Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [FIN-209516]
> > > [FIN-311684]
> > > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
> >
> > Mogoče si malo zamešal stvari...

> Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.

... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...

P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja. Zato bi bilo veliko veselje, če bi železnice npr. Avstrijcem v koncesijo dali. Dobro, to vzbuja nejevoljo, kaj pa me jezi? Ajzenponarji vse zagonijo v plače, da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2753858

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja.
Bi se bolj ali manj strinjal.

..... da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
Ampak to nima nobene zveze z zaposlenimi na železnici. Investicije v infrastrukturo je stvar države in ne prevoznika in posledično nima nobene zveze s plačami na železnici. Sicer je pa v zadnjem letu bilo ukinjenih precej "nezavarovanih" (po logika zakona so zavarovani tudi z Andrejevim križem) prehodov. Je pa Dolenjska proga izrazit primer, saj je na njej 1/4 (110, ali 1/km) vseh nezavarovanih prehodov. In avtomatizacija za vsak nivojski prehod pomeni 400-500k€. Ukinjanje (združevanje) pa med krajani ni priljubljeno, se je že zgodilo da so samoiniciatino naredili prehod. Sicer pa so pisale Slovenske novice, www.slovenskenovice....vih-krizev da na državnih cestah leta 2019 ne bo več nezavarovanih nivojskih prehodov.

Sicer pa v vednost, komercialna dejavnost na SŽ (Tovorni promet) posluje pozitivno, celo potniški promet ima pozitivno bilanco, kar pa ni čuda, saj dobivajo precejšne subvencije s strani države. In nenazadnje, ponovno investirajo v vozna sredstva. Toliko o skrbi, da vse pokurijo za plače.
najobj sporočil: 31.869
Zadnja sprememba: najobj 21.01.2019 13:39
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [FIN-209516]
> > > > [FIN-311684]
> > > > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
> > >
> > > Mogoče si malo zamešal stvari...
>
> > Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.
> ... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja. Zato bi bilo veliko veselje, če bi železnice npr. Avstrijcem v koncesijo dali. Dobro, to vzbuja nejevoljo, kaj pa me jezi? Ajzenponarji vse zagonijo v plače, da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
... ja, in Avstrijci nerentabilno progo v Belo Krajino ne bi ukinili, ampak bi poleg množice ostalih takoj uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih ... eh, jebiga ...

P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi in Bela Krajina je še vedno del Slovenije, čeprav se s Financarjem in večini na totem forumu zdi, da to ni in da je treba imeti samo avtocestni obroč okoli Ljubljane, ker se nič drugega ne splača ... aja, megla na nezavarovanem prehodu je res zajebana zadeva, ampak če ste domačini previdni, očitno lahko preživite, brez proge pa bi bili Belokrajnci še bolj manjvredni, kot so za Gorjanci odrezani od sveta že itak ...

Strani: 1