Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Pustolovski ford focus odpira nova obzorja
Strani: 1
sporočil: 27.122
ford focus ni nic kriv, samo jaz ga podlo izkoriscam za vprasanje
publiki.
prislo je do totalke in menjamo avto.
prosim publiko za komentar na naslednje razmisljanje, ki siba po moji glavi, ki se na avte ne spozna, na politicno/gospodarska jajca pa kar nekako.
in sicer:
kupiti trenutno dizla (ker avti zazelenih karakteristik predvsem to so) je rizicno, ker
- je dizel easy target za presinge, ki se prodajajo pod marelo resevanja planeta (ceprav bi jim mogoce bolj iskreno rekli priloznost zamenjati vozni park cele populacije = super val zasluzka za industrijo)
- karkoli se bo glede tega sprejemalo po eu (dodatne obdavcitve, zapore, prepovedi), ne bo slo povsod vse skoz ali celo vecinoma ne bo, ker bo delezno dolocenega politicnega pushbacka, pa naj bo to na organiziran nacin skozi stranke opozicije ali na cesti
- v sloveniji pa na ta pushback izkustveno nekako ne gre racunati, karkoli domisljija da, bo slo gladko skoz in zraven se fanfare, kako smo od vseh najbolj napredni
- ko se enkrat nek razred avtov znajde v nemilosti tako, da ima omejeno uporabo ali ornk podrazeno gorivo, gre tudi prodajna vrednost v maloro, ker kdo bo pa se to kupil v taki situaciji
- ker je tako, je nakup novega dizla zelo rizicen tudi v primeru, da ne gremo na resale, temvec na celo zivljenjsko dobo, ker ce ostanemo zataknjeni v omejitvah, kam se ga sme peljati in v ultra podrazenem dizlu, pol kurc
- torej ce ze, potem nekaj rabljenega z recimo se 5 leti pricakovanega solidnega zivljenja
vse ok razmisljeno?
isce pa se avto, ki je hkrati osebni in tovorni, nekaj primerljivega, kot je fiat doblo maxi, s poudarkom na maxi (dolzina ne prav dosti manj kot 5 m), ciljna cena je cca 20 K nov ali primerno odstet rabljeni.
torej a la: citroen jumpy, peugeot rifter, toyota proace...
nihce v druzini nima zelja, da mora biti res neka konkretna znamka in cisto vseeno je, kako se primerja s sosedovim.
hvala za namige.
prislo je do totalke in menjamo avto.
prosim publiko za komentar na naslednje razmisljanje, ki siba po moji glavi, ki se na avte ne spozna, na politicno/gospodarska jajca pa kar nekako.
in sicer:
kupiti trenutno dizla (ker avti zazelenih karakteristik predvsem to so) je rizicno, ker
- je dizel easy target za presinge, ki se prodajajo pod marelo resevanja planeta (ceprav bi jim mogoce bolj iskreno rekli priloznost zamenjati vozni park cele populacije = super val zasluzka za industrijo)
- karkoli se bo glede tega sprejemalo po eu (dodatne obdavcitve, zapore, prepovedi), ne bo slo povsod vse skoz ali celo vecinoma ne bo, ker bo delezno dolocenega politicnega pushbacka, pa naj bo to na organiziran nacin skozi stranke opozicije ali na cesti
- v sloveniji pa na ta pushback izkustveno nekako ne gre racunati, karkoli domisljija da, bo slo gladko skoz in zraven se fanfare, kako smo od vseh najbolj napredni
- ko se enkrat nek razred avtov znajde v nemilosti tako, da ima omejeno uporabo ali ornk podrazeno gorivo, gre tudi prodajna vrednost v maloro, ker kdo bo pa se to kupil v taki situaciji
- ker je tako, je nakup novega dizla zelo rizicen tudi v primeru, da ne gremo na resale, temvec na celo zivljenjsko dobo, ker ce ostanemo zataknjeni v omejitvah, kam se ga sme peljati in v ultra podrazenem dizlu, pol kurc
- torej ce ze, potem nekaj rabljenega z recimo se 5 leti pricakovanega solidnega zivljenja
vse ok razmisljeno?
isce pa se avto, ki je hkrati osebni in tovorni, nekaj primerljivega, kot je fiat doblo maxi, s poudarkom na maxi (dolzina ne prav dosti manj kot 5 m), ciljna cena je cca 20 K nov ali primerno odstet rabljeni.
torej a la: citroen jumpy, peugeot rifter, toyota proace...
nihce v druzini nima zelja, da mora biti res neka konkretna znamka in cisto vseeno je, kako se primerja s sosedovim.
hvala za namige.
sporočil: 2.286
tale je napram drugim videti ok.. cena je mal čez. LED so pa pomoje
samo dnevne luči:
www.avto.net/Ads/det...d=13569752
Za poskusit, kakšen je občutek v vožji. Menjalnik bi znal biti OK.
