Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria Airways hoče v Evropo pripeljati ruska letala SSJ100
Strani: 1 2
sporočil: 72
še en dokaz kako brezpogojno super so privatizacije za vsako ceno,
ki jih tako zagnano promovirajo Finance in podobni!
sporočil: 13.629
[bc123a]Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
Če koga pomirja "domače" :)
sporočil: 13.528
[Gustl]Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
> [bc123a]
> Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
Če koga pomirja "domače" :)
www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ
Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.
sporočil: 13.629
[vickibedi]
> [Gustl]
> > [bc123a]
> > Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
>
> Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
>
> Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
>
> Če koga pomirja "domače" :)
Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ
Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.
Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
sporočil: 13.629
[rename]Sanja se mi ne.
Nimam predsodka pred ruskimi izdelki, vendar pa se mi zdi nenavadno, da bodo svojo floto oddali v najem (bodo res leteli, ali bolj parkirani? kdo bo to najemal?), najeli pa letala, za katera Adria nima izšolanih pilotov?
Ali bodo najeli letala skupaj s posadkami?
Ne vem, če ni tole spet ena "Excel" ideja iz pisarne, morda celo stimulirana s kakšno "dačo"? ;-)
Sprašujem iz precej praktičnih razlogov - nekajkrat mesečno letim z Adrio, zanima me, v čem bom sedel :)
sporočil: 13.629
[rename]Kot sem bral ima SSJ težave s prodorom v Evropo (tudi zaradi te percepcije, I guess) in si predstavljam, da jim je ena majhna Adria lahko super odskočna deska. Hkrati je lahko super posel za Adrio, če dobijo ekstra ugodne pogoje (beri: diskont gre iz Sukhoi marketing oddelka).
Ja potem pa naroči sodelavcem, da naj malo povrtajo, a ne? :-P
Kot vem, ima večina pilotov licence (zgolj) za Canadair-je; pa tudi kabinsko osebje mora biti šolano za vsak tip letala. Interes pilotov so kvečjemu licence za Boeing/Airbus, ker jim to odpira vrata v tujino.
Zato bodo tudi oddajali canaderje skupaj s posadko, kar pomeni, da bodo tudi SSJ100 najeli s posadko vred.
Iz vidika cashflowa to pomeni, da bodo morali canaderji zaslužiti vsaj en euro več, kot bodo znašali stroški za SSJ100tke.
Vsekakor pošljem kolegom v obdelavo...
sporočil: 10.519
Končajte to zgodbo. Naj prepovejo Adrii še leteti. Škoda, da bi
bila kakšna velika nesreča spet povezana ravno z AA in Slovenijo
kot 1981 na Korziki.
sporočil: 27.190
Zadnja sprememba: crt 27.11.2018 09:48
ravno je bila novica, da so v mehiki nesrecni glede izkusenj, ki
jih imajo v zadnjih petih letih
www.flightglobal.com...ur-451902/dejansko pa kaj veliko mednarodnega trga doslej ni bilo en.wikipedia.org/wik...deliveries
sporočil: 13.629
[crt]A, vidiš, ker še lani je ta isti direktor...
ravno je bila novica, da so v mehiki nesrecni glede izkusenj, ki jih imajo v zadnjih petih letih www.flightglobal.com...ur-451902/
Interjet chief executive Jose Luis Garza calls the Sukhoi Superjet 100 a "money-making machine" despite continuing extra maintenance needs.
www.flightglobal.com...en-443424/
Morda pa je bistvo drugje - Adria se pogovarja, da bi Sukhoie popravljali v Ljubljani in ni ga boljšega biznisa kot popravljat nekaj, kar se veliko kvari. No, do Ljubljane mora priletet v enem kosu :)
sporočil: 10.519
[Gustl]Ma vse novice o AA zadnje mesece so ena velika norost. Ali pa burka. Ali pa tragedija. Normalno pa to ni.
> [vickibedi]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > > Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
> >
> > Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
> >
> > Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
> >
> > Če koga pomirja "domače" :)
>
> Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
> www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ
>
> Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.
Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
sporočil: 13.629
[kzupanc]Če bi vsem letalskim družbam, ki so finančno v kurcu, prepovedali letet, bi bilo nebo na pol prazno.
