2 min
Aktivno v zaščito omrežij in odjem električne energije
24 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
53 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
2 uri
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

moon sporočil: 1.623
[gobim]
> [moon]
> > [gobim]
> > > [guerillatomac]
> > > Saj veš koliko miljard!!! so lani nemci vložili v razvoj EV. Le zakaj ?
> >
> > Glede nato, da sem iz avtomobilske industrije in je moja firma razvojni partner najuglednejših avtomobilskih proizvajalcev, Ti na Tvoje vprašanje lahko zelo točno odgovorim. Iz prve roke in naravnost iz razvojnih oddelkov.
> >
> > Zaradi političnega pritiska in zaradi ničesar drugega.
>
> No, lepo da priznajo, najbrz je tudi za dieselske skandale kriva politika : S
> Mislim, da jih veliko bolj boli pritisk Tesle na njihove prodajne stevilke, ce temu ne bi bilo tako, Porsche ne bi toliko vlagal v taycana in bi veselo naprej delal dieselske SUVe in panamere, po katerih tako radi segajo v ZDA in na Kitakskem. Bo treba glavo hitreje iz peska ven potegnit.

Zakaj Tesla prodaja? Zaradi 7.000 USD subvencij (sedaj ko je kvota izpolnjena sicer nič več) in zaradi masovne podpore finančnih trgov in posledične psihoze. Ob tem, da firma (če odštejemo posamične računovodske akrobacije med kvartali) v resnici do sedaj ni naredila pozitivnega kvartala - na na rezultatu, ne na CF. V resnici niti noben drug proizvajalec EV ni še naredil na EV pozitivnega rezultata.

Mimogrede, celo Toyota, ki s Prius-om in hibridi daleč vodi pred vsemi, vztrajno zavrača kakršnokoli informacijo o rentabilnosti njihovih EV. Kolikor vemo, pozitive ne dela niti BMV in še manj VW.

Kar se pa dieselskega škandala tiče. Podobno kot Toyotin leta 2009 v ZDA. S fracking-om je večina ameriške nafte klase Super light. Kaj to pomeni? Gre za izrazito lahko nafto iz katere ne moreš, ali pa v zelo majhnem delu, dobiti težjih frakcij kot je npr. kerozin, dizel ali pa še težje nafta za pogon ladijskih motorjev. Za ZDA dizel enostavno ni v nacionalnem interesu iz vidika samooskrbe.
Tesla zagotovo ne prodaja zaradi masovne podpore trgov (financnih). Mogoce zaradi tega lahko dela, dobavlja avtomobile samostojno. Prodaja jih zaradi branda, zelje kupcev, da bi imeli EV, ker je nekaj posebnega, nudi posebno dozivetje.
Ti bi kupil avto samo zato, ker je 7K cenejsi, zraven pa vzames v zakup, da polnis rezervoar vsakih 400km eno uro?? Eh,.. boljsi in velikooo enostavnejsi je ICE.
A ti ves koliko pozitivnih kvartalov je naredil Tesla? Tisti pravi, Nikola? Mislis, da jih je stel, da mu je bilo mar? Clovek je imel ideje, spremenil je svet. Tudi Musk to dela, ceprav smo vsi mislil, da se kaj takega sedaj pa res ne more vec zgoditi!

Lej, se ti ne zdi malo mimo primerjati Priusa, i3 in enega e-golfa kateri imajo skupaj pol dosega ene tesle? Njen pospesek pa dosezejo kvecjemu, ce jih vrzemo iz aviona??
Prius je zaviralec, i3 gremlin, e-golf pa prisila. BMW tudi z i-next misli, da bo lahko s svojo nezeljo ustavil svet.. ocitno je edino Porsche s taycanom resno vzel lastne prodajne stevilke n bo zmetal "stran" par milijard.

Dieselski skandal ni bil skandal, bil je goljufija, nateg drzave! Folk je dobil na crno scipiran avto serijsko, s homologacijo, kaj hoces lepsega. Ni kul. Frizerka in tisti, ki mi je menjal gume placa kazen, ce ne obracuna DDV, Eu pa nekaj o skandalu...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2755909

Strani: 1

anon-476752 sporočil: 484
Zadnja sprememba: anon-476752 01.02.2019 00:19
Svet potrebuje industrijsko revolucijo. Bo pač električna, ker pri notranjem zgorevanju smo zašli, vsako leto so se na trg dajali večji in težji avti in to je vse. Vav, res je napredek, če nemci vsako drugo leto en x v paleto dodajo... To je temeljilo na traktorski mehanizaciji in temuje treba s stališča okolja, s stališča hrupa, prostora in varnosti ostalih končno reči dost je... Slovenske ti. razvojne dobavitelje sem opazoval že na podelitvah nagrad za inovativnost. Kakšno razočaranje... 3x prevrtan kos kovine je lažji, malo šibkejši od neprevrtanega in imamo inovacijo za 1,2 centa po kosu... Kako daleč je to še sposobno iti na tak način? Seveda, ne preveč daleč... Zato rabimo nekaj drugačnega.

Komaj čakam, da se bom dnevno vozil s hibridom, EV je pa še premajhen. Traktorje pa sovražim. Opazoval včeraj štart X3 iz parkirišča na dnu klanca. Neverjetno, samo klokotanje, škripanje, rezgetanje. Kot da smo 1875... Ali pa 1944 pred bitku pri Kursku... Dizle je treba takoj prepovedat kot osebna vozila.
anon-154083 sporočil: 6.570
[moon]
> [gobim]
> > [moon]
> > > [gobim]
> > > > [guerillatomac]
> > > > Saj veš koliko miljard!!! so lani nemci vložili v razvoj EV. Le zakaj ?
> > >
> > > Glede nato, da sem iz avtomobilske industrije in je moja firma razvojni partner najuglednejših avtomobilskih proizvajalcev, Ti na Tvoje vprašanje lahko zelo točno odgovorim. Iz prve roke in naravnost iz razvojnih oddelkov.
> > >
> > > Zaradi političnega pritiska in zaradi ničesar drugega.
> >
> > No, lepo da priznajo, najbrz je tudi za dieselske skandale kriva politika : S
> > Mislim, da jih veliko bolj boli pritisk Tesle na njihove prodajne stevilke, ce temu ne bi bilo tako, Porsche ne bi toliko vlagal v taycana in bi veselo naprej delal dieselske SUVe in panamere, po katerih tako radi segajo v ZDA in na Kitakskem. Bo treba glavo hitreje iz peska ven potegnit.
Lej, človek ti je lepo povedal, kako in kaj.
Ti ne bi smel povedati, ampak ti je.
Uporabi informacijo bolj koristno, kot si jo.
Facts do not cease to exist because they are ignored.

Strani: 1