5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202165 sporočil: 970
[FrRoSt]
> [bacco979]
> No ja, to da narediš izdelek (avto), ki je sedaj dostopen široki množici ljudi, tako drag, da si ga lahko privošči samo še elita ni ravno napredek. Vsaj ne z vidika uporabnika.

Če bi tole držalo, potem bi veljala tudi ugotovitev, da je Slo elitistična država. Kar seveda po eni strani tudi zagotovo je!
Trenutno lahko kupiš na SLO trgu in se voziš s koreto od par 100 eur naprej brez kakih posebnih omejitev. Kaj je tukaj elitističnega?

> Napredek je, da narediš tako dobro alternativo rešitev, da jo ljudje izberejo raje od obstoječe. Naprimer izboljšaš javni promet do te mere, da je bolj zanimiv od stanja v kolonah z avtomobilom.

Javni promet je šel v fazo odmiranja, ravno z vzponom elitistične avtomobilske države. To velja že dolga desetletja, tudi pri nas! (ne pa povsod) Zadnje čase se nekaj trudijo vtej smeri, bolj ali manj trudijo.... :))
Javni promet v takšni obliki kot je sedaj lahko v Sloveniji samo še umre. Pa ne mislim zdaj tega, da bi moral vozit bus v vsake rovte na pol ure. Mi še mestnega prometa v glavnem mestu ne znamo urediti tako, da bi bil približno sprejemljiv vsaj za Ljubljančane. Avtobus iz Vižmarij do Letališke rabi eno uro. Avto pa 15 minut.