Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-454644 sporočil: 10.879
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina. Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije, ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2748997

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[FIN-454644]
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina. Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije, ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.
Očitno "zastonj" javni prevoz ne zmanjšuje uporabe osebnih avtomobilov, zmanjšuje pa, kot v Talinu peš hojo, kar je dodten minus zastonjkarstva v javnem prevozu oseb. Prav tako to ne bi odpravilo nadomestil za prevoz na delo in z dela. Mreža avtobusnih linij tega ne omogoča in zaradi razpršenosti poselitve v Sloveniji tudi nikoli ne bo omogočala.

Strani: 1