Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Gustl]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
>
> Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)

Torej bodo potrebovali strahovito veliko kapitala.
Sami se tega ne bodo sli, temu se malo manj fensi rece lizing. Pac z malo drugačnimi nastavitvami.
Ikzektli. Ce se bodo to sli s svojim kapitalom lahko s tem unicijo firmo dok reces keks :) na to sem mislil.

Saj lizing se mi zdi je v prejsnji rundi krize Harleya spravil na kolena, kreditiranje potrosnikov pa GE. Tole je doubling down riskantnih praks.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2748913

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.625
Tisto je bila tudi pozaugana potrošnja. S krediti so posrkali vso bodočo potrošnjo, da so kratkoročno si rešili rit, v naslednji rundi ni bilo frej kupcev.

Tu je malo drugače. Kupcev pač ni več toliko, glej podatke o mladini in vozniških izpitih. In sedaj čarajo, da pogruntajo, kako jih spravit stran on ajfone in za volan.

Tako da kaj dosti jim ne ostane, vedno manjše lastništvo avtov je fakt in trend, poslovni model se bo moral zamenjat. Malo pa je verjetno, da ga bo ravno avto firma trofnila.

Strani: 1