Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]

Že spet pišeš številke, ne da bi imel občutek za njih. Od Novega mesta do Metlike so postaje Uršna sela, Semič, Črnomelj in Metlika, torej 4 postaje. Obratujejo verjetno v dveh izmenah, v vsaki po recimo 3 osebe, ker so opremljene s starimi mehanskimi varnostnimi napravami. Od oka gre torej za okoli 30 zaposlenih v SŽ Infrastruktura. K temu je prišteti še kakšnega preglednika proge in kakšnega vzdržavalca, kar ne da skupaj 50 zaposlenih in nekaj efektivno zaposlenih v samemprometu, strojevodje, sprevodniki, kakšen premikač. Skoraj velikostni razred manj kot nakladaš. Seveda bi z ustrezno modernizacijo bilo mogoče večino teh delovnih mest na postajah ukiniti, toda tega se ni doseglo še niti na glavnem križu vzhodno od Ljubljane.

Da pa je proga mrtva brez potnikov se pa ne bi strinjal, še kadar sem šel na vlak na teh postajah je bilo kljub počitnicam opaziti vsaj nekaj potnike, res da ne vem kako veliko. Toda garniture vozijo na relaciji do Ljubljane in so pač dvočlenske, da ustrezajo številu potnikov proti Ljubljani. Seveda se pa da razpravljati o zasedenosti vlakov v Sloveniji. Tovorni promet se je pa menda precej zmanjšal po zaprtju tovarne kompresorjev, mogoče bo pa v prihodnosti bolje.