5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
Lahko pa še nadaljujemo, članek trdi

Je druga najbolj nevarna občina, kar sicer zaradi števila prebivalcev ni presenetljivo.
Kako je pa nevarnost definirana, kot število kriminalnih dejanj, ali kot pogostost dejanj. Kar sem do sedaj preverjal teh podatkov, so vsi bili običajno v absolutnih številkah, in je totalna primerjava med tako različnimi občinami. Končni ima MO LJ skoraj 3x več občanov kot naslednja in skoraj 40x več prebivalcev kot povprečje občin brez MO LJ in MO Mb. Relativni podatki pa sploh niso tako neugodni za Ljubljano, je kar nekje okrog povprečja, škoda da nimam več tabele z izračuni pogostosti umorov in ubojev v nekaj letnem obsegu za slovenske občine. No sedaj sem našel prispevek siol.net/novice/slov...ika-480595 V vseh pokazateljih je Ljubljana dokaj varna, število tatvin in ropov je pa res visoko, toda pozor, večina storilcev ni Ljubljančanov, krade se pač tam, kjer je kaj za ukrast.
Pri vsem tem ugotavljanju, kje se fino živi, manjka še samo podatek, da je stopnja motorizacije v Ljubljani manjša kot v teh bogatih podeželskih občinah na obrobju mesta, kar ste navedli pri neki podobni primerjavi pred meseci. Ja, stopnja motorizacije je manjša, poznam cel kup ljudi, ki avta sploh nimajo in ne čutijo potrebe, končno sem se zadnjih 20 let v službo vozil pretežno s kolesom in avta tudi po teden in več nisem premaknil iz garaže. Nikjer pa ne omenjate urejenosti javnega prometa, ki je ravno tako pomemben pokazatelj kvalitete življenja. In večina teh občin na obrobju ga sploh ne bi imela brez zavzemanja MO LJ. saj veste, da še nekatere mestne občine nimajo javnega prevoza (Celje sigurno, sedaj nekaj delajo na tem)....