Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Predlog župana Jankovića: vožnja z LPP od 1. aprila dražja – 1,3 evra, dražje tudi parkiranje
Strani: 1 2
[picikato]Ne bo šlo, ker demokratični socializem stane. Mogoče, ko bo enkrat kapitalizem.
Predlog meščanov: Vožnja z LPP brezplačna.
[macon]Saj je kapitalizem- demokratski:-). Ne vem ali je bil kakšen družbeni dogovor ali samoupravni sporazum otem?.Tudi nobene resolucije o smereh razvoja nisem zasledil. ....Lep dan.
> [picikato]
> Predlog meščanov: Vožnja z LPP brezplačna.
Ne bo šlo, ker demokratični socializem stane. Mogoče, ko bo enkrat kapitalizem.
Vsega javnega sektorja je 165000 ljudi.
Matematika se ne izide
mogoce bi bilo najbolj kul, da so prevozi djabe. ok, dajte zagotovit denar za to, pa bo. ali slucajno v komunajzerski maniri mislis, da raste denar na bankomatu?
podražitev enkratne vožnje z mestnimi avtobusi: namesto 1,2 evra za vožnjo, bi ta od 1. aprila stala 1,3 evra ... Nespremenjena bo tudi cena vozovnice, ki jo uporabniki dobijo ob uporabi parkirišča P+R (parkiraj in se zapelji); 1,20 evra, kar vključuje celodnevno parkiranje na P+R parkiriščih ter dva prevoza na mestni liniji.Kakšna debilna logika ... en k se bo z avtom prpelu v Lj, bo cel dan zastonj parkiru in za 2 liniji busa plačal 1,2€, jz k žvim v Lj, pa bom za isto vožnjo brez parkiranja plaču 2,6€ ...
[picikato]
Predlog meščanov: Vožnja z LPP brezplačna.
Če je brezplačna, še ne pomeni, da je zastonj>
Kakšna debilna logika ... en k se bo z avtom prpelu v Lj, bo cel dan zastonj parkiru in za 2 liniji busa plačal 1,2€, jz k žvim v Lj, pa bom za isto vožnjo brez parkiranja plaču 2,6€ ...kaj, a raje vidiš, da bo taisti smetil po centru?
sicer če delaš, se ti verjetno splača mesečna ali ne?
Če je brezplačna, še ne pomeni, da je zastonjene komunjare tule bi imeli vsi zastonj. sicer pri javnem prometu je ideja vredna razmisleka.
Kakšna debilna logika ... en k se bo z avtom prpelu v Lj, bo cel dan zastonj parkiru in za 2 liniji busa plačal 1,2€, jz k žvim v Lj, pa bom za isto vožnjo brez parkiranja plaču 2,6€ ...
in kdo tebe ovira, da ne narediš enako?
[0423ODVET]Motite se. Malo več kot polovica dohodnine, ki jo plača zavezanec, gre občini, v kateri ima stalno prebivališče, ostalo pa gre v državni proračun.
Dohodnina pripade drzavi in ne obcinam
Lp, Andreja
[FIN-311684]Volilna udeležba v Ljubljani je bila leta 2018 41,98-odstotna. Zoran Janković je prejel 60,65 % glasov volivcev, ki so prišli na volitve. Prejel je torej 25,46 % glasov vseh volivcev. Bolj malo Ljubljančanov je torej glasovalo zanj, bi rekel.
Ker nisem Ljubljančan mi nikakor ni jasno zakaj volijo Jankoviča, ki jim draži in draži življenje.
[FIN-311684]Tako izgleda samo na prvi pogled. Večji del javnega sektorja je v Ljubljani. In tem bo kapnilo več v žep kot nadomestilo stroškov prevoza na delo. V službo pa itak hodijo peš ali s kolesom. Je Štrukelj javno rekel, da nasprotuje kilometrini ravno zaradi Ljubljane, ker je tam največ takšnih, ki hodijo peš in dobijo plačan javni prevoz. Če bi dobili kilometrino, bi dobili samo četrtino zneska.
Ker nisem Ljubljančan mi nikakor ni jasno zakaj volijo Jankoviča, ki jim draži in draži življenje.
[shevchenko]Lej, če inflacija je statistični podatek. Povprečje košarice. In je tako, da ne morejo kar vsi dvigovati cen na način, da rečejo v tem letu je bila inflacija x%, zato bomo cene storitev in proizvodov našega podjetja dvignili za x%.
kaj, a se cene avtobusnih prevozov ne smejo usklajevati z inflacijo? kaj ima tu jankovic veze? a je po tvojem inflacija 0%?
mogoce bi bilo najbolj kul, da so prevozi djabe. ok, dajte zagotovit denar za to, pa bo. ali slucajno v komunajzerski maniri mislis, da raste denar na bankomatu?
Kdo in za koliko lahko dviguje cene je odvisno tako od konkurence, tržnega položaja, tehnologije oz. napredka itd.
V socialističnem raju, ki se mu reče Slovenija formulo inflacija je x%, mi dražimo za x% dosledno uresničujejo predvsem monopolna, državna in občinska podjetja.
