Strani: 1

anon-317971 sporočil: 768
[#2756134] 01.02.19 18:57
Odgovori   +    14
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:11)
anon-26933 sporočil: 21
[#2756156] 01.02.19 20:43 · odgovor na: anon-317971 (#2756134)
Odgovori   +    4
Tudi pri nas bi morala biti obalna cesta brezplačna in "zavajajoča",vinjeta pa min.10% dražja,izplen garantirano bistveno višji.Da pa bi italjani zaradi npr.enodnevnega prihoda na obalo plačali kaj več ? ma toliko neumni spet niso da bodo kupili tedensko vinjeto,je še vedno ceneje povzročat zastoje na stranskih brezplačnih cestah in delat probleme domačinom,janeze pa to itako ne moti
anon-268845 sporočil: 83
[#2756160] 01.02.19 21:00
Odgovori   +    1
Naj si kupijo letne vinjete.
anon-18908 sporočil: 13
[#2756167] 01.02.19 22:27 · odgovor na: anon-268845 (#2756160)
Odgovori   +    3
Pojdi v Trst in jim to povej. Saj niso trčeni, da bodo dajali 110 € za se ob koncu tedna peljati 10 km po HC, da bi do priljubjene oštarije prišli 5 min hitreje.
anon-317971 sporočil: 768
[#2756172] 01.02.19 23:20 · odgovor na: anon-26933 (#2756156)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-317971 01.02.2019 23:23
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:12)
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2756211] 02.02.19 10:07 · odgovor na: anon-317971 (#2756172)
Odgovori   +    2
Res je, ampak dve regiji ali mesti, kot sta tržaška in naša obalna se lahko dogovorita, da v duhu sodelovanja hitre ceste (ne gre za AC) niso podvržene cestninjenju.

Torej hitra cesta od meje do Izole je lahko toll free. Logika. In demokracija.
Endimion sporočil: 10.254
[#2756214] 02.02.19 10:18 · odgovor na: FIN-379669 (#2756211)
Odgovori   +    19
Za to hitro priobalno cesto se je državni DARS zadolžil. Dolg odplačuje s prihodki ki jih plačuje celotna Slovenija plus tranzit.

IN v duhu demokracije naj imajo primorci svojo hitro cesto brezplačno, v MB pa naj se za oni KM ceste, ki gre skozi maribor pa pllačuje vinjeta? Ali pa AC krog okoli LJubljane?
Skippy sporočil: 3.152
[#2756218] 02.02.19 10:28 · odgovor na: anon-26933 (#2756156)
Odgovori   +    1
[sandoria]
Tudi pri nas bi morala biti obalna cesta brezplačna in "zavajajoča",vinjeta pa min.10% dražja,izplen garantirano bistveno višji.Da pa bi italjani zaradi npr.enodnevnega prihoda na obalo plačali kaj več ? ma toliko neumni spet niso da bodo kupili tedensko vinjeto,je še vedno ceneje povzročat zastoje na stranskih brezplačnih cestah in delat probleme domačinom,janeze pa to itako ne moti
Imajo brezplačne alternative, zaradi tega ne rabi biti še kakovostna povezava brezplačna. Saj tudi jaz na poti v Bratislavo ne plačam vinjete za tistih 1 km vinjetne avtoceste, pa ne jamram zaradi 10 minut izgube.
anon-18908 sporočil: 13
[#2756255] 02.02.19 13:51 · odgovor na: Skippy (#2756218)
Odgovori   +    0
Saj točno to počnejo, ne samo tržačani,praktično vsi, ki se pripeljejo iz smeri Italije. In tako domačinom, ki imajo vinjete in so tudi prek davkov financirali gradnjo, delajo gužvo po lokalnih cestah.

Sicer pa zaenkrat iz naše strani še nisem slisal prepričljivega odgovora na očitke glede nespoštovanja Osimskega sporazuma. Torej: ali tam res kaj piše na temo brezplačnih AC ob meji? Verjetno načelo "pacta sunt servanda" ali kako že to gre, ne velja samo, ko nam to ustreza?
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2756262] 02.02.19 14:16 · odgovor na: Endimion (#2756214)
Odgovori   +    0
V demokraciji se dogovoriš, hja, tudi za ostale problematike.

Italijani tudi ne računajo do Monfalcona, to je do cestninske postaje.

Tudi od Šentilja do MB se lahko ne bi računalo. Okoli LJ za ring tudi ne. Simpl, imaš odgovor.

