7 min
DAF Trucks s tremi nagradami fleet news
12 min
Nemški prometni minister bo testiral samovozeči tovornjak družbe MAN
23 min
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
54 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 2
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
4 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
5 ur
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
6 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
7 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
8 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
9 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
9 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Pri reševanju planeta smo kot kura brez glave

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.964
Lep članek.

Ta del se mi je zelo dopadel: "Osebo, ki bo vse to plačala, vsak od nas zjutraj vidi v ogledalu." Hja, jasno, sve se plati, prije ili poslije. Potrošnik, firma.

Pa še to. Že nekajkrat sem zapisal, pa nisem fizik, bo največja umetnost v naslednjih 50 letih bo, kako šparati z energenti in energijo (tudi elektriko), (kalorično) vrednost energentov znati do popolnosti izkoristiti, da bo konverzije iz ene oblike energije v drugo čim bližje 100%.

Če proizvajamo "potratne" avto elektrikaše, potem je potrebno izkoristek nadoknaditi na izvoru elektrike. A tu pa spet gre počasi.

Računica ni najbolj jasna. Jasno pa je, da bo vse dražje za potrošnika. In to kar kmalu.

Osebno stavim bolj na vodikovo tehnologijo ali kaj podobnega, če se izkaže, da vsaj overall (ko vse vidike upoštevamo) doseže učinke sedanjih motornih agregatov.