6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...

Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
V Novem mestu sta samo dve železniški postaji, Novo mesto in NM Kandija. NM Center in NM sta postajališči. Med postajo in postajališčem je bistvena razlika, postaja je namenjena prometni dejavnosti, srečevanje, prehitevanje vlakov, nakladanje vagonov, operacije z vlaki in seveda tudi potniškemu prometu in je na dolenjski progi zasedena. Postajališče pa služi samo potniškemu prometu in je običajno brez osebja. Če pa postaja NM leži v Bršljinu sem pa jaz pecikelj na 12 prestav. Postaja leži v KO Novo mesto in ne Bršljin. In med brati rečeno je do naselja Bršljin bolj oddaljena kot do naslednje postaje NM Kandija