Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Nova škoda scala: kaj sploh še ostane golfu?
Strani: 1
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 07.12.2018 10:17
[Polo83]V vednost, nastal je iz naslednika trabanta, ki je ostal le zrisan na papirju, ker je prej padel zid. Resno. Lep dan.
golf je golf
sporočil: 3.976
[bigl]WTF, prvi Golf je bil leta 1974... 15 let pred padcem zidu. Hehe, trabant je bil (za DDR razmere) leta 1974 verjetno "še frišen dizajn" :)
> [Polo83]
> golf je golf
V vednost, nastal je iz naslednika trabanta, ki je ostal le zrisan na papirju, ker je prej padel zid. Resno. Lep dan.
sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 07.12.2018 11:11
[Polo83]Octavia (sedaj pa Scala) je tudi Golf, samo še malo boljši (pred leti sem imel Golf V in sem bil izjemno zadovoljen z njim; sem pa enkrat vozil Octavio enake generacije in mi je bila še bolj všeč kot VW, edino ni je bilo za dobiti v hatchback varianti, no sedaj je še to rešeno).
golf je golf
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 07.12.2018 11:09
[bigl]Jezus, kakšne pa ti lomiš. Golf I. je bil pred Yugo 45, ta pa je bil leta pred padcem zidu. Razen če misliš da so zahodnjaki ukradli tajne načrte iz DDR :)))
> [Polo83]
> golf je golf
V vednost, nastal je iz naslednika trabanta, ki je ostal le zrisan na papirju, ker je prej padel zid. Resno. Lep dan.
sporočil: 459
Škoda Scala je narejena na osnovi VW Pola in ne VW Golfa.
Torej bo kvalitetno na nižjem nivoju.
Torej bo kvalitetno na nižjem nivoju.
sporočil: 262
Zelo je lepa, sploh v tej modri barvi. Sicer pa so žal nastopili
pusti časi, ko je večina novih avtov (poglejte si npr. BMW-je) ali
belih ali pa črnih.
sporočil: 4.080
[MarkoDebelec]Tole bi morda na zahodu šlo na sodišče. Jugovičem je pač vseeno.
Scala je že obstajala! Zastava#Yugo#Scala#101
Zastava je namreč po nekih podatkih ravno zato preimenovala model 101 v jugo skala, ker naj bi se pritožil Peugeot, da so to njihove rezervirane številke za modele avtov.
Včasih je Peugeot imenoval modele s številkami X0X.
Je pa res, da je bil Yugo Skala in ne Scala.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 07.12.2018 12:11
[matjazfinance]Prvi golf je narejen po načrtih takratne nove verzije trabanta. Seveda popolnoma spreenjenga. Pred padcem zidu. Kako pa so načrti prišli v takratno zahodno Nemčijo, gotovo ne preko Šarli - Čarli točke - prehoda. pa vedo tisti, ki so to izvedli. Zid je "padel" pri nekaterih zadevah davno prej, kot uradno. Lep dan.
> [bigl]
> > [Polo83]
> > golf je golf
>
> V vednost, nastal je iz naslednika trabanta, ki je ostal le zrisan na papirju, ker je prej padel zid. Resno. Lep dan.
WTF, prvi Golf je bil leta 1974... 15 let pred padcem zidu. Hehe, trabant je bil (za DDR razmere) leta 1974 verjetno "še frišen dizajn" :)
P.S.: tudi zgodba o nastanku hrošča je zanimiva...
sporočil: 129
Zadnja sprememba: anon-358556 07.12.2018 12:42
[kren]Ko so jih pripeljali v Slovenijo, smo šli do Dobove in na enem (barvno ustreznem) razbili sprednje steklo in dol pošraufali luči. Ko so jih potem "delili" si dobil, kar si pač dobil. Ampak ta je pač ostal, ker ga nihče ni hotel (tudi za tiste čase upravičeno).
Takrat si bil lahko vesel, če si sploh dobil avto, ne pa da bi se še za barvo zmišljeval.