Končajte to zgodbo. Naj prepovejo Adrii še leteti. Škoda, da bi bila kakšna velika nesreča spet povezana ravno z AA in Slovenijo kot 1981 na Korziki.
Bankroti in prisilne poravnave so stalnica tega biznisa, malo podatkov za ZDA: en.wikipedia.org/wik...ted_States
Agencije, ki to industrijo nadzirajo, morajo pač opraviti svoj posel in glede na število nesreč, je videti, da to delajo kar dobro.
sporočil: 13.629
[rename]Tega sicer ne razumem. Za kakšno odločitev pa naj bi sicer še šlo? Gut feeling?
viš, sem imel kar prav, da je šlo za poslovno odločitev, "powered by excel"
sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 27.11.2018 10:27
[rename]Verjetno me sprašuješ, ali bi za taxi floto izbral Dacio namesto Renault. Bi, če bi excel to potrdil. Cammeo je tudi.
> [Gustl]
> > [rename]
> > viš, sem imel kar prav, da je šlo za poslovno odločitev, "powered by excel"
>
> Tega sicer ne razumem. Za kakšno odločitev pa naj bi sicer še šlo? Gut feeling?
Bi ti kupil (recimo) mercedes-look-like avto za 1/10 cene?
(mercedes zato, ker je ravno o njem govora v sosednjem članku)
Jasno pa je, da excel lahko pokaže samo tisto, kar daš notri, ne more pokazati, česar ne daš. In če je "maintenance cost" težko določiti, potem je od gut feelinga odvisno, koliko margina boš dodal notri.
Če pa tega ne daš, potem si pa ignorant (beri: imaš omejen mandat in s problemi te odločitve se bo kdo drug ukvarjal :)
Nikoli krivit excela. :)
sporočil: 13.629
[jezdec666]Ali pa kakšen star ATR 42 od Czech Airlines ali Fokker od Carpatair je tudi doživetje. :)
Mene bi bilo bolj strah letet s starimi saabi kot s temle.
sporočil: 27.190
[rename]meni je pa "not smo butali poljubne inpute tolko casa, da je ven prislo kul, torej zdaj vemo, da je vse kul, saj je racunalnik tako povedal" :)
Saj ga ne, excel-odločitev je pri meni sinonim, ko finance prevladajo pred tehniko.
sporočil: 13.629
[rename]
> [crt]
> > [rename]
> > Saj ga ne, excel-odločitev je pri meni sinonim, ko finance prevladajo pred tehniko.
>
> meni je pa "not smo butali poljubne inpute tolko casa, da je ven prislo kul, torej zdaj vemo, da je vse kul, saj je racunalnik tako povedal" :)
Menjam sinonim, od zdaj dalje uporabljam tvojega :-)
Dodajam - tepli smo ga (excel) tako dolgo, da je povedal, kar smo hoteli slišat :-P
Asociacija...
Je šel leeeeta nazaj en naš mlajši novinar na tiskovko, pride nazaj poln zapiskov, napiše članek in se izkaže potem, da je pol narobe.
Ga vpraša urednik: "Pa kje si te info pobral?"
Novinar: "Ja na tiskovki."
Urednik: "Oni pravijo, da to ni res, preveril sem in res ni res."
Novinar: "Ja pa je, glej, saj piše." ...pokaže na svoje zapiske. :)
sporočil: 48.253
[Gustl]Razen tega da je pol proizvedene flote prizemljene, ker imajo problem z rezervnimi deli, se posebej motorji?
Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
To je eden najvecjih virov nevarnosti v letalski industriji, to ni kot menjava olja. Lahko zamizis se naprej in vozis brez menjave dela, ki bi ga pri servisu moral zamenjati, ampak potem kaboom.
Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Se se spomnimo crasha v Dominikanski ko je ena turska letalska druzba avion pustila 2 tedna na letaliscu, potem so prah spihali z njega in leteli domov, vmes so pa ose naredile gnezdo v pitotovi cevi in KABOOM?
sporočil: 13.629
[bc123a]Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".
Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
sporočil: 13.528
[Gustl]Percepcija je to da državni prevoznik v Sloveniji, (ki je članica Nato in EU) kupuje neko ceneno rusko robo, svojo floto pa daje v najem.
> [bc123a]
>
> Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".
Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
WTF are you people smoking ?! :))
sporočil: 31.920
[Gustl]
> [bc123a]
>
> Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".... čuj, dokler te zanima, se ne rabiš sekirat, kaj je kaj ...
Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
sporočil: 48.253
[Gustl]Nekaj je napisano tu.
> [bc123a]
>
> Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".
Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
tangosix.rs/2017/18/...-u-regiju/
sporočil: 31.920
[vickibedi]
> [Gustl]
> > [bc123a]
> >
> > Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
>
> Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".
>
> Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
Percepcija je to da državni prevoznik v Sloveniji, (ki je članica Nato in EU) kupuje neko ceneno rusko robo, svojo floto pa daje v najem.... čuj, percepcija je to www.delo.si/gospodar...carje.html , da je Adria Airways državni prevoznik v Sloveniji ...
WTF are you people smoking ?! :))
sporočil: 13.629
Drzavni prevoznik?
Pa to je tam ena Bavarska firma, vhod di kaslca iz Sendlingerstrasse v Munchnu, ti lahko pokažem, kje :)
Pa to je tam ena Bavarska firma, vhod di kaslca iz Sendlingerstrasse v Munchnu, ti lahko pokažem, kje :)
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 27.11.2018 15:15
[bc123a]Ruski UAC na tržištu ima relativno uspješan Sukhoi Superjet SSJ-100. Avion je imao prvi let 2008. godine, a prva isporuka je bila 2011. Do sada je naručeno 384 primjerka, no dio kompanija je bankrotirao ili otkazao narudžbe (Armavia, Kartika, UTair, Leo Central, Sky Aviation, Blue Panorama, Kuban, Moskovia, Transaero, Air Armenia, VLM, Red Wings), pa je trenutni broj naručenih aviona 210 primjeraka, od čega je proizvedeno 111, a u uporabi je 100 komada. Kako je jedan avion tijekom testiranja imao fatalnu nesreću, 10 aviona je prizemljeno, što je 10% svih proizvedenih aviona, te isto postavlja ozbiljna pitanja. Većina naručenih aviona je od ruskih prijevoznika, ali avion ima i kupaca izvan Rusije. Tako je meksički InterJet naručio 30 aviona (isporučeno im je 22), švicarska Comlux poslovna charter kompanija naručila je dva SSJ (jedan isporučen za njihovu kazahstansku poslovnicu), kazahstanski Bek Air naručio je 7 komada (još nema isporuka), tailandska vlada naručila je 3 komada (isporučena su 2), kazahstanska obalna straža jedan komad (koji je i isporučen), te je irski CityJet naručio 15 komada od čega je isporučeno 6. Najviše aviona u floti ima Aeroflot kojem je isporučeno 40 komada, ali 10 je maknuo iz flote (dio prodao). Usprkos želji da se ovaj avion prezentira kao vrlo uspješan proizvod UAC-a (za razliku od ostalih), prodajni pokazatelji baš i nisu bajni.
Nekaj je napisano tu.
tangosix.rs/2017/18/...-u-regiju/
Kupovale so ga torej firme, ki so bile itak sibke in na robu bankrota, enostavno zato, ker so jih dobile zelo poceni, rezultati pa so zelo mesani, veliko prevoznikov je propadlo, ampak ne zaradi tega aviona, ampak zato ker so ze pri nakupu bili toliko sibki, da si kaj drugega niso mogli privosciti. Stvar je ocitno se vedno precej subvencionirana s ciljem da se poveca stevilo.
United Aircraft Corporation (UAC) je smatrao Superjet svojim velikim povratkom. Vraćanje Rusije u vrh zrakoplovne proizvodnje. Superjet je trebao biti model koji bi svojom prodajom ne samo stvorio image, nego sredstva za razvoj ostalih kategorija aviona, prvenstveno širkotrupaca. No, prodaja ide loše, zbog toga su smanjili godišnju proizvodnju (što poskupljuje jedinicu proizvodnje), investicija nije ni izblizu vraćena, 10% proizvedenih primjeraka se ne koristi, velik broj kompanija koje su avion naručile su bankrotirale, cijeli je niz otkazivanja narudžbi (čak 174 naručena primjerka se neće isporučiti, što je gotovo jednako broju primjeraka koji će se ostvariti). Upravo ovaj podatak najbolje govori tko su kupci SSJ, prvenstveno kompanije koje su u financijskim problemima i prisiljene su kupiti jeftin avion u nadi da će im to okrenuti poslovnu sreću.
