8 min
Aktivno v zaščito omrežij in odjem električne energije
30 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
59 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
2 uri
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2747815] 14.12.18 07:41
Odgovori   +    1
Jaguar je zadel žebljico na glavico s tem avtom. Bo po EU okusu... in s tem tudi marsikod po Aziji.

Nedvomno avto bližnje prihodnosti, glede baterij pa bo treba spremljati vse pojave. Tudi to, da sredi zime naenkrat obstaneš v koloni. We'll see.

Verjamem, da je tudi štirikolesni pogon zelo učinkovit, kot je zastavljen. Pa še nekaj SUV-ovske zasnove ima.
anon-171197 sporočil: 814
[#2747816] 14.12.18 07:41
Odgovori   +    7
kdaj boste napisali, da je tsla mod3 v EU? sedaj bomo videli, koliko je dejansko vreden ta ipace ... dejte prosim enkrat za bozjo voljo nardit en posten test med avtomobili istega ranga, potem sele bo dejansko videlo, kje med kocijami smo ostali v EU med tem pa bo Musk spremenil svet
FIN-494590 sporočil: 33
[#2747826] 14.12.18 08:15
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: FIN-494590 14.12.2018 08:17
Spoštovani!

Upam, da ste pri Financah večji strokovnjski za finance, kot ste za pravopis!

Rjovi? Žal ne! Rjove? To pa!

Lep pozdrav!
anon-331765 sporočil: 36
[#2747827] 14.12.18 08:17
Odgovori   +    1
"V le 15 minutah pa boste v baterijo pretočili dovolj energije za sto kilometrov dosega" (vendar le v kolikor je hitra to polnilnica)

Tale stavek je deal breaker. Pa ne za Jaguar, za vsa e-vozila.
Nollem sporočil: 965
[#2747852] 14.12.18 09:25 · odgovor na: (#2747848)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: Nollem 14.12.2018 09:35
[rename]
100 jurjev???
Tesla3 pa 40?
Dobro, realno ni primerljiv s Teslo3, ampak tudi Tesla ima SUV pa najbrž ni 100k?
Predvsem pa ima daljši doseg... dati 100k zato, da tankaš vsakih 100km??? No ja, če imaš 100k za tak avto, imaš tudi dovolj časa za posedanje na črpalkah :-P
primerjaj s primerljivimi modeli - v tem primeru s teslo X (sicer bo cen tesle 3 v evropi 60k EUR)

The I-Pace is on sale now but you’ll have to hand over a hefty £63,495 to park one of these sporty electric SUVs on your driveway – that’s more than £7,000 cheaper than an entry-level Tesla Model X.

omejen doseg pa mora sicer vzeti v zakup vsak kupec električnega avtomobila. sedaj so popularni in če hočeš izstopati in biti moderen pač kupiš tako vozilo. Audija ima vsak, tesle pač ne.

pa še to. v sredo zjutraj sem na AC prehitel Nisan Leaf (cena je 35k EUR, razred clia). njegova potovalna hitrost je bila manj kot 90 km/h, šipe zamrznjene, šofer pa je imel na glavi kapo.
anon-359621 sporočil: 5
[#2747855] 14.12.18 09:47 · odgovor na: Nollem (#2747852)
Odgovori   +    4
ja se zgodi, če je baterija pri koncu. Verjento je enako pri bencinskem motorju. Če ti lučka sveti boš tudi spustil na 80km/h in izključil vse ostale porabnike.

Čez vikend testiral novi ZOI in noben bencinski avto (za tak denar) se ne more primerjat z užitki in enostavnostjo pri vožnji. Pa tudi če se čaka eno uro na polno batrerijo 250km. Najboljši občutek je pa ko stopiš dol z zavor in avto začne rekuperirat energijo in zaustavljat. Končno občutek, da z zaviranjem tudi nekaj pridobiš...
MM1411 sporočil: 4.807
[#2747875] 14.12.18 10:14 · odgovor na: (#2747869)
Odgovori   +    0
[rename]
Glede na moj EMŠO ne verjamem, da si bom kdaj kupil EV, še za hibrida je zelo majhna verjetnost.
Oprosti, to si še tako mlad ali že tako star? Samo za info...
MM1411 sporočil: 4.807
[#2747882] 14.12.18 10:23 · odgovor na: (#2747876)
Odgovori   +    0
[rename]
Žal ne prvo :-/

In zakaj meniš, da bi to napisal, če bi bil še tako mlad?
Odgovorov je lahko več - vse odvisno kako kdo na to gleda...
nekdo ne more brez grmenja motorja ali slišnega avspuha. nekdo je spet ekološki itd. Nič bat sem tudi jaz v višjem razredu, o EV pa še samo zbiram informacije...
anon-202165 sporočil: 970
[#2747910] 14.12.18 11:34 · odgovor na: FIN-494590 (#2747826)
Odgovori   +    4
[FIN-494590]
Spoštovani!

