Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.906
Zadnja sprememba: najobj 27.12.2018 15:24
[ogo]
> [FIN-311684]
> > [tilenrexi]
> > Nov teden, nove baterije. Se samo še smejim. :)
>
> Ta zadeva s polnjenjem baterij je zamudna. Kje je rešitev? Prvič, baterije bodo v dveh ali treh standardnih dimenzijah, drugič, na menjalnih mestih (črpalkah) se bodo preprosto zamenjale tako kot plinske jeklenke, staro prazno pustiš - novo odpeljaš...do naslednje zamenjave.
95 procentov ljudi bo za 95 procentov svojih dnevnih voženj, svoj električni avto napolnilo iz navadne enofazne 16A 230v vtičnice v parih urah. Taka je resnica.

Edini problem so situacije, kot so poletne selitve narodov na morje in nazaj.

Kvalitetni električarji, npr Hyundai Kona, Hyundai Ioniq, potrošijo manj kot 15 kWh na 100 km. Povprečen Slovenec morda naredi 25 km dnevno, aka manj kot 4 kWh. Skratka avto dnevno napolne v uri pa pol iz domače vtičnice.
... ne, resnica je, da v mestu nisi sam, zato ne glede na nove baterije ni in brez novih elektrarn, daljnovodov in druge infrastrukture ne bo dovolj elektrike za vse ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2750033

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117

... ne, resnica je, da v mestu nisi sam, zato ne glede na nove baterije ni in brez novih elektrarn, daljnovodov in druge infrastrukture ne bo dovolj elektrike za vse ...
Tudi se ne ve kako bo s trgom rabljenih, bodo sploh še kaj vredni; tudi baterije pozimi zmorejo pol manj; povsem bo potrebno tudi spremeniti promet, vsaj v mestih, kjer bi elektrika še lahko delno prišla v poštev, medmestno pa ne. Bomo imeli dve vozili, eno za med mesti in drugo za po mestu? Bo prej ustreznejši pogon na vodik? Ali pa bomo ostali pri ustrezni hibridni tehnologiji različnih virov? Čista električna tehnologija, razen za inkasante električno distributerskih storitev, ne kaže na realno zmagovito kombinacijo.

Strani: 1