31 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
3 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
3 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
3 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
3 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
4 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
5 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
6 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
7 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
7 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
7 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
7 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
8 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2748598] 18.12.18 08:50
Odgovori   +    7
S tem proizvajalec prevzema grozljivo tveganje. Potem jih bodo pa spet z drzavnimi pomocmi resevali!

Izgubis sluzbo ali ti placa pade - ni problema, odpoves narocnino za avto, pa kupis rabljenega 10 let starega na avto.net.

Edini problem je, kaj bo sedaj recimo proizvajalec z 2 leti starim avtom, ki je odplacan preko najemnin kvecjemu do 1/3, na trgu pa je poplava ponudbe zaradi masivnih odpovedi.

Ze vidim, da bom sredi krize lahko kupil ful poceni rabljene volvote. Super!
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2748619] 18.12.18 09:34
Odgovori   +    1
Če bi dali 10 let stare Volvote za 50 EUR bi to morda celo delovalo. Vzameš naročnino, ko jo res rabiš. Vsaj pri nas pa verjetno ni trga za naročnine 500~1000€ mesečno..
Gustl sporočil: 13.629
[#2748853] 19.12.18 09:31 · odgovor na: bc123a (#2748598)
Odgovori   +    0
[bc123a]
S tem proizvajalec prevzema grozljivo tveganje. Potem jih bodo pa spet z drzavnimi pomocmi resevali!

Izgubis sluzbo ali ti placa pade - ni problema, odpoves narocnino za avto, pa kupis rabljenega 10 let starega na avto.net.

Edini problem je, kaj bo sedaj recimo proizvajalec z 2 leti starim avtom, ki je odplacan preko najemnin kvecjemu do 1/3, na trgu pa je poplava ponudbe zaradi masivnih odpovedi.

Ze vidim, da bom sredi krize lahko kupil ful poceni rabljene volvote. Super!
Narocnine so bolj stabilen biznis kot si predstavljaš. V veliki meri predvidljive, vsaj v primerjavi z enkratnimi nakupi.

Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
bc123a sporočil: 48.253
[#2748888] 19.12.18 11:24 · odgovor na: Gustl (#2748853)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [bc123a]
Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)
Gustl sporočil: 13.629
[#2748891] 19.12.18 11:32 · odgovor na: bc123a (#2748888)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [Gustl]
> > [bc123a]
> Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.

Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)
Torej bodo potrebovali strahovito veliko kapitala.
Sami se tega ne bodo sli, temu se malo manj fensi rece lizing. Pac z malo drugačnimi nastavitvami.
bc123a sporočil: 48.253
[#2748913] 19.12.18 13:29 · odgovor na: Gustl (#2748891)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
>
> Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)

Torej bodo potrebovali strahovito veliko kapitala.
Sami se tega ne bodo sli, temu se malo manj fensi rece lizing. Pac z malo drugačnimi nastavitvami.
Ikzektli. Ce se bodo to sli s svojim kapitalom lahko s tem unicijo firmo dok reces keks :) na to sem mislil.

Saj lizing se mi zdi je v prejsnji rundi krize Harleya spravil na kolena, kreditiranje potrosnikov pa GE. Tole je doubling down riskantnih praks.
Gustl sporočil: 13.629
[#2748916] 19.12.18 13:35 · odgovor na: bc123a (#2748913)
Odgovori   +    0
Tisto je bila tudi pozaugana potrošnja. S krediti so posrkali vso bodočo potrošnjo, da so kratkoročno si rešili rit, v naslednji rundi ni bilo frej kupcev.

Tu je malo drugače. Kupcev pač ni več toliko, glej podatke o mladini in vozniških izpitih. In sedaj čarajo, da pogruntajo, kako jih spravit stran on ajfone in za volan.

Tako da kaj dosti jim ne ostane, vedno manjše lastništvo avtov je fakt in trend, poslovni model se bo moral zamenjat. Malo pa je verjetno, da ga bo ravno avto firma trofnila.
Gustl sporočil: 13.629
[#2748923] 19.12.18 14:04 · odgovor na: (#2748920)
Odgovori   +    1
[rename]
Rešitev je simpl: v avto je samo treba dat (še večji) ajfon :-)))
Saj to dela (je delal?) Apple. Pa Google itd. Avto se pelje sam med tem ko lahko ti drsaš po velikem ajfonu al pa se kregaš s Siri.

Vizija je precej jasna in tudi se da razumeti, o dkod pride in da je povpraševanje po tem.

Avto bo enkrat v bodoče (vsaj v velikih urbanih središčih, kjer bo itak živela večina ljudi) kot konj. Za hobi (ne za horse burger :)

Strani: 1