5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
Ko bodo pozimi elektrikaši stali v snegu, bo marsikdo razmislil o vodikovcu ali hibridu ali celo LPG plinašu. Pri hiši bo en avto tak, en pa majhen in električen - za mestno ali primestno rabo (za onih do 50 km dnevno, ponoči pa se bo polnil ene 3 do 4 ure, da pride spet na dejanski range 180 km... in tako nekaj let, dokler ne bo kapaciteta baterije padla na 70 km rangea).

Ta mali e-avto bo stal 20 jurjev nov, po 5 letih stalnega in vsakodnevnega on-off polnenja, bo baterija imele le še 50% prvotne kapacitete. In tako bo avto po 5 letih namesto 9 jurjev stal v najboljšem primeru 6 jurjev... če se gre v zamenjavo vseh baterij pa likely 5...

... in spet bodo ljudje tuhtali, ali ni bolje imeti hibrida ali vodikovca... če bo tle po 5 letih zamenjava baterije (ki je pomožen agregat) stala manj, ok. Sicer spet bo špilala druga matematika. Kupci bodo preračunavali.

Skratka baterije (gorivne celice) bodo nov velik strošek vsakega vozila.