Upam, da ste pri Financah večji strokovnjski za finance, kot ste za pravopis!

Rjovi? Žal ne! Rjove? To pa!

Lep pozdrav!
Mogoče pa rjavi :)
npu sporočil: 6
[#2747921] 14.12.18 12:19 · odgovor na: anon-202165 (#2747910)
Odgovori   +    2
Spoštovani, knjige pravijo takole:
SP - rjovéti -ím nedov. rjôvi -íte, -čč -éča;
-čl/-él -éla, -čt/-ét; rjovęnje; (-čt/-ét) (Íŕ í)
Lev rjovi; slabš. ~ na vse grlo |zelo kričati|


rjúti rjôvem in rjúti rjújem nedov. -i -ite tudi
-íte in rjúj -te, -čč -éča; rjúl -a, rjút -a;
rjútje; (rjůt/rjút) (ú ó; ú) Lev rjove; poud. ~ od
bolečin |zelo kričati|; slabš. rjuti nad
kom/čim |zelo kričati|

Torej - ne rjujte zaradi rjovenja:)
anon-202165 sporočil: 970
[#2747922] 14.12.18 12:25 · odgovor na: npu (#2747921)
Odgovori   +    0
Pritožil se je FIN-494590

Jaz se samo zajebavam :):)
bobek13 sporočil: 4.301
[#2747936] 14.12.18 13:26 · odgovor na: (#2747886)
Odgovori   +    1
micka outlander phev?

:-)

lpA

p.s.:sem ga mel cast obcudovat vceraj, ko sem cakal da mojo mici poservisirajo... :-)
najobj sporočil: 31.867
[#2747947] 14.12.18 15:04
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 14.12.2018 15:05
... Skupna masa I-pacea zaradi baterije poskoči na 2,2 tone, a te za volanom nikakor ni čutiti. ...

... eh, seveda na avtocesti dobrih dveh ton skupne mase za volanom nikakor ni čutiti, če pa fensi Jaguar I-pace v blatnem brezpotju - terenci so narejeni za brezpotja - obtiči samo takrat, ko njegov petični voznik s preveč "športno" vožnjo v ovinku zleti z malo bolj gladke asfaltirane ceste ...

P.S.: človeška neumnost (= dobri dve toni težki športni terenec z električnim motorjem) nima cene, zato 100 tisoč evrov za Jaguar I-pace sploh ni pretiravanje ...
anon-476752 sporočil: 484
[#2747956] 14.12.18 16:16 · odgovor na: (#2747940)
Odgovori   +    0
neudoben avto. bil je en naprodaj s strani starejšega gospoda, ki je bil operiran na hrbtenici.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2747969] 14.12.18 18:16 · odgovor na: anon-476752 (#2747956)
Odgovori   +    1
pri svojih >190cm in problemi s krizem furam grandisa (v bistvu identicna kabina, sam kuferaum orenk vecji) brez problemov (tudi 700km fure) pa enkrat sem dobil na servisu nadomestnega outlanderja pa je bil res enako udoben (no v bistvu se bolj, ma to bolj zaradi boljse zatesnitve kabine in bolj uglajenega motorja) kar se polozaja za volanom tice...

:-)

sicer pa rename ga bo itak testno fural prede bo karkoli ze kupil...

;-)

mene pri phev verziji moti, da je osnovni kar se opreme tice orenk podhranjen v primerjavi z najcenejsim dizlom, tak, da bi rabil vzet srednjo verzijo, kar pa je ze krepko izven mojga budgeta, zal... ampak rename mislim da nima teh problemov, bo pac kaksen bitcoin vec prodal...

;-)

lpA
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2747985] 14.12.18 19:46 · odgovor na: (#2747848)
Odgovori   +    0
[rename]
100 jurjev???
Tesla3 pa 40?
Dobro, realno ni primerljiv s Teslo3, ampak tudi Tesla ima SUV pa najbrž ni 100k?
Predvsem pa ima daljši doseg... dati 100k zato, da tankaš vsakih 100km??? No ja, če imaš 100k za tak avto, imaš tudi dovolj časa za posedanje na črpalkah :-P
Men zgleda ful cudno, nejaguarsko. Pomoje bo fail, tako kot model s. Elektrofantazij sploh ne bom omenjal...