Na koncu si rekel, bom pač tega vzel, če drugega ni. Yugo 55 Koral, rdeč s sivo notranjostjo. Kakša lepota.
sporočil: 2.195
L 75 s spalno vreco 40 ur na Partizanski c. pod Ferromotom v vrsti,
da sem lahko vplacal. Dobavni rok 9-12 mes.sitnica. Vplacal in s
pildekom v Kragujevac, 3 dni pijancevanja, khmm vec ali manj kot
gost ter nazaj z "rajnglo", takrat sicer zelo ponosen. Zelo podobna
zgodba s prvim golfom iz Vogosca
lp
lp
sporočil: 1.741
[kren]To je pa čisto natolcevanje in pljuvanje po najpravišnejšem družbenem sistemu.:-)
Avtomobili so pač takšnih barv, kakršne si želijo kupci. Pa ja ne misliš, da BMW izdeluje svoje avtomobile samo v dveh barvah, tako kot včasih Zastava & Co?
.
Zastava je svoja vozila izdelovala v več barvah, kot samo dveh.
.
Ampak bolje bi bilo, če bi jih samo v eni, npr. črni :-).
Tako bi vsaj vedel kaj boš dobil, kajti realnost v "dobrih starih časih" je bila, da barve niti slučajno nisi mogel izbirati.
.
Če me spomin ne vara si vplačal (celo?) kupnino za avto kakšne 6-8 mesecev pred dobavo - opcije izbire barve ni bilo.
In ko so avtomobili prišli so te poklicali na prevzem. Če si imel smolo si lahko nabasal na kontingent avtov barve dojenčkovega dreka in si moral vzeti takšnega.
Ali pa čakal na naslednjo "priložnost" :-)....
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 07.12.2018 13:34
[matjazfinance]
> [bigl]
> > [Polo83]
> > golf je golf
>
> V vednost, nastal je iz naslednika trabanta, ki je ostal le zrisan na papirju, ker je prej padel zid. Resno. Lep dan.
WTF, prvi Golf je bil leta 1974... 15 let pred padcem zidu. Hehe, trabant je bil (za DDR razmere) leta 1974 verjetno "še frišen dizajn" :)... khmm, ob tem da je Golfa že kakšnih par let kasneje začel delati TAS v Sarajevu ... no, vsaj oblike je bil enake ...
sporočil: 1.741
[kren]Trula višnja je bila najbolj priljubljena barva za sarajevskega Golfa II.
> [spiderman]
Jaz se spomnim barve trula višnja :)
Si rabil dodatbe "veze", ker za rajo so bili večinoma samo beli.
.
Zastava je imela, se mi zdi, več barv - ampak trule višnje pa ne.
.
Ja, pizda, res dobri stari cajti :-)
sporočil: 2.568
[rename]Florida in kasneje Tempo ni bil številčen.
Ni bil yugo skala, ampak zastava skala.
Pozicija: imel.
Yugo so bili samo stevilcni, 45, 55, 65. (Plus s crkovnim dodatkom, 45A, 55A)
sporočil: 5.775
Nekam nenavadni tihi so danes "branitelji tekovina" propadlega
sistema. Macek ne mijavka, schevy je tudi na dopustu,.....
Nobenih tabelc in izracunov, da se vsi tule motimo i9n da je bil RR minimum.
Verjetno se se spominjate kaksen "vozni park" smo imeli mladi. Ce bi danasnji avotodpad prestavil takrat, bi bil vesoljski pretep kdo bo lahko kupil in razgrabljen v eni uri. Lastnik pa dozivljensko presrbljen. Star avto je bil vedno vsaj 5o kg flik in 1oo kg Kobita (smole) ki ga je drzala skupaj. Sem obcasno posvasal kaksnemu prijatelju, pa je se VSAK cez pol ure drzal za glavo, ko sem odzgal plasti rje in kobita in spodaj obicajno ni bilo posebej veliko plocevine, vcasih pa celo nic. "In jaz sem s tem peljal 100kmh??? Jao meni, kaksen sreckovic sem" Ko je prijatelj zabremzal se je lepo cutilo da se je avto skrajsal, poden pa rahlo izbocil. Pri vozniji cez luzo je bilo pametno dvignit noge, da superge niso bile mokre...
