Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-209516]
> > [FIN-311684]
> > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
>
> Mogoče si malo zamešal stvari...
> v Italiji se miljoni ljudi z vlakom vozijo v službo vsak dan, na veliko trasah je železnica hitrejša in bolj udobna od avtomobila, glede na gnjavažo z varnostjo pa tudi od letala.
> Od Milana do Rima prideš z vlakom v treh urah za 79€. Vlak vozi vsake pol ure. To je 624 km, in planine, ki so vmes so malo višje od kraškega roba.
> Vozovnico lahko kupiš preko mobilnega telefona.
>
> Verjetno morajo za to storitev tudi koga zaposlovati, se ti ne zdi?

Ne se razburjat po nepotrebnem. Po njegovem se proge vzdržujejo same, vlaki so avtonimni, ne potrebujejo strojevodij, in karte preko interneta ni potrebno kontrolirati in na vlakih sploh ni potrebno osebje... pri čemer pozablja da železnica, vsaj v Italiji pomemben faktor v potniškem prometu (manj v tovornem) ni javni sektor. Čuda, da pa še ni predlagal razpolovitev zaposlenih na privatnih žel. družbah...
Kako pomemben faktor v potniškem in tovornem prometu je železniška proga od Novega mesta do Metlike in naprej do Karlovca in koliko ljudi skrbi za to progo? Vlaki so bolj prazni, resnega tovornega vlaka mesece in mesece ne vidiš, sicer vse kar je resno gre iz Revoza proti Franciji... Zakaj na spložno Slovenske železnice ne damo v koncesijo Avstrijskim železnicam, saj smo enkrat pred 130 leti bili del teh železnic? Avstrijci bi zagotovo poživili promet in verjetno veliko ljudi (iz pisarn) odpustili, tudi strojevodje bi delali več kot dva dni na teden, kar se mi je pred nekaj leti osebno pohvalil mlajši strojevodja.