52 sek
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
14 min
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem
25 min
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
28 min
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
1 ura
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
2 uri
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 7
2 uri
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
2 uri
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
3 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
3 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 1
4 ure
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
5 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
5 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
5 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
6 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
6 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
7 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala
8 ur
»Mama mi je dejala, da sem malo nor«

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[FIN-209516]
> [FIN-311684]
> Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.

Mogoče si malo zamešal stvari...
Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2753800

Strani: 1

najobj sporočil: 31.918
[FIN-311684]
> [FIN-209516]
> > [FIN-311684]
> > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
>
> Mogoče si malo zamešal stvari...
Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.
... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...

P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]

Že spet pišeš številke, ne da bi imel občutek za njih. Od Novega mesta do Metlike so postaje Uršna sela, Semič, Črnomelj in Metlika, torej 4 postaje. Obratujejo verjetno v dveh izmenah, v vsaki po recimo 3 osebe, ker so opremljene s starimi mehanskimi varnostnimi napravami. Od oka gre torej za okoli 30 zaposlenih v SŽ Infrastruktura. K temu je prišteti še kakšnega preglednika proge in kakšnega vzdržavalca, kar ne da skupaj 50 zaposlenih in nekaj efektivno zaposlenih v samemprometu, strojevodje, sprevodniki, kakšen premikač. Skoraj velikostni razred manj kot nakladaš. Seveda bi z ustrezno modernizacijo bilo mogoče večino teh delovnih mest na postajah ukiniti, toda tega se ni doseglo še niti na glavnem križu vzhodno od Ljubljane.

Da pa je proga mrtva brez potnikov se pa ne bi strinjal, še kadar sem šel na vlak na teh postajah je bilo kljub počitnicam opaziti vsaj nekaj potnike, res da ne vem kako veliko. Toda garniture vozijo na relaciji do Ljubljane in so pač dvočlenske, da ustrezajo številu potnikov proti Ljubljani. Seveda se pa da razpravljati o zasedenosti vlakov v Sloveniji. Tovorni promet se je pa menda precej zmanjšal po zaprtju tovarne kompresorjev, mogoče bo pa v prihodnosti bolje.

Strani: 1