RESNICA BOLI!! In o TAKEM standardu NE morejo nabijati nam, ki smo ga bili prisiljeni "uzivati", milom ili silom. Ne NI bilo nostalgicno in smesno in NOBENE nostalgije nimam za Yugojebovino! Da bogda da ostala crknuta!
Nobenih tabelc in izracunov, da se vsi tule motimo i9n da je bil RR minimum.
Verjetno se se spominjate kaksen "vozni park" smo imeli mladi. Ce bi danasnji avotodpad prestavil takrat, bi bil vesoljski pretep kdo bo lahko kupil in razgrabljen v eni uri. Lastnik pa dozivljensko presrbljen. Star avto je bil vedno vsaj 5o kg flik in 1oo kg Kobita (smole) ki ga je drzala skupaj. Sem obcasno posvasal kaksnemu prijatelju, pa je se VSAK cez pol ure drzal za glavo, ko sem odzgal plasti rje in kobita in spodaj obicajno ni bilo posebej veliko plocevine, vcasih pa celo nic. "In jaz sem s tem peljal 100kmh??? Jao meni, kaksen sreckovic sem" Ko je prijatelj zabremzal se je lepo cutilo da se je avto skrajsal, poden pa rahlo izbocil. Pri vozniji cez luzo je bilo pametno dvignit noge, da superge niso bile mokre...
RESNICA BOLI!! In o TAKEM standardu NE morejo nabijati nam, ki smo ga bili prisiljeni "uzivati", milom ili silom. Ne NI bilo nostalgicno in smesno in NOBENE nostalgije nimam za Yugojebovino! Da bogda da ostala crknuta!
sporočil: 6.403
[matjazfinance]Tu sploih ni primerjave, pri Octavii dobiš precej več avta za manj denarja.
> [Polo83]
> golf je golf
Octavia (sedaj pa Scala) je tudi Golf, samo še malo boljši (pred leti sem imel Golf V in sem bil izjemno zadovoljen z njim; sem pa enkrat vozil Octavio enake generacije in mi je bila še bolj všeč kot VW, edino ni je bilo za dobiti v hatchback varianti, no sedaj je še to rešeno).
sporočil: 10.824
[klemenstp]Skala je bila na konzu Zastava 101
> [rename]
> Ni bil yugo skala, ampak zastava skala.
>
> Pozicija: imel.
>
> Yugo so bili samo stevilcni, 45, 55, 65. (Plus s crkovnim dodatkom, 45A, 55A)
Florida in kasneje Tempo ni bil številčen.
Koral je bil pa Yugo (mislim da 45)
sporočil: 30.415
[kren]V 80. letih prejšnjega stoletja so bili časi, ko je po Jugoslaviji primanjkovalo rezervih delov za IMV kombije, ki so jih veliko uporabljali gasilci (vatrogasci). Ja, tukaj smo Novomeščani bili v veliki prednosti.
> [siap]
> Zelo podobna zgodba s prvim golfom iz Vogosca
Tudi jaz sem še kot mulc pripeljal novega golfa iz Vogošča in ga takoj naslednji dan prodal v Sloveniji za 10.000 mark več, kot sem dal zanj. Kakšni cajti.
sporočil: 4.080
[rename]To je bilo prej.
Ni bil yugo skala, ampak zastava skala.
Pozicija: imel.
Yugo so bili samo stevilcni, 45, 55, 65. (Plus s crkovnim dodatkom, 45A, 55A)
Naslednja (zadnja) generacija so bili vsi avti Yugo.
Na levi strani je pisalo Yugo, na desni pa Skala55.
upload.wikimedia.org...roatia.jpg
Strani: 1