Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

slovenecnb1 sporočil: 5.591
[MarijanMacek]
Lahko pa še nadaljujemo, članek trdi

>
>Je druga najbolj nevarna občina, kar sicer zaradi števila prebivalcev ni presenetljivo.

Kako je pa nevarnost definirana, kot število kriminalnih dejanj, ali kot pogostost dejanj. Kar sem do sedaj preverjal teh podatkov, so vsi bili običajno v absolutnih številkah, in je totalna primerjava med tako različnimi občinami. Končni ima MO LJ skoraj 3x več občanov kot naslednja in skoraj 40x več prebivalcev kot povprečje občin brez MO LJ in MO Mb. Relativni podatki pa sploh niso tako neugodni za Ljubljano, je kar nekje okrog povprečja, škoda da nimam več tabele z izračuni pogostosti umorov in ubojev v nekaj letnem obsegu za slovenske občine. No sedaj sem našel prispevek siol.net/novice/slov...ika-480595 V vseh pokazateljih je Ljubljana dokaj varna, število tatvin in ropov je pa res visoko, toda pozor, večina storilcev ni Ljubljančanov, krade se pač tam, kjer je kaj za ukrast.
Pri vsem tem ugotavljanju, kje se fino živi, manjka še samo podatek, da je stopnja motorizacije v Ljubljani manjša kot v teh bogatih podeželskih občinah na obrobju mesta, kar ste navedli pri neki podobni primerjavi pred meseci. Ja, stopnja motorizacije je manjša, poznam cel kup ljudi, ki avta sploh nimajo in ne čutijo potrebe, končno sem se zadnjih 20 let v službo vozil pretežno s kolesom in avta tudi po teden in več nisem premaknil iz garaže. Nikjer pa ne omenjate urejenosti javnega prometa, ki je ravno tako pomemben pokazatelj kvalitete življenja. In večina teh občin na obrobju ga sploh ne bi imela brez zavzemanja MO LJ. saj veste, da še nekatere mestne občine nimajo javnega prevoza (Celje sigurno, sedaj nekaj delajo na tem)....
Kaj se moraš tudi za Božič repenčiti pejt mal ven na zrak