F pace je veliko bolj privlacen na pogled.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2747989] 14.12.18 20:22 · odgovor na: (#2747987)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207617 14.12.2018 20:28
[rename]
Kaj pa vem....jaz se izogibam kritiziranju porscheja, jaguarja, bemweja, audija, da ne izpade kot zmrdovanje na ‘kislo grozdje’.
Postavil pa sem si tudi limit, da za avto vec kot 40 jurjev ne dam. Zatocakam Mazdo cx5 hybrid....ali pa tole bobkovo micko.....edin volvo je se v kombinaciji, ko bo cena tam v rangu 0,5 bitcoina, ajde tudi enega bi se dal :-P
saj men je jaguar ful vsec, sladko grozdje :-) Ampak prav ta model mi je pa off. Sam imam pri avtih limit bolj 4 jurje kot 40. Premalo zaupam svoji voznji in prevec si znam zracunat depreciacijo :-)

glede bitcoinov te spasi edino to, da na Nova24tv za razliko od rezimskih medijev oznanijo resnico (da je konec z njimi), ali pa da to twittne Jansa ali Pozar.

Volvo pa bom enkrat kupil tega ogromnega V90 karavana, perfekten avto zame - ko bo dovolj star da bo padel v moj budget. Podobno kot Jaguarji zelo rad izgublja ceno :-)

www.autotrader.co.uk...New&page=1

Evo, tale mora se 5-6 let nabirat kilometrino, pa bo moj :-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2747999] 14.12.18 21:16 · odgovor na: (#2747990)
Odgovori   +    0
[rename]
Sem pristas kupovanja novega avta.
Videl v najblizjimokolici ze x-krat: kupis avto za 40 jurjev in ga imas 5 let brez problemov, nadaljnjih 5 pa kaj crkne, ampak vsaj ves, kaj imas.
Ali pa rqbljenega za 20 in zdajes v naslednjih 5 letih 20 za servis....kaj sele rabljenega za 10.
Kar pa kupim je do leto dni staro, salonsko vozilo z garancijo....ne pa tisto, kar uvozijo iz Nemcije.

Ne vem pa, kako je s temi preprodajalci gor pri vas na svobodi....ampak ja, za 30jurjev bitudi jaz rajs imel crosscountry....namesto novega passata ;-)
cisti balkan je tle na svobodi :-) Kup strojanov ki se vozijo okrog brez zavarovanja in brez izpita. Kupovanje novega, kot tudi leto ali dve starega je nadvse prijetna pozicija ki si je res ne smem privosciti - bi lahko, ampak bi delal prevec za avto, premalo za hisko.

Zaenkrat z nekaj spretnosti drzim stroske sraufanja in depreciacije skupaj krepko pod dva jurja na leto, pri 30+ KKm, zelo zadovoljen s tem. Depreciacije pri avtu za 4 jurje ni vec kaj dosti :-)))), sraufajo pa dzombe ki razumejo, da sem cenovno obcutljiv :-). Avto za 20K ima samo depreciacije cca 3 jurje letno, preden si zamenjal ploscico ali zarnico. Ta preracun ni isti za razumne voznike - jaz sem do avtomobila kreten in z avti od nekdaj delam ko "svinja s kurbusom" (in to se ne bo spremenilo, pa ceprav bi rols roycea zadel na loteriji). Zato je moje "pravilo" da avto kupujem z odvec denarjem, nikoli na kredit ali z last savings. Morda ko bom v penziji.

Zanimivo je da se ekonomika iz slovenije v UK to ni bistveno spremenila - v sloveniji so cenej mehankarji, tukaj pa avti - ker je cena starejsega rabljenega avta pac obratno sorazmerna ceni mehankarjev, da se ga se splaca imeti. Tukaj ljudje vozijo veliko bolj kretensko, nasilno kot v sloveniji. Ne v smislu odnosa do soudelezencev - pescev, kolesarjev, drugih voznikov, in konjev (tega je tukaj ful, tretji svet :-)...) - ampak do vozila. Obrne kljuc, poln gas proti rdeci, polna premza. V krozisce kolikor se da, bremza, in poln gas ven. Rat race. Vsak je mali Hamilton, celo v spakah kot je fiat 500 ali ford fokus.

