Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bi vložili svoj denar v drugi tir?

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.591
[#2755010] 27.01.19 18:07
Odgovori   +    12
Dokler so ti priskledniki ki se nam ponujajo ala Bratušek, Erjavc , Židan and Co najrjaje še davkov ni za plačevat ki jih moramo daa se oni igrajo folkloro z nami sam prišel bo dan ko jim bo odklenkalo in upam da takrat pridejo tožbe v Imenu ljudstva za vso škodo ki jo povzročajo že desetletja državljanom in da to plačajo tam kjer jim je mesto v zaporu na Dobu zraven vseh tajkunov s katerimi so bili sprideni.
anon-443529 sporočil: 39
[#2755018] 27.01.19 18:56
Odgovori   +    6
Prosim, da ekipa časnika Finance z Peterom Franklom na čelu ustanovi stranko.....začnite delat red v tej državi :)
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2755024] 27.01.19 20:36 · odgovor na: anon-443529 (#2755018)
Odgovori   +    2
[RTB]
Prosim, da ekipa časnika Finance z Peterom Franklom na čelu ustanovi stranko.....začnite delat red v tej državi :)
In kaj ni v redu, če se pristopi k investiciji, donos je res majhen, toda ne pozabit infrastruktura je nuja. In se bojim, da ga ni projekta v železnice, ki bi prinašal velik neposreden dobiček. Še znameniti tunel po Prelivom je ekonomsko propadel, pa vendar nihče ne trdi da ni potreben.
Po drugi strani je pa zanimivo, da nihče pa ne protestira k investiciji v odsek 3. razvojne osi na relciji Šentrupert-Dravogra, ki služi prebivalstvu v obsegu 2 četrtnih skupnosti v Ljubljani, Šiški in Bežigradu skupaj namreč, medtem ko ima 2TDK mednarodni pomen za vsaj 4 države s skupno približno 15x več prebivalci kakor sama RS. In predvidena cena je samo 800 M€ (2TDK 1.200M€), pri čemer samo 1/3 trase poteka po nadvozih ali tunelih....
Mislim, da taka stranka, h katere konstituciji pozivaš, ne bi ravno pobrala dosti glasov, lahko pa da se motim, toda bojim se, da bi se potem ponovila zgodba z Brexitom, ko je večina navdušeno glasovala za izstop na osnov lepih besed kroničnih lažnivcev, sedaj jih pa boli glava ko so spoznali kakšna so resnična dejstva.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2755039] 27.01.19 23:13 · odgovor na: anon-178149 (#2755024)
Odgovori   +    3
Osebno menim, da potrebujemo tretji (fleksibilni) pas na AC in znatno posodobljen obstoječi edini tir KP - Kozina ter znatno posodobljena tira Kozina - LJ.

Skupaj 1,1 mlrd eur naložbe (za 3. pas AC in posodobljen tir relacija Kozina - KP)... manj, kolikor bi stal samo drugi tir. Dve muhi na en mah.

Pač, potrebujemo pa hitro cesto do Dravograda, do Jelšan in postopoma še kje kak odsek... npr. v Belo Krajino , do Dragonje...

Potrebujemo 3. pas še marsikje v državi, ker drugi tir ne bo nič kaj prida rešil, razen finančnih aspektov gradbenega lobija.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2755058] 28.01.19 08:06 · odgovor na: FIN-379669 (#2755039)
Odgovori   +    1
[]
Osebno menim, da potrebujemo tretji (fleksibilni) pas na AC ...
Slej ko prej bo potreba po 3. pasu, če se pa ne zgradi 2TDK bo potreben še 4. pas. V bodočnosti bo pač šlo na AC dodatnih 10-15 Mton tovora, ali bo pa luka crknila. In mi bomo edina država članica EU, ki bo raje gradila AC v nasprotju z evropsko politiko preusmeritve tovora na bolj ekološko železnico, kar nam sicer trenutno, vsaj v primeru LKP dobro uspeva (~60% delež železnice)

....in znatno posodobljen obstoječi edini tir KP - Kozina ter znatno posodobljena tira Kozina - LJ.
In imeli bomo glavno železniško progo z vmax=75 km/h, res konkurenca z AC, po kateri še lokomotive ne bodo mogle razviti svoje maksimalne moči (moderne digitalno krmiljene el. lokomotive so načrtovane za doseganje kritične hitrosti pri 80 km/h). In ne pozabit, tir je že posodobljen z modernimi signalnimi napravami, tir je ustrezne kategorije, ima dovolj napajalnih postaj na kritičnem odseku (Dekani, Hrastovlje, Črnotiče...), potrebno bi bilo le podaljšati nekaj vmesnih izogibališč na 750m. Problem je le to, da enotirna proga kaj dosti več ne omogoča. 90 vlakov je maksimum od maksimuma, če ne verjameš si preglej investicijski načrt. In potem lahko mirne duše vzaemo v zakup, da potniškega prometa v Koper ne bo več.

Kozina Divača je ravno tako enotirna proga, in ni potrebe po posododobitvi dveh tirov. Proga Lj-Divača je tudi bila modernizirana, zlasti po žledu. V teku so nadaljnje nadgradnje signalnih naprav, ki bodo povečale kapaciteto in gradnja napajalne postaje v Borovnici in Postojni. Resna modernizacija bi pa bila predvsem sprememba trase, kar lahko razumeš kot skrajšanje nepotrebnega ovinka proti Logatcu...... Načrti so menda že v pripravi.


Skupaj 1,1 mlrd eur naložbe (za 3. pas AC in posodobljen tir relacija Kozina - KP)... manj, kolikor bi stal samo drugi tir. Dve muhi na en mah.
Kot rečeno Koper Kozina ni kaj dosti več za modernizirat, karkoli boš naredil, boš mogoče malce podaljšal dolžino vlakov in nič drugega. In ne pozabi, EU ne bo prispevala za gradnjo 3. pasu na AC, kakor tudi ne za flikanje neprspektivne proge.... Je že prispevala svoje!

Pač, potrebujemo pa hitro cesto do Dravograda, do Jelšan in postopoma še kje kak odsek... npr. v Belo Krajino , do Dragonje...
Vsi ti kraji potrebujejo hitre ceste in jih bodo tudi dobili.

Potrebujemo 3. pas še marsikje v državi, ker drugi tir ne bo nič kaj prida rešil, razen finančnih aspektov gradbenega lobija.
Logika, da te kap. Če se bo vložilo 1,1 milj € v infrastrukturo (ali železnica, ali ceste) bodo lonček pristavili gradbeniki. Ni mi jasno zakaj bi bil zalužek gradbenikov na železnici sporen, na AC pa ne. Gre v glavnem za iste firme, ki so še sposobne oinfrastrukturnih projektov, razen vrtanja tunelov v lastni režiji. In zaslužek gradbenikov v infrastrukturnih poslih ima velik multiplikativen učinek na državno ekonomijo, seveda če ne oddaš dela Kitajcem, ki bi celo betonske pilote vozili iz Kitajske, primer most Pelješac.

Strani: 1