Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 457
[FIN-311684]
> [0121ZA1]
> otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!

Zakaj ne bi kot podučen politični geostrateg povedal zakaj želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev?
Zato ker to pomeni samomor za Koper in Slovenijo. Pomeni, da bi postali na milost in nnemilost odvisni od Italijanov. Če kdo misli, da Italijani te odvisnosti ne bi zaračunali , je neskončno naiven. Če ne veš kako to poteka si poglej kaj delajo Francozi z Italijani na področju elektroenergetike.

Pa to pomeni, da povezave med Koprom in Trstom ne sme biti?. Kje pa? Ta povezava ima lahko pomembno vlogo. In sicer le takrat, ko bo omogočila sodelovanje 2 enakopravnih partnerjev in s tem omogočila skupno promocijo Severnega Jadrana kot alternatvne logistične rute. Da bi to lahko dosegli pa je potrebno predhodno logistično nadgraditi Luko Koper z normalno železniško povezavo, razširiti Luko Koper (3.pomol, razširitev 2.pomola) in urediti produktivnost v Luki. Med drugim

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2752464

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.738
Zadnja sprememba: FIN-379669 11.01.2019 22:10
Še ena resnica, ki jo furam, redkokdo drug. Ampak ponavadi se v nekaj letih izkaže, da sem imel prav. :)

Luki Koper ni potreben drugi tir, ker če ga bomo imeli, se lahko začne marsikdo iz Kopra (Ankarana)in deloma Obale seliti na periferijo.

Luka Koper ima pred sabo še cca. 25% rasti in potem konec, ker okolje ne bo preneslo. Kaj hočemo?

S 3 izvlečnimi tiri (1,5 že imamo) in boljšo logistiko ter morda boljšo elektrifikacijo obstoječe proge rešimo problem... ki ga v resnici ni.

Drugi tir ne potrebujemo, ker za 150 mio eur rešimo vse probleme na obstoječi progi, za dodatnih 400 mio eur pa se naredi alternativni tretji pas na AC do zalednih površin (Kozine), ki se ga v doglednem času deloma elektrificira (če je že mus), kot to počne Siemens na Švedskem s kamioni - aka tramvaji. Na Kozini se tudi izvaja prenaložitev tovora na frei vlak.

A rabimo drugi tir? Ja, za 600 mio eur ja, za več pa ne. Sorry, ampak sem desen, ko gre za gnar. :)

Strani: 1