Imaš potem še razne CNG variante, tudi doblota, ampak verjetno je najbolje od tega samo Caddy, ki je pa dražji, rabljene pa ni za dobit. Pa ne vem, če se ti da iskati par pump, ki so v SLO.
www.avto.net/Ads/det...d=13569752
Za poskusit, kakšen je občutek v vožji. Menjalnik bi znal biti OK.
Imaš potem še razne CNG variante, tudi doblota, ampak verjetno je najbolje od tega samo Caddy, ki je pa dražji, rabljene pa ni za dobit. Pa ne vem, če se ti da iskati par pump, ki so v SLO.
sporočil: 7.929
Lep in uporaben avto, tudi poceni ni, vendar avtomatik na 1,5 k cm3
prostornine? Hmm.
sporočil: 2.286
[]
Lep in uporaben avto, tudi poceni ni, vendar avtomatik na 1,5 k cm3 prostornine? Hmm.
In?
Ma 130 konjev...
V glavnem za poskusit je. Zna biti udoben za furat, malo sem prebral o menjalniku in je fajn slisat
sporočil: 970
Če ravno ne bo fural v glavnem relacij, so tile mali motorji v tako
težkih kravah precej obremenjeni.
Smo ravno pred kratkim imeli čast vozit rent-a-car Trafica 1.6 s 125 konji. Precej lena zadeva, pri slabih 90.000 km je bil pa že precej zmatran.
Smo ravno pred kratkim imeli čast vozit rent-a-car Trafica 1.6 s 125 konji. Precej lena zadeva, pri slabih 90.000 km je bil pa že precej zmatran.
sporočil: 1.741
Če potrebuješ prostor, ne delaš redno 500+km fur v kosu in nisi
obremenjan z znamko, je tole zmaga:
www.avto.net/Ads/det...%20Stepway
lahko vgradiš še plin pa bo tudi šparovček...
www.avto.net/Ads/det...%20Stepway
lahko vgradiš še plin pa bo tudi šparovček...
sporočil: 145
Saj imate profesionalca v ekipi, ki se zastonj vozi s sposojenimi
avtomobili po zdruzeni evropi. Vprasaj, pa bos morda se ti postal
moder kot on.
sporočil: 27.122
hvala vsem.
fiat doblo maxi je bil doslej in bi naceloma mirno bil naprej, jih je pa malo na trgu, se zlasti rabljenih. enega smo imeli namerkanega, pa se je tik pred zdajci izkazalo, da je clovek zamudil servis in padel iz garancije, nakar ni zelel tega upostevati pri ceni. ta v podanem oglasu je hardcore verzija brez sip zadaj in brez tempomata, kar ga dela malo manj primernega.
dacia je preverjeno premajhna (ljudje in zivali malo vecjih dimenzij + razna kmetijska roba), je bila testirana v prejsnjem krogu kupovanja. karkoli je opazno manjse kot doblo maxi, je premajhno.
rifter je mozen kandidat in se gremo usest v njega, se zlasti zato, da v zivo vidimo, kako je s prostorom.
trafic je mogoce vendarle malo prevelik. ceprav je v.d. zene v tokratnem krogu razgledovanja probala vozit citroena jumpyja M in se je z njim zelo dobro znasla, samo se je potem izkazalo, da zija precejsnja luknja med tem, kaj avtotehna napise v oglasih na avto.netu ter tem, kako potem zgleda konkretna cifra ponudbe, ko prides tja.
fiat doblo maxi je bil doslej in bi naceloma mirno bil naprej, jih je pa malo na trgu, se zlasti rabljenih. enega smo imeli namerkanega, pa se je tik pred zdajci izkazalo, da je clovek zamudil servis in padel iz garancije, nakar ni zelel tega upostevati pri ceni. ta v podanem oglasu je hardcore verzija brez sip zadaj in brez tempomata, kar ga dela malo manj primernega.