Adria odlicno pase v zadnji stavek. Gustl, moje sozalje.
No, potem pa se zadnji aspekt, Adria je laboratorijska podgana, potem ko je Lufthansa ze testirala 4 primerke pri Brussels (ki je bil laboratorijska mis).
Sukhoi se jako trudio avion prodati na zapad, no isto ne uspijeva. Tek jedna narudžba malenog regionalnog prijevoznika CityJeta. CityJet je četiri svoja primjerka iznajmio na dvije godine Brusselsu. I ovaj podatak je vrlo indikativan. Zašto bi baš Brussels uzeo SSJ? I to samo četiri primjerka? Ovo nema baš nikakve logike. Niz aviona kompatibilnih Brusselsovoj floti je na tržištu, cijene nisu pretjerane. Zašto onda SSJ? Jedini odgovor koji je logičan, osim možebitne ekstremno niske cijene, je da je Lufthansa grupa odlučila testirati avion. Dvije godine, četri primjerka, taman je za testiranje koje će istinski pokazati o kakvom se avionu radi. A potom Lufthansa može bez rizika, temeljem istinskih pokazatelja, a ne friziranih od proizvođača ili motiviranih „zadovoljnih“ kupaca, donijeti odluku i obaviti sigurnu kupnju, ili odustati od proizvoda koji nema karakteristike kakve prezentira. Konačno, nakon dvije godine avion se vraća CityJetu bez možebitnih posljedica po Brussels ili Lufthansa grupu. Uostalom, Brussels je Lufthansina kompanija koja je „najmanje Lufthansa“. Daleko je opasnije po Lufthansu testirati proizvod u Austrianu, Swissu, Eurowingsu ili Regionalu. Brussels je najdalje, najmanje eksponiran, najlošiji od brendova.
In zakljucek:
Nakon što 4K očisti firmu, učini teške rezove, posebno prema djelatnicima, uz sitnu naknadu za obavljen posao, Adriju može prodati Lufthansi. Ovo je logično i vjerojatan scenarij. I sada odakle SSJ u tom poslu? Pa ako ovu pretpostavku stavimo uz prethodnu, onda prvotno testiranje Brusselsa može preći u iduću fazu, testiranje SSJ kao cjelokupnu flotu. Kao i u prvom primjeru i Adrija je izvrsna opcija, daleko od očiju osjetljive javnosti i djelatnika. Manje je rizično testirati to na Adriji, nego na Dolomitima, CityLineu, Swissu, Austrianu, pa čak i na cijeloj regionalnoj floti Brusselsa.
Gustl, na tebi bodo delali teste. Have fun. Se enkrat, avion morda ni slab, v njem je zahodna tehnologija (toliko, da celo razmisljajo o "Russianized" varianti, ki bi jo loceno prodajali v rusijo, ker bi bila cenejsa, nadomestili bi recimo Honeywell senzorje z ruskimi, itd.). Ampak ce so problemi z ostalimi aspekti, logistiko popravil, rezervnimi deli (nic ne pomaga servisni center v Ljubljani, motorje delajo nekje drugje, servis ti ne more pomagati, ce rabis motor, ki ga ni na zalogi!!! kar je bil tudi najvecji problem zadnja leta).
Tu je se nekaj zgodovine problemov:
en.wikipedia.org/wik...perjet_100
sporočil: 13.528
[najobj]Ok, sem bil še v starem filmu... Je pa odločitev v tem primeru še bolj čudna.
> [vickibedi]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > >
> > > Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
> >
> > Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".
> >
> > Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
> Percepcija je to da državni prevoznik v Sloveniji, (ki je članica Nato in EU) kupuje neko ceneno rusko robo, svojo floto pa daje v najem.
> WTF are you people smoking ?! :))
... čuj, percepcija je to www.delo.si/gospodar...carje.html , da je Adria Airways državni prevoznik v Sloveniji ...
sporočil: 13.528
[Gustl]Ja, kot kaže kaselc firma ... ?
Drzavni prevoznik?
Pa to je tam ena Bavarska firma, vhod di kaslca iz Sendlingerstrasse v Munchnu, ti lahko pokažem, kje :)
