9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-394991 sporočil: 252
Ko bereš izjave in malo pogledaš bolj na široko vidiš, da je tema izredno dobr aza izsiljevanje davkoplačevalcev zato, da bi radi čim več subvencij. Sočasno pa pogledaš število vlakov in prepeljane potnike, ter greš pogledat malo med ljudi pa vidiš, da je samo nekaj vlakov polnih. Torej je tudi ta številka o prepeljanih potnikih neresnična.

Če se vrnemo na izrabo Ljubljanskega križa je možno urediti taktni promet tako, da bi bi vlaki štartali v BOROVNICI in imeli relacijo do LITIJE. Ali pa iz MEDVOD in imeli cilj v LITIJI. Iz KAMNIKA in bi imeli cilj v GROSUPLJU. Sočasno pa urediti zveze v Ljubljani.

Tukaj pa nastane drugi problem in to je: Kako rešiti povezavo do teh končnih postaj za vozače z osebnimi avtomobili in tudi zveze za avtoobuse. No tukaj pa udarimo v novi problem in to je pristavljanja lončkov za parkiranje in pobiranje parkirnin. Dobimo točko, kjer bi se vsi radi napajali na žuljih delavcev. Zato je takšna ideja dobra vendar je potrebno upoštevati tudi globalno točko in to je kdo bo finaciral parkirišča. Zato pa je stanje takšno kot je. Menim, da taktni promet se lahko izvede samo problem je kdo se bo vozil z vlaki, če pa je bolj priročen avtobus.