Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2748598] 18.12.18 08:50
Odgovori   +    7
S tem proizvajalec prevzema grozljivo tveganje. Potem jih bodo pa spet z drzavnimi pomocmi resevali!

Izgubis sluzbo ali ti placa pade - ni problema, odpoves narocnino za avto, pa kupis rabljenega 10 let starega na avto.net.

Edini problem je, kaj bo sedaj recimo proizvajalec z 2 leti starim avtom, ki je odplacan preko najemnin kvecjemu do 1/3, na trgu pa je poplava ponudbe zaradi masivnih odpovedi.

Ze vidim, da bom sredi krize lahko kupil ful poceni rabljene volvote. Super!
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2748619] 18.12.18 09:34
Odgovori   +    1
Če bi dali 10 let stare Volvote za 50 EUR bi to morda celo delovalo. Vzameš naročnino, ko jo res rabiš. Vsaj pri nas pa verjetno ni trga za naročnine 500~1000€ mesečno..
Gustl sporočil: 13.625
[#2748853] 19.12.18 09:31 · odgovor na: bc123a (#2748598)
Odgovori   +    0
[bc123a]
S tem proizvajalec prevzema grozljivo tveganje. Potem jih bodo pa spet z drzavnimi pomocmi resevali!

Izgubis sluzbo ali ti placa pade - ni problema, odpoves narocnino za avto, pa kupis rabljenega 10 let starega na avto.net.

Edini problem je, kaj bo sedaj recimo proizvajalec z 2 leti starim avtom, ki je odplacan preko najemnin kvecjemu do 1/3, na trgu pa je poplava ponudbe zaradi masivnih odpovedi.

Ze vidim, da bom sredi krize lahko kupil ful poceni rabljene volvote. Super!
Narocnine so bolj stabilen biznis kot si predstavljaš. V veliki meri predvidljive, vsaj v primerjavi z enkratnimi nakupi.

Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
bc123a sporočil: 48.253
[#2748888] 19.12.18 11:24 · odgovor na: Gustl (#2748853)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [bc123a]
Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)
Gustl sporočil: 13.625
[#2748891] 19.12.18 11:32 · odgovor na: bc123a (#2748888)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [Gustl]
> > [bc123a]
> Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.

Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)
Torej bodo potrebovali strahovito veliko kapitala.
Sami se tega ne bodo sli, temu se malo manj fensi rece lizing. Pac z malo drugačnimi nastavitvami.
bc123a sporočil: 48.253
[#2748913] 19.12.18 13:29 · odgovor na: Gustl (#2748891)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > Ali bo Volvu uspelo, ne vem. Vsekakor pa je vzpon subscription biznisa razlit čez mnogo branž in ni nenavadno, da je prišel tudi k avtom.
>
> Subscription avtov je strahovito kapitalsko intenziven biznis. Unlike casopis, ki je delovno intenziven :)

Torej bodo potrebovali strahovito veliko kapitala.
Sami se tega ne bodo sli, temu se malo manj fensi rece lizing. Pac z malo drugačnimi nastavitvami.
Ikzektli. Ce se bodo to sli s svojim kapitalom lahko s tem unicijo firmo dok reces keks :) na to sem mislil.

Saj lizing se mi zdi je v prejsnji rundi krize Harleya spravil na kolena, kreditiranje potrosnikov pa GE. Tole je doubling down riskantnih praks.
Gustl sporočil: 13.625
[#2748916] 19.12.18 13:35 · odgovor na: bc123a (#2748913)
Odgovori   +    0
Tisto je bila tudi pozaugana potrošnja. S krediti so posrkali vso bodočo potrošnjo, da so kratkoročno si rešili rit, v naslednji rundi ni bilo frej kupcev.

Tu je malo drugače. Kupcev pač ni več toliko, glej podatke o mladini in vozniških izpitih. In sedaj čarajo, da pogruntajo, kako jih spravit stran on ajfone in za volan.

Tako da kaj dosti jim ne ostane, vedno manjše lastništvo avtov je fakt in trend, poslovni model se bo moral zamenjat. Malo pa je verjetno, da ga bo ravno avto firma trofnila.
Gustl sporočil: 13.625
[#2748923] 19.12.18 14:04 · odgovor na: (#2748920)
Odgovori   +    1
[rename]
Rešitev je simpl: v avto je samo treba dat (še večji) ajfon :-)))
Saj to dela (je delal?) Apple. Pa Google itd. Avto se pelje sam med tem ko lahko ti drsaš po velikem ajfonu al pa se kregaš s Siri.

Vizija je precej jasna in tudi se da razumeti, o dkod pride in da je povpraševanje po tem.

Avto bo enkrat v bodoče (vsaj v velikih urbanih središčih, kjer bo itak živela večina ljudi) kot konj. Za hobi (ne za horse burger :)

Strani: 1