1 ura
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[matjazfinance]
Samo toliko da veš - če vsake toliko časa motor (ko je ogret) za vsaj nekaj sekund takole nagoniš proti redline-u, je to samo koristno za motor.
In kaj točno koristnega to povzroči?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2748778

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
Prvenstveno se spuca svinjarija (carbon build-up)v injektorjih, na ventilih itd. No, v bistvu je treba kar nekaj več kot par sekund, ampak je dovolj da je nad 3-4000 rpm.
Pa tudi tekočine v motorju (hladilna in predvsem olje) takrat res dobro zaokrožijo.

V glavnem, same dobre stvari če motor občasno malo "pretelovadiš". Seveda pa tudi ni dobro neprestano tiščat v visoke obrate, sploh pa ne dokler ni motor temeljito ogret.

Če vedno voziš kot stara mamka do max 2000 obratov, vsak motor postane zamorjen - sem mislil, da vsi to vedo.

Strani: 1