No, lahko pa pogledamo zadevo še z drugega vidika. Javni potniški promet je najboljši za okolje. Če je tak prevoz zanesljiv, pogost, preprost za uporabo in poceni, potem ga bo uporabljalo več ljudi.
Če pa se javni prevoz draži, potem ljudje bolj razmišljajo in posegajo tudi po alternativnih oblikah prevoza. Recimo s taksiji ali lastnim avtom. In več kot je avtov na cesti, večja je gneča, bolj se onesnažuje okolje.
[0611ISKRA]Ne rabim P+R parkirišča, ker ga mam pred lastno bajto (bližje centru).
> Kakšna debilna logika ... en k se bo z avtom prpelu v Lj, bo cel dan zastonj parkiru in za 2 liniji busa plačal 1,2€, jz k žvim v Lj, pa bom za isto vožnjo brez parkiranja plaču 2,6€ ...
in kdo tebe ovira, da ne narediš enako?
[shevchenko]Ne, ne splača, če ne ščije, kolesarim.
> Kakšna debilna logika ... en k se bo z avtom prpelu v Lj, bo cel dan zastonj parkiru in za 2 liniji busa plačal 1,2€, jz k žvim v Lj, pa bom za isto vožnjo brez parkiranja plaču 2,6€ ...
kaj, a raje vidiš, da bo taisti smetil po centru?
sicer če delaš, se ti verjetno splača mesečna ali ne?
[leska]Ja tega , ki ga imaš pa oddaš??!
> [0611ISKRA]
> > Kakšna debilna logika ... en k se bo z avtom prpelu v Lj, bo cel dan zastonj parkiru in za 2 liniji busa plačal 1,2€, jz k žvim v Lj, pa bom za isto vožnjo brez parkiranja plaču 2,6€ ...
>
>
> in kdo tebe ovira, da ne narediš enako?
Ne rabim P+R parkirišča, ker ga mam pred lastno bajto (bližje centru).
(iz enega starega vica)
[helena45]Jankovič je populist, populizem pa je tisto kar ogroža Evropo...Ce qui menace le plus l’Europe aujourd’hui, c’est la lâcheté de certaines élites, qui vont dans le sens du populisme pour avoir la paix...
> [FIN-311684]
> Ker nisem Ljubljančan mi nikakor ni jasno zakaj volijo Jankoviča, ki jim draži in draži življenje.
Tako izgleda samo na prvi pogled. Večji del javnega sektorja je v Ljubljani. In tem bo kapnilo več v žep kot nadomestilo stroškov prevoza na delo. V službo pa itak hodijo peš ali s kolesom. Je Štrukelj javno rekel, da nasprotuje kilometrini ravno zaradi Ljubljane, ker je tam največ takšnih, ki hodijo peš in dobijo plačan javni prevoz. Če bi dobili kilometrino, bi dobili samo četrtino zneska.
Bernard-Henri Lévy v odličnem intervjuju, ki bi ga lahko nekdo prevedel (Finance?) na: www.letemps.ch/monde...-souverain
[PyotrNovak]hehe
Češ reč da če kupim kitajske žeblje po 1€ in prodam po 10€, da moj zaslužek 10% ni pravilno izračunan ??
(iz enega starega vica)
[aimon]Elita in placani volivci. Sicer pa ne vem cemu cudenje saj clovek nima resnega protikandidata. Krade vendar se stvari premikajo in dela poleg tega ima podporo vlade.
> [FIN-311684]
> Ker nisem Ljubljančan mi nikakor ni jasno zakaj volijo Jankoviča, ki jim draži in draži življenje.
Volilna udeležba v Ljubljani je bila leta 2018 41,98-odstotna. Zoran Janković je prejel 60,65 % glasov volivcev, ki so prišli na volitve. Prejel je torej 25,46 % glasov vseh volivcev. Bolj malo Ljubljančanov je torej glasovalo zanj, bi rekel.
[leska]Enostavno, imeti tako čudovitega župana ne more biti zastonj!
Kakšna debilna logika ... en k se bo z avtom prpelu v Lj, bo cel dan zastonj parkiru in za 2 liniji busa plačal 1,2€, jz k žvim v Lj, pa bom za isto vožnjo brez parkiranja plaču 2,6€ ...
On je bil uspešen meneđer, a veš koliko bi on zaslužil, če bi delal kaj drugega?
Da te tak luksuz stane samo 1,4 evra na dan, je pravzaprav super poceni.
Manj kot ena kavica!
Vzdržati se pomeni podeliti mandat onim, ki glasujejo. Tako da Jankovič uživa "velikansko" podporo v abstinentih, ki ne razumejo, da je neoddan glas dan tistemu, ki zmaga in ni glas proti.#logikaodkonja
[rednaka]ne vem, kdo se tu moti
> [0423ODVET]
> Dohodnina pripade drzavi in ne obcinam
Motite se. Malo več kot polovica dohodnine, ki jo plača zavezanec, gre občini, v kateri ima stalno prebivališče, ostalo pa gre v državni proračun.
Lp, Andreja
vsaka občina prejme enak znesek na prebivalca - povprečnino ca. +500eur/glavo
530 eur v letu 2017, 536 eur v 2018
se pravi občina z 10k prebivalci dobi ca 5 mio
Strani: 1 2