dacia je preverjeno premajhna (ljudje in zivali malo vecjih dimenzij + razna kmetijska roba), je bila testirana v prejsnjem krogu kupovanja. karkoli je opazno manjse kot doblo maxi, je premajhno.
rifter je mozen kandidat in se gremo usest v njega, se zlasti zato, da v zivo vidimo, kako je s prostorom.
trafic je mogoce vendarle malo prevelik. ceprav je v.d. zene v tokratnem krogu razgledovanja probala vozit citroena jumpyja M in se je z njim zelo dobro znasla, samo se je potem izkazalo, da zija precejsnja luknja med tem, kaj avtotehna napise v oglasih na avto.netu ter tem, kako potem zgleda konkretna cifra ponudbe, ko prides tja.
sporočil: 2.286
Sej bi ti reku da vseen preveri ce ta model doblota obstaja CNG,
ampak glede na to, da avto vozi zena, jo jaz ne bi matral s tem
polnjenjem CNG-ja.
Tistle peugeot bi znal biti udoben...... drgac pa se malo rabljene caddye poglej.. mi jih imamo kar nekaj v sluzbi (tako CNG kit dizel) in lepo delajo. Bi znal biti pa peugeot bolj udoben in prijazen. Sploh tisti menjalnik bi znal biti dober. Ampak pazi, ko se bi navadla na avtomatik, si gotov pri naslednjem nakupu :)
Tistle peugeot bi znal biti udoben...... drgac pa se malo rabljene caddye poglej.. mi jih imamo kar nekaj v sluzbi (tako CNG kit dizel) in lepo delajo. Bi znal biti pa peugeot bolj udoben in prijazen. Sploh tisti menjalnik bi znal biti dober. Ampak pazi, ko se bi navadla na avtomatik, si gotov pri naslednjem nakupu :)
sporočil: 27.122
Zadnja sprememba: crt 01.02.2019 18:26
[matic1982]caddy je majhen.
Sej bi ti reku da vseen preveri ce ta model doblota obstaja CNG, ampak glede na to, da avto vozi zena, jo jaz ne bi matral s tem polnjenjem CNG-ja.
Tistle peugeot bi znal biti udoben...... drgac pa se malo rabljene caddye poglej.. mi jih imamo kar nekaj v sluzbi (tako CNG kit dizel) in lepo delajo. Bi znal biti pa peugeot bolj udoben in prijazen. Sploh tisti menjalnik bi znal biti dober. Ampak pazi, ko se bi navadla na avtomatik, si gotov pri naslednjem nakupu :)
doblo cng sva gledala ze v prejsnjem krogu, vendar sva bila demotivirana z vtisom, da ni ravno gosta mreza polnilnic.
rifter naju v teoriji malo sekira glede visine, ki je menda 1,90, kar je manj od doblota in pomeni, da ko dvignes vrata prtljaznika, jaz mogoce ne morem stati pod njimi, kot sem pri doblotu, temvec se fino nabodem na vogal :)
zdaj baje ze traffic passenger gledamo (so i'm told).
sporočil: 27.122
Problem pri caddyju je za naju majhna kabina, sva probala par let
nazaj in se pocutila kot sardine.
sporočil: 4.301
[rename]saj ma kosmate uhe... :-)
Pa ne more psa v odprtem kesonu prevazat, si bo uhe prehladu :-P
o skrbi glede porabe nisem nic zasledil, le da rajs ne dizla... :-)
#poraba pa...25 litrov?
lpA
sporočil: 6.899
[crt]Kurc, na moj predlog (pet vrat, bencinar, nizka poraba!) pa nobene zahvale?!
Problem pri caddyju je za naju majhna kabina, sva probala par let nazaj in se pocutila kot sardine.
:-))
sporočil: 6.899
[rename]Sekundiram pathfinderja. Ce imamo zulje na riti zarad prepolne denarnice pa toyota landcruiser, ki ji denimo v primeru vojnega stanja zraste cena :-)
Tole je best of the best:
www.avto.net/Ads/det...mium%20AVT
Ce hoces sparat pa
www.avto.net/Ads/det...7sede%9Eev
Idealno za velikega psa (raven in razmeroma nizek prtljaznik).
