Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bi vložili svoj denar v drugi tir?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Glavni forum] Tema: Bi vložili svoj denar v drugi tir?
[#2755024] 27.01.19 20:36 · odgovor na: anon-443529 (#2755018)
Odgovori   +    2
[RTB]
Prosim, da ekipa časnika Finance z Peterom Franklom na čelu ustanovi stranko.....začnite delat red v tej državi :)
In kaj ni v redu, če se pristopi k investiciji, donos je res majhen, toda ne pozabit infrastruktura je nuja. In se bojim, da ga ni projekta v železnice, ki bi prinašal velik neposreden dobiček. Še znameniti tunel po Prelivom je ekonomsko propadel, pa vendar nihče ne trdi da ni potreben.
Po drugi strani je pa zanimivo, da nihče pa ne protestira k investiciji v odsek 3. razvojne osi na relciji Šentrupert-Dravogra, ki služi prebivalstvu v obsegu 2 četrtnih skupnosti v Ljubljani, Šiški in Bežigradu skupaj namreč, medtem ko ima 2TDK mednarodni pomen za vsaj 4 države s skupno približno 15x več prebivalci kakor sama RS. In predvidena cena je samo 800 M€ (2TDK 1.200M€), pri čemer samo 1/3 trase poteka po nadvozih ali tunelih....
Mislim, da taka stranka, h katere konstituciji pozivaš, ne bi ravno pobrala dosti glasov, lahko pa da se motim, toda bojim se, da bi se potem ponovila zgodba z Brexitom, ko je večina navdušeno glasovala za izstop na osnov lepih besed kroničnih lažnivcev, sedaj jih pa boli glava ko so spoznali kakšna so resnična dejstva.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2755024

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.965
[Glavni forum] Tema: Bi vložili svoj denar v drugi tir?
[#2755039] 27.01.19 23:13 · odgovor na: anon-178149 (#2755024)
Odgovori   +    3
Osebno menim, da potrebujemo tretji (fleksibilni) pas na AC in znatno posodobljen obstoječi edini tir KP - Kozina ter znatno posodobljena tira Kozina - LJ.

Skupaj 1,1 mlrd eur naložbe (za 3. pas AC in posodobljen tir relacija Kozina - KP)... manj, kolikor bi stal samo drugi tir. Dve muhi na en mah.

Pač, potrebujemo pa hitro cesto do Dravograda, do Jelšan in postopoma še kje kak odsek... npr. v Belo Krajino , do Dragonje...

Potrebujemo 3. pas še marsikje v državi, ker drugi tir ne bo nič kaj prida rešil, razen finančnih aspektov gradbenega lobija.

Strani: 1