Če hočeš, vidiš rešitev... vendar to mora biti meddržavno dogovorjeno, tam kjer za čezmejni interes.
anon-317971 sporočil: 768
[#2756330] 03.02.19 01:17 · odgovor na: anon-18908 (#2756255)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:12)
anon-18908 sporočil: 13
[#2756378] 03.02.19 16:19 · odgovor na: anon-317971 (#2756330)
Odgovori   +    0
O moj Bog, da ne bi sosed imel kaj več od mene, pravi slovencelj. Če je drugod gneča, naj bo še na obali, ne glede na to, da tik ob lokalni cesti, napolnjeni s tranzitnimi potniki, poteka na pol praznik hitra cesta. Saj vendar nismo gradili HC za to, da bi olajšali pretočnost prometa, kaj ne?

Pri tvoje primeru zarčunavanja AC v Italiji pa mešaš hruške in jabolka. To, da tebi na poti v Milano (torej daljinska relacija) zaaračunajo več km, kot jih prevoziš med vstopno in izstopno cestninsko postajo, ne spremeni dejstva, da jaz za pot od Škofij do Tržiča (torej lokalna vožnja) ne plačam nič.Torej je uporaba obmejnih AC v Italiji za lokalne relacije zastonj. Ali je to morda posledica napačnega tolmačenja Osimskih sporazumov, ali njihove dobre volje, ali česa tretjega pa res ne vem. Tako pač je,

Cestinjenju obalne HC nihče ne bi nasprotoval, če bi bila cestnina za občasne uporabnike adekvatna prevoženi razdalji, ali pa če bi obstajala primerna alternativna pot. Medtem, ko so LJ in MB obvoznice gradili po novih terasah, so z izgradnjo obalne HC povozili velik del bivše magistralke, ki je niso nadomestili. Vozila brez vinjet tako vozijo po bivši lokalni cesti, ki je za tolikšen promet povsem neprimerna.
anon-317971 sporočil: 768
[#2756389] 03.02.19 18:48 · odgovor na: anon-18908 (#2756378)
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:13)
anon-18908 sporočil: 13
[#2756548] 04.02.19 15:52 · odgovor na: anon-317971 (#2756389)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (04.02.2019 15:52)
anon-18908 sporočil: 13
[#2756550] 04.02.19 15:59 · odgovor na: anon-317971 (#2756389)
Odgovori   +    0
Tole zmaga: Če je promet na lokalni cesti prevelik, naj kupijo vinjeto in gredo po avtocesti.

Kaj je takšnemu velikemu prometnemu strokovnjaku tako težko razumeti, da škrti tujci enostavno ne bodo dali 15€ za manj kot 10 km vožnje po HC. Če vmes malo stojijo v koloni njih nič ne moti. Moti pa lokalce, ki vinjeto imajo, ampak se morajo do HC najprej prebiti skozi zastoje na "stari" cesti. Ali pa jim HC za vožnjo v center mesta sploh ne koristi, jim pa izogibalci vinjetne ceste povzročajo zastoje na njihovi vsakodnevni poti (HC ne uporabljajo, ker poteka prečno na njihovo pot, ne pa v smeri centra mesta, da ne bo spet kdo pisal, da če nimajo kruha, naj jedo potico).
murje sporočil: 5.120
[#2761509] 04.03.19 11:27
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 04.03.2019 11:34
ITALIJA - "CESTNI UMOR"

Danes je bilo ponovno objavljeno opozorilo o določbah strogega kazenskega zakonika št.41 v Italiji, ki je že veljavi 3 leta, od marca 2016, ko so v kodeksu uvedli pojem kaznivega dejanja:

* preprosto kršenje zakona - 2 do 7 let
* stopnja alkoholiziranosti >0,8 g/l in nevarna vožnja (prekoračitev hitrosti, vožnja v napačni smeri, prekršek na semaforju, prehitevanja in tvegana vožnja) - od 5 do 10 let
* stopnja alkoholiziranosti >1,5 g/l ali pod vplivom drog - od 8 do 12 let
* več kot 1 žrtev - kazen se je povečala za polovico - do 18 let
* pobeg voznika - povečanje kazni - 1/3 do 2/3, minimalna kazen 5 let
* preklic izpita - novi izpit (avtomatsko v skladu z nedavno odločitvijo Ustavnega sodišča, se kazen še poslabša zaradi vožnje v vinjenem stanju ali pod vplivom drog - po 15 letih
* umor s pobegom - po 30 letih
* kaznivo dejanje - podvojitev pogojev zastaranja in obvezna aretacija v najhujšem primeru
www.tgcom24.mediaset...2019.shtml
www.patente.it/norma...a?idc=1000
lexscripta.it/codici...lla-strada
www.automobile.it/ma...trada-6729
www.tpi.it/2019/02/1...ulte-news/
europa.eu/youreurope...dex_it.htm
argomenti.ilsole24or...trada.html
shevchenko sporočil: 21.898
[#2761531] 04.03.19 12:23 · odgovor na: (#2761511)
Odgovori   +    0
[abohte]
In kaj je pri tem strogega?
za pijandure za volanom je prestroga vsaka kazen, ki stane vec od spricerja.

Strani: 1