Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[usimoncic]
Če mislijo delati elektriko iz plina, naj za začetek ustavijo vse aktivnosti povezane z razvojem električnih avtomobilov. Kaj je bolj neumnega kot delati elektriko iz plina, razvijati električne avte in razvijati električno omrežje za obratovanje polnilnic, če lahko z obstoječo avtomobilsko tehnologijo in obstoječim plinskim omrežjem poganjaš promet na plin.
K temu dodaj še izgube za ogrevanje pri električnem avtu, potem pa primerjaj z izkoristkom avta z motorjem na plin in hibridnim pogonom. Smo kar tam-tam. S to razliko, da imamo pri plinu na voljo vso tehnologijo in skoraj vso infrastrukturo (bencinske črpalke bi morali še priklopiti na plinsko omrežje), pri elektriki pa moramo vse še razviti in zgraditi.
Sliši se logično. Na misel mi prideta dva odgovora:

- Na plin računajo začasno in želijo spodbuditi razvoj e-prometa in ustrezne infrastrukture.
- Kolikor sledim, spodbujajo plin kot prehodno gorivo v cestnem transportu predvsem Italijani (Iveco) in Skandinavci. Nemci pa zaostajajo. Še ena od nelogičnosti nemške energetske politike.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2755095

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[hocevarb]
> [usimoncic]
> Če mislijo delati elektriko iz plina, naj za začetek ustavijo vse aktivnosti povezane z razvojem električnih avtomobilov. Kaj je bolj neumnega kot delati elektriko iz plina, razvijati električne avte in razvijati električno omrežje za obratovanje polnilnic, če lahko z obstoječo avtomobilsko tehnologijo in obstoječim plinskim omrežjem poganjaš promet na plin.

> K temu dodaj še izgube za ogrevanje pri električnem avtu, potem pa primerjaj z izkoristkom avta z motorjem na plin in hibridnim pogonom. Smo kar tam-tam. S to razliko, da imamo pri plinu na voljo vso tehnologijo in skoraj vso infrastrukturo (bencinske črpalke bi morali še priklopiti na plinsko omrežje), pri elektriki pa moramo vse še razviti in zgraditi.

Sliši se logično. Na misel mi prideta dva odgovora:

- Na plin računajo začasno in želijo spodbuditi razvoj e-prometa in ustrezne infrastrukture.
Ampak tukaj govorimo o dveh stvareh. Eno je primarni energent (premog, plin, fisija, fuzija, sonce, veter, ...), drugo je pa prenosnik (baterije, vodik, tank za plin, ...). Nemci nimajo razčiščeno kaj bodo imeli za primarni energent. Fisije nočejo, premoga nočejo, sonce in veter se ne izide. Ne vem, morda še vedno upajo na sonce in veter, ali pa morda potihem računajo na fuzijo v doglednem času. Ali pa računajo, da bo prej konec mandata aktualnih politikov, kot bo potrebno dati odgovor na zgoraj zastavljen izziv. To zadnje se mi zdi še najbolj verjetno.
- Kolikor sledim, spodbujajo plin kot prehodno gorivo v cestnem transportu predvsem Italijani (Iveco) in Skandinavci. Nemci pa zaostajajo. Še ena od nelogičnosti nemške energetske politike.
Plin ni nič kaj prehodno gorivo. Je toliko prehodno, kot bencin. Italijani in nekateri severnjaki prisegajo nanj že desetletja. Predvsem na LPG, v manjši meri tudi CNG. Dejstvo je, da je plin razmeroma čisto gorivo, je pa še vedno fosilno in ima pomankljivosti iz tega naslova (omejenost, politična odvisnost ...).

Strani: 1