Strani: 1

anon-180464 sporočil: 4.080
[#2754304] 24.01.19 00:01
Odgovori   +    8
V modelu ES je tako na voljo izključno četrta generacija samopolnilnega hibridnega pogona - torej brez možnosti zunanjega polnjenja.
Tole je njegova največja slabost, zaradi katere se ne bom odločil za nakup.
Jaz bi se rad v službo vozil izključno na elektriko in mešano elektrika/bencin na druge daljše vožnje.
Ker hibrid ni priključni, izpolnitev moje želje pač ni možno.
Prav škoda, ker je drugače v redu kripa.

Pa malo lepše sprednje maske bi sicer lahko oblikovali pri Toyotah. Zadnje čase so vse grozne.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2754312] 24.01.19 07:51
Odgovori   +    4
Avto me navdušuje po obliki, kvaliteti, tehnologiji, neodvisnosti od elektrike(na našem koncu ti cigani odrežejo še priključni kabel od prikolice, kaj bo šele s temi za priključne hibride - debelejši, daljši; samo sekirico z lesenim ročajem rabijo in par sekund!),najbolj me navdušuje avtorjeva misel, da se armaturke hitro navadiš, saj je kot kokpit v letalu! (smo ga vsi navajeni, saj se vsakodnevno vozimo z letali!!??).

Mnogo manj je seveda navdušujoča cena slovenskega distributerja (so čisto vsi "glih", da ne bo pomote!), ker država vestno skrbi, da si lahko samo nekateri prašički dovolijo kar jim paše.

Najprej avion s kokpitom, potem pa Lexus - verjetno LC!
anon-191845 sporočil: 961
[#2754316] 24.01.19 08:11
Odgovori   +    4
Popust trgovca ni 3.500€ če je to državna subvencija, zastopim laično da tukaj popusta ni.
Lep primer je Hrvaška kjer ni velikih subvencij in je na primer EV cenejši za 6.000-7.500€ kot pri nas v rangu rednih cen EV okoli 40.-50.000€. Nasvet, kupujte EV vozila na Hrvaškem, ker so EV cenejša in dodatno prihranite še cca. 5.000€. In še takoj ga dobite, ker pri sosedih ni pravega zanimanja in kupna moč je precej nižja.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2754344] 24.01.19 10:39
Odgovori   +    3
Mene preseneca, da je avto prav lep. Da bo delal ni vprasanje pri toyoti.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2754390] 24.01.19 14:22 · odgovor na: (#2754373)
Odgovori   +    2
[rename]

Če se ne motim, to ni državna subvencija.
Ekosklad razen električnih vozil, subvencionira samo priključni hibrid.
Po mojem je to popust trgovca, ker bi bili drugače povsem nekonkurenčni Micki.
Ne bom pa dal roke v ogenj, da imam prav.
Tudi jaz menim, da je to popust trgovca. Nihče drug tega ne propagira.
milos9 sporočil: 1.044
[#2754392] 24.01.19 14:29 · odgovor na: klemenstp (#2754390)
Odgovori   +    2
Res je, eko sunvencija je drugo ime za popust. Za klasične hibride Eko sklad ne daje subvencij.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2754779] 26.01.19 10:20 · odgovor na: (#2754372)
Odgovori   +    0
[rename]
Potem je zate Mitsubishi PHEV.
Pa še subvencijo Ekosklada dobiš.
Tole pa res izgleda kar zelo v redu. Bo za razmisliti.
Čeprav sem si zamislil, da ne bi več imel teh "terencev", ampak bi šel nazaj na limuzine.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2754816] 26.01.19 13:48 · odgovor na: (#2754790)
Odgovori   +    0
Kaj pa vem. Ko sem bil mulc, sem imel kupeja, sicer zelo razmajanega, pa se mi je vseeno prav fino in udobno zdelo, ko sem "ležal" med vožnjo. Stranski efekt (takrat precej fajn) je bil, da se ni nobeni punci uspelo skobacati ven, brez da bi se ji minica dvignila praktično do pasu. :-)

Potem sem imel novo limuzino in sem robantil, več denarja, pa manj udobja. Čeprav je bila sicer kar hudo dolga in prostorna "galeja".
Potem sem imel SUVa in sem še bolj robantil, zakaj delajo avte, v katerih se sedi kot v kamionu. Če bi hotel sedeti in imeti pogled kot v avtobusu, bi se pač peljal z avtobusom.

Zato sem si rekel, vsaj nazaj na limuzino. Za kupeje imam zdaj "preveč prtljage".
dz1975 sporočil: 2.264
[#2756315] 02.02.19 20:49
Odgovori   +    0
Slabih 50 tisočakov je dobra cena, dejansko na nivoju cen v ZDA, ki so daleč največji trg za ta model. Moja žena ima ES 350, s katerim je super zadovoljna, zaradi par litrov manjše porabe hibrid itak ne upraviči razlike v ceni.

Strani: 1