36 min
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
1 ura
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
14 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
16 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
16 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
16 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
18 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
18 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
19 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
19 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
20 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
20 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
20 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2748598] 18.12.18 08:50
Odgovori   +    7
S tem proizvajalec prevzema grozljivo tveganje. Potem jih bodo pa spet z drzavnimi pomocmi resevali!

Izgubis sluzbo ali ti placa pade - ni problema, odpoves narocnino za avto, pa kupis rabljenega 10 let starega na avto.net.

Edini problem je, kaj bo sedaj recimo proizvajalec z 2 leti starim avtom, ki je odplacan preko najemnin kvecjemu do 1/3, na trgu pa je poplava ponudbe zaradi masivnih odpovedi.

Ze vidim, da bom sredi krize lahko kupil ful poceni rabljene volvote. Super!
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2748619] 18.12.18 09:34
Odgovori   +    1
Če bi dali 10 let stare Volvote za 50 EUR bi to morda celo delovalo. Vzameš naročnino, ko jo res rabiš. Vsaj pri nas pa verjetno ni trga za naročnine 500~1000€ mesečno..
Gustl sporočil: 13.628
[#2748853] 19.12.18 09:31 · odgovor na: bc123a (#2748598)
Odgovori   +    0
[bc123a]
S tem proizvajalec prevzema grozljivo tveganje. Potem jih bodo pa spet z drzavnimi pomocmi resevali!

Izgubis sluzbo ali ti placa pade - ni problema, odpoves narocnino za avto, pa kupis rabljenega 10 let starega na avto.net.

Edini problem je, kaj bo sedaj recimo proizvajalec z 2 leti starim avtom, ki je odplacan preko najemnin kvecjemu do 1/3, na trgu pa je poplava ponudbe zaradi masivnih odpovedi.

Ze vidim, da bom sredi krize lahko kupil ful poceni rabljene volvote. Super!
Narocnine so bolj stabilen biznis kot si predstavljaš. V veliki meri predvidljive, vsaj v primerjavi z enkratnimi nakupi.

Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
bc123a sporočil: 48.253
[#2748888] 19.12.18 11:24 · odgovor na: Gustl (#2748853)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [bc123a]
Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)
Gustl sporočil: 13.628
[#2748891] 19.12.18 11:32 · odgovor na: bc123a (#2748888)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [Gustl]
> > [bc123a]
> Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.

Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)
Torej bodo potrebovali strahovito veliko kapitala.
Sami se tega ne bodo sli, temu se malo manj fensi rece lizing. Pac z malo drugačnimi nastavitvami.
bc123a sporočil: 48.253
[#2748913] 19.12.18 13:29 · odgovor na: Gustl (#2748891)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
>
> Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)

Torej bodo potrebovali strahovito veliko kapitala.
Sami se tega ne bodo sli, temu se malo manj fensi rece lizing. Pac z malo drugačnimi nastavitvami.
Ikzektli. Ce se bodo to sli s svojim kapitalom lahko s tem unicijo firmo dok reces keks :) na to sem mislil.

Saj lizing se mi zdi je v prejsnji rundi krize Harleya spravil na kolena, kreditiranje potrosnikov pa GE. Tole je doubling down riskantnih praks.
Gustl sporočil: 13.628
[#2748916] 19.12.18 13:35 · odgovor na: bc123a (#2748913)
Odgovori   +    0
Tisto je bila tudi pozaugana potrošnja. S krediti so posrkali vso bodočo potrošnjo, da so kratkoročno si rešili rit, v naslednji rundi ni bilo frej kupcev.

Tu je malo drugače. Kupcev pač ni več toliko, glej podatke o mladini in vozniških izpitih. In sedaj čarajo, da pogruntajo, kako jih spravit stran on ajfone in za volan.

Tako da kaj dosti jim ne ostane, vedno manjše lastništvo avtov je fakt in trend, poslovni model se bo moral zamenjat. Malo pa je verjetno, da ga bo ravno avto firma trofnila.
Gustl sporočil: 13.628
[#2748923] 19.12.18 14:04 · odgovor na: (#2748920)
Odgovori   +    1
[rename]
Rešitev je simpl: v avto je samo treba dat (še večji) ajfon :-)))
Saj to dela (je delal?) Apple. Pa Google itd. Avto se pelje sam med tem ko lahko ti drsaš po velikem ajfonu al pa se kregaš s Siri.

Vizija je precej jasna in tudi se da razumeti, o dkod pride in da je povpraševanje po tem.

Avto bo enkrat v bodoče (vsaj v velikih urbanih središčih, kjer bo itak živela večina ljudi) kot konj. Za hobi (ne za horse burger :)

Strani: 1