Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prihaja gigantska vetrnica: lopatice dolge kot nogometno igrišče
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2754629] 25.01.19 14:18 · odgovor na: (# 2754606)
[hocevarb]
> [0913BELEK]
> Fantje, na vsak renewable Borutov članek isti komentarji. Me spominjate na tista dva grumpyja na balkonu Muppet showa. Isto so znalci verjetno komentirali 100 let nazaj, ko so na ceste polne konjskih vpreg prihajali prvi avtomobili...
>
> www.ofgem.gov.uk/dat...-source-gb
Hvala za tale post. Vest se mi zdi zanimiva, ker mi je odprla vrsto vprašanj. Špansko-nemška firma zagotovo ni za primerjavo slučajno izbrala L'poola. Pa ne samo zaradi naravnih danosti.... čuj, Borut ... evo, ker vidim, da si zelo navdušen nad novo tehnologijo in ker je oni tukaj zgoraj za primerjavo omenil čase 100 let nazaj, ko so na ceste polne konjskih vpreg prihajali prvi avtomobili, me zanima, kje ti vidiš možnost za "napredek" vetrnih elektrarn, razen da vedno bolj povečuješ površino lopatic, ki pa imajo skupaj z vetrom svoje fizične omejitve ...
V UK so uspešno izgnali premog, imajo pa vse več težav z izgradnjo nukleark. Zadnje tedne se jim zatika še izgradnja v Walesu. Z zanimanjem bom spremljal, kakšne rešitve bodo iskali. Veter bo morda bolj zanimiv, kot je kazalo doslej.
P.S.: primerjava vetrnih in "klasičnih" elektrarn je približno tako, kot če bi danes iz avtomobilov šli nazaj na konjske vprege, ko si hitrost prevoza lahko povečeval zgolj s številom vpreženih konj, ki so imeli fizično omejitev ene konjske moči ...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2754629
Strani: 1
[#2754637] 25.01.19 14:28 · odgovor na: (# 2754629)
[najobj]
> [hocevarb]
> > [0913BELEK]
P.S.: primerjava vetrnih in "klasičnih" elektrarn je približno tako, kot če bi danes iz avtomobilov šli nazaj na konjske vprege, ko si hitrost prevoza lahko povečeval zgolj s številom vpreženih konj ...Pravzaprav je primerjava te vetrne z našimi tradicionalnimi lignitskimi kot da bi primerjal cigana z ukradenim Cliotom brez registrskih z direktorjem ELESA, ki jezdi osla tako, da mu glavo vtakne v rit in ga ta potem vleče naokrog..
Za tiste, ki imajo pri roki neskončno morje in ničvredne puščave, so te vetrnice edina smiselna možnost. Lignit pa bodo precej kmalu ukinili. Tudi za hidroelektrarne bo počasi skoraj nemogoče dobiti dovoljenja, upori so ogromni.
[#2754666] 25.01.19 16:14 · odgovor na: (# 2754629)
[najobj]Če bi to videl, bi šel za inženirja v Anglijo in ne bi bil več novinar v Sloveniji :-)
... čuj, Borut ... evo, ker vidim, da si zelo navdušen nad novo tehnologijo in ker je oni tukaj zgoraj za primerjavo omenil čase 100 let nazaj, ko so na ceste polne konjskih vpreg prihajali prvi avtomobili, me zanima, kje ti vidiš možnost za "napredek" vetrnih elektrarn, razen da vedno bolj povečuješ površino lopatic, ki pa imajo skupaj z vetrom svoje fizične omejitve ...
Ker pa sem tu in vodim tale portal, me pač zanima, kako bodo ravnali v UK. Moje ultra laično razmišljanje o tem je takšno:
-ker se Angležem zapleta že pri drugi gradnji velike nuklearke, se bodo morda (kot prvi na svetu) lotili postavljanja malih modularnih jedrskih elektrarn;
-če do tega pride, bo njihova proizvodnja elektrike bolj razpršena kot doslej in potem bo več možnosti za različne kombinacije, na primer s plinom, vetrom in še čem;
-vest o velikih vetrnicah pa me je (zaradi omembe Liverpoola) napeljala na misel, da utegnejo del energetike prevzeti v svoje roke angleške lokalne skupnosti oziroma mesta.
Strani: 1