem.

Ce se to dogaja v podjetjih z višjo dodano vrednostjo, so razlogi za močno vpletenost lastnika v procese pogosto pohlep, škrtost, managerska nesposobnost, samo poveličevanje,...
Prakticno danes smo dobili primer...

live.finance.si/8944...-za-dostop

Strani: 1