Masina zanesljiva, menjalnik tudi...slabost vecja poraba....pa to, da jih ne delajo vec, zato ne mores novega kupiti, ko se ta iztrosi.
Drugace pa te redno servisiran Nissan ne pusti na cesti.
Ce mora bit kombi pa wv multivan. Drago, ampak prava stvar. Ker se enkrat zivi.
sporočil: 30
Če je ravno članek od Forda, kaj pa S-Max? Prostoren avto v kabini
in tudi prtljažnik precej velik, recimo 5 članska družina gre na
smučarijo z vso opremo v prtljažniku (smučke gredo lepo v
diagonalo).
www.avto.net/Ads/det...RD%20JAMST
www.avto.net/Ads/det...RD%20JAMST
sporočil: 283
Jaz sem se zapicil v Pathfinderja, pa vprasal frenda, ki je cisto
slucajno strucko za dizle s svojo mehanicno delavnico. In je rekel
bognedaj te gajbe kupit.
Za hec vprasajta koliko stane EGR ventil za ta avto.
Skratka, nissan z reno masino obvoz.
LandCruiser je pa seveda druga pesem.
Za hec vprasajta koliko stane EGR ventil za ta avto.
Skratka, nissan z reno masino obvoz.
LandCruiser je pa seveda druga pesem.
sporočil: 6.570
[PIC2]Kako me dvignejo taki šalabajzerji. PATHFINDER IMA NISSANOV MOTOR.
Jaz sem se zapicil v Pathfinderja, pa vprasal frenda, ki je cisto slucajno strucko za dizle s svojo mehanicno delavnico. In je rekel bognedaj te gajbe kupit.
Za hec vprasajta koliko stane EGR ventil za ta avto.
Skratka, nissan z reno masino obvoz.
sporočil: 2.286
[jani1974]
> [PIC2]
> Jaz sem se zapicil v Pathfinderja, pa vprasal frenda, ki je cisto slucajno strucko za dizle s svojo mehanicno delavnico. In je rekel bognedaj te gajbe kupit.
>
> Za hec vprasajta koliko stane EGR ventil za ta avto.
>
> Skratka, nissan z reno masino obvoz.
Kako me dvignejo taki šalabajzerji. PATHFINDER IMA NISSANOV MOTOR.
Hehe. Al pa ideje da je landcruiser nekaj posebnega :)
sporočil: 283
Zamesal sem s 3.0 motorjev.
Kljub temu ostaja dejstvo, da je pathfinder gajba deluxe. S cimer sem se tezko sprijaznil, ker mi je ta model drugace ZELO vsec...
Kljub temu ostaja dejstvo, da je pathfinder gajba deluxe. S cimer sem se tezko sprijaznil, ker mi je ta model drugace ZELO vsec...
sporočil: 30.415
Kaj reči o "Kantanki" novem avtu iz Gane? The vehicles are the
Kantanka Omana Pickup – a rebadged Foday Lion, Kantanka Onantefuo
4×4 pickup/SUV – a rebadged Foday Explorer 6, with Kantanka K71
small SUV – a rebadged Brilliance Jinbei, Kantanka Amoanimaa, and
Kantanka Mensah joining the fleet recently...Proizvajajo tudi
električne avtomobile.
www.ghananewsagency....les-141978
www.nofi.media/2019/...cale/62217
www.ghpage.com/kanta...ars/76796/
www.ghananewsagency....les-141978
www.nofi.media/2019/...cale/62217
www.ghpage.com/kanta...ars/76796/
sporočil: 6
bojim se, da je to zelo slab predlog - malo preverite za probleme
glede rjavenja ... ;)
kar se tiče S-Maxa - to je zelo dober predlog! prostoren in z dobrimi voznimi lastnostmi.
kar pa se tiče omenjenega Focusa - 1.5 motor v tem avtu je več kot dovolj, tudi na AC. dovolj konjenice in navora.
kar se tiče S-Maxa - to je zelo dober predlog! prostoren in z dobrimi voznimi lastnostmi.
kar pa se tiče omenjenega Focusa - 1.5 motor v tem avtu je več kot dovolj, tudi na AC. dovolj konjenice in navora.
Strani: 1