Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0126Bacis sporočil: 3.028
Sem že nekoč nalimal, pa bom še 1x. To je razložil en naš gasilec:

TOLE SE O ZADEVI VE PO MOJI GASILSKI LINIJI

Ta posnetek sem že videl, pa podatke tudi.

Par reči, ki jih je dobro vedeti glede električnih vozil, ki imajo za osnovo akumulatorje (vrsta akumulatorja je nepomembna)

1. V akumulatorjih je kar velika zaloga energije, ki ne potrebuje kisika, da se sprosti, ampak le neko okvaro celic ali celice (smatrajte za požar, ki ne potrebuje kisika, torej dušilni efekti odpadejo.)
2. Ker je energija shranjena v obliki elektro kemične energije, znižanje temperature ne ustavi reakcije (kot pri gorenju, kjer lahko zadevo ohladimo pod mejo vnetišča).
3. Za nameček se v akumulatorjih nahajajo še kovine, ki gorijo v stiku s kisikom (gorenje kovin)

Se pravi imamo precej neugodno kombinacijo.

Realno teh požarov, če se lahko tako kliče (boljši izraz bi bil elektro termična reakcija) ne gasimo, ampak s prho ohlajamo (vprašanje prha, goreča kovina !?) in čakamo pač, da se vsa energija,
ki je spravljena v akumulatorjih porabi (pretvori v toplotno).

Problem je, ker s praškom, ki gasi kovine ne naredite nič koristnega, akumulator se bo še naprej pregreval.

Zelo težko si predstavljam kako bo izgledalo posredovanje na takšni zadevi, če so potniki še v vozilu !?!
Na to ni nekega jasnega odgovora.

Še nekaj linkov:

Finance:
Požara na Teslinih baterijah se ne da pogasiti z vodo
avto.finance.si/8350...rs-v-ognju


Gasilci v sosednji Avstriji so imeli velikanske težave, da so na cesti pogasili gorečo teslo model S.
www.zurnal24.si/avto...tom-299110

Zdaj vlakec Urban:
www.24ur.com/novice/...urban.html

Pred časom pa avtobus:
www.rtvslo.si/crna-k...nih/412380

siol.net/novice/slov...lpp-433461