Sem pa tudi tak clovek da ce bi dodelil 40K za avto, bi raje kupil 5 let starega maseratija ali porscheja, kot pa nov avto za 40K. Ko bom zbitcoinal za novega ferrarija, potem pa ajde - bi kupil novega :-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2748002] 14.12.18 21:26 · odgovor na: anon-207617 (#2747999)
Odgovori   +    1
disclaimer: najbolj sem v voznji uzival v iveco daily-ju z vzmetenim sedezem, ki ima zelo blizu se dvojni sedez na katerega se da stisniti do tri studentke. 10 ur na dan, svez ko rozica, volvoji in jaguarji nimajo za burek :-) Lahko gre solatar iz slovenije, ma ne more solata iz solatarja. Vozilo stoletja:

www.avto.net/Ads/det...co%20Daily
bc123a sporočil: 48.253
[#2748652] 18.12.18 11:10 · odgovor na: anon-207617 (#2747999)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Zaenkrat z nekaj spretnosti drzim stroske sraufanja in depreciacije skupaj krepko pod dva jurja na leto, pri 30+ KKm, zelo zadovoljen s tem. Depreciacije pri avtu za 4 jurje ni vec kaj dosti :-)))), sraufajo pa dzombe ki razumejo, da sem cenovno obcutljiv :-). Avto za 20K ima samo depreciacije cca 3 jurje letno, preden si zamenjal ploscico ali zarnico. Ta preracun ni isti za razumne voznike - jaz sem do avtomobila kreten in z avti od nekdaj delam ko "svinja s kurbusom" (in to se ne bo spremenilo, pa ceprav bi rols roycea zadel na loteriji).
Hm, jaz imam podobno mentaliteto, vozim k pooblascenemu (a ne "uradnemu") servisu, pa stroskov tudi ko kaj crkne zaradi starosti niti priblizno ni dosti. Pa zame je avto predvsem orodje in se do njega obnasam utilitaristicno - ce je treba na avtocesti potegniti v hrib, ker mi kaksen svaba hoce pojahati zadnji odbijac pac pritisnem na gas in grem na 5500 obratov (redline je pri 6000). Pac, kad se mora nije tesko. Ne vem ce bi z novim avtom za 30K delal enako. Verjetno bi vozil kot stara mamka.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2748669] 18.12.18 11:54 · odgovor na: bc123a (#2748652)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Hm, jaz imam podobno mentaliteto, vozim k pooblascenemu (a ne "uradnemu") servisu, pa stroskov tudi ko kaj crkne zaradi starosti niti priblizno ni dosti. Pa zame je avto predvsem orodje in se do njega obnasam utilitaristicno - ce je treba na avtocesti potegniti v hrib, ker mi kaksen svaba hoce pojahati zadnji odbijac pac pritisnem na gas in grem na 5500 obratov (redline je pri 6000). Pac, kad se mora nije tesko. Ne vem ce bi z novim avtom za 30K delal enako. Verjetno bi vozil kot stara mamka.
Samo toliko da veš - če vsake toliko časa motor (ko je ogret) za vsaj nekaj sekund takole nagoniš proti redline-u, je to samo koristno za motor. Če ga neprestano "voziš kot stara mamka", to sploh ni dobro za mašino, razen morda prvih 1000 km če kupiš brand new.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2748778] 18.12.18 17:04 · odgovor na: anon-20668 (#2748669)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
Samo toliko da veš - če vsake toliko časa motor (ko je ogret) za vsaj nekaj sekund takole nagoniš proti redline-u, je to samo koristno za motor.
In kaj točno koristnega to povzroči?
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2748851] 19.12.18 09:23 · odgovor na: anon-154083 (#2748778)
Odgovori   +    1
Prvenstveno se spuca svinjarija (carbon build-up)v injektorjih, na ventilih itd. No, v bistvu je treba kar nekaj več kot par sekund, ampak je dovolj da je nad 3-4000 rpm.
Pa tudi tekočine v motorju (hladilna in predvsem olje) takrat res dobro zaokrožijo.

V glavnem, same dobre stvari če motor občasno malo "pretelovadiš". Seveda pa tudi ni dobro neprestano tiščat v visoke obrate, sploh pa ne dokler ni motor temeljito ogret.

Če vedno voziš kot stara mamka do max 2000 obratov, vsak motor postane zamorjen - sem mislil, da vsi to vedo.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2748860] 19.12.18 09:56 · odgovor na: anon-20668 (#2748851)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
No, v bistvu je treba kar nekaj več kot par sekund, ampak je dovolj da je nad 3-4000 rpm.
No, ta popravek sem hotel slišati :-)
MJ1961 sporočil: 3
[#2808106] 17.12.19 11:22 · odgovor na: (#2747886)
Odgovori   +    1
TA te pripelje od točke A do točke G ;)

Strani: 1