Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
[moon]
> [gobim]
> > [guerillatomac]
> > Saj veš koliko miljard!!! so lani nemci vložili v razvoj EV. Le zakaj ?
>
> Glede nato, da sem iz avtomobilske industrije in je moja firma razvojni partner najuglednejših avtomobilskih proizvajalcev, Ti na Tvoje vprašanje lahko zelo točno odgovorim. Iz prve roke in naravnost iz razvojnih oddelkov.
>
> Zaradi političnega pritiska in zaradi ničesar drugega.

No, lepo da priznajo, najbrz je tudi za dieselske skandale kriva politika : S
Mislim, da jih veliko bolj boli pritisk Tesle na njihove prodajne stevilke, ce temu ne bi bilo tako, Porsche ne bi toliko vlagal v taycana in bi veselo naprej delal dieselske SUVe in panamere, po katerih tako radi segajo v ZDA in na Kitakskem. Bo treba glavo hitreje iz peska ven potegnit.
Zakaj Tesla prodaja? Zaradi 7.000 USD subvencij (sedaj ko je kvota izpolnjena sicer nič več) in zaradi masovne podpore finančnih trgov in posledične psihoze. Ob tem, da firma (če odštejemo posamične računovodske akrobacije med kvartali) v resnici do sedaj ni naredila pozitivnega kvartala - na na rezultatu, ne na CF. V resnici niti noben drug proizvajalec EV ni še naredil na EV pozitivnega rezultata.

Mimogrede, celo Toyota, ki s Prius-om in hibridi daleč vodi pred vsemi, vztrajno zavrača kakršnokoli informacijo o rentabilnosti njihovih EV. Kolikor vemo, pozitive ne dela niti BMV in še manj VW.

Kar se pa dieselskega škandala tiče. Podobno kot Toyotin leta 2009 v ZDA. S fracking-om je večina ameriške nafte klase Super light. Kaj to pomeni? Gre za izrazito lahko nafto iz katere ne moreš, ali pa v zelo majhnem delu, dobiti težjih frakcij kot je npr. kerozin, dizel ali pa še težje nafta za pogon ladijskih motorjev. Za ZDA dizel enostavno ni v nacionalnem interesu iz vidika samooskrbe.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2755896

Strani: 1

moon sporočil: 1.623
[gobim]
> [moon]
> > [gobim]
> > > [guerillatomac]
> > > Saj veš koliko miljard!!! so lani nemci vložili v razvoj EV. Le zakaj ?
> >
> > Glede nato, da sem iz avtomobilske industrije in je moja firma razvojni partner najuglednejših avtomobilskih proizvajalcev, Ti na Tvoje vprašanje lahko zelo točno odgovorim. Iz prve roke in naravnost iz razvojnih oddelkov.
> >
> > Zaradi političnega pritiska in zaradi ničesar drugega.
>
> No, lepo da priznajo, najbrz je tudi za dieselske skandale kriva politika : S
> Mislim, da jih veliko bolj boli pritisk Tesle na njihove prodajne stevilke, ce temu ne bi bilo tako, Porsche ne bi toliko vlagal v taycana in bi veselo naprej delal dieselske SUVe in panamere, po katerih tako radi segajo v ZDA in na Kitakskem. Bo treba glavo hitreje iz peska ven potegnit.

Zakaj Tesla prodaja? Zaradi 7.000 USD subvencij (sedaj ko je kvota izpolnjena sicer nič več) in zaradi masovne podpore finančnih trgov in posledične psihoze. Ob tem, da firma (če odštejemo posamične računovodske akrobacije med kvartali) v resnici do sedaj ni naredila pozitivnega kvartala - na na rezultatu, ne na CF. V resnici niti noben drug proizvajalec EV ni še naredil na EV pozitivnega rezultata.

Mimogrede, celo Toyota, ki s Prius-om in hibridi daleč vodi pred vsemi, vztrajno zavrača kakršnokoli informacijo o rentabilnosti njihovih EV. Kolikor vemo, pozitive ne dela niti BMV in še manj VW.

Kar se pa dieselskega škandala tiče. Podobno kot Toyotin leta 2009 v ZDA. S fracking-om je večina ameriške nafte klase Super light. Kaj to pomeni? Gre za izrazito lahko nafto iz katere ne moreš, ali pa v zelo majhnem delu, dobiti težjih frakcij kot je npr. kerozin, dizel ali pa še težje nafta za pogon ladijskih motorjev. Za ZDA dizel enostavno ni v nacionalnem interesu iz vidika samooskrbe.
Tesla zagotovo ne prodaja zaradi masovne podpore trgov (financnih). Mogoce zaradi tega lahko dela, dobavlja avtomobile samostojno. Prodaja jih zaradi branda, zelje kupcev, da bi imeli EV, ker je nekaj posebnega, nudi posebno dozivetje.
Ti bi kupil avto samo zato, ker je 7K cenejsi, zraven pa vzames v zakup, da polnis rezervoar vsakih 400km eno uro?? Eh,.. boljsi in velikooo enostavnejsi je ICE.
A ti ves koliko pozitivnih kvartalov je naredil Tesla? Tisti pravi, Nikola? Mislis, da jih je stel, da mu je bilo mar? Clovek je imel ideje, spremenil je svet. Tudi Musk to dela, ceprav smo vsi mislil, da se kaj takega sedaj pa res ne more vec zgoditi!

Lej, se ti ne zdi malo mimo primerjati Priusa, i3 in enega e-golfa kateri imajo skupaj pol dosega ene tesle? Njen pospesek pa dosezejo kvecjemu, ce jih vrzemo iz aviona??
Prius je zaviralec, i3 gremlin, e-golf pa prisila. BMW tudi z i-next misli, da bo lahko s svojo nezeljo ustavil svet.. ocitno je edino Porsche s taycanom resno vzel lastne prodajne stevilke n bo zmetal "stran" par milijard.

Dieselski skandal ni bil skandal, bil je goljufija, nateg drzave! Folk je dobil na crno scipiran avto serijsko, s homologacijo, kaj hoces lepsega. Ni kul. Frizerka in tisti, ki mi je menjal gume placa kazen, ce ne obracuna DDV, Eu pa nekaj o skandalu...

Strani: 1