Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317971 sporočil: 768
To sporočilo je izbrisal avtor (31.07.2020 14:16)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2753793

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-209516]
> [FIN-311684]
> Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.

Mogoče si malo zamešal stvari...
v Italiji se miljoni ljudi z vlakom vozijo v službo vsak dan, na veliko trasah je železnica hitrejša in bolj udobna od avtomobila, glede na gnjavažo z varnostjo pa tudi od letala.
Od Milana do Rima prideš z vlakom v treh urah za 79€. Vlak vozi vsake pol ure. To je 624 km, in planine, ki so vmes so malo višje od kraškega roba.
Vozovnico lahko kupiš preko mobilnega telefona.

Verjetno morajo za to storitev tudi koga zaposlovati, se ti ne zdi?
Ne se razburjat po nepotrebnem. Po njegovem se proge vzdržujejo same, vlaki so avtonimni, ne potrebujejo strojevodij, in karte preko interneta ni potrebno kontrolirati in na vlakih sploh ni potrebno osebje. Infrastrukturo je po njegovem potrebno vzdrževati kov pred desetletjem ali dveh v Angliji, da se zgodijo nesreče, menda je to za lastnika infrastrukture cenej..... Saj isto terja tudi za ves JS.... ampak nikoli ne pomisli, kaj pomeni redukcija za 50%. Saj smo ćže napisali da ima nekakšen javnosektorizem..., pri čemer pozablja da železnica, vsaj v Italiji pomemben faktor v potniškem prometu (manj v tovornem) ni javni sektor. Čuda, da pa še ni predlagal razpolovitev zaposlenih na privatnih žel. družbah....
anon-317028 sporočil: 30.415
[FIN-209516]
> [FIN-311684]
> Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.

Mogoče si malo zamešal stvari...
Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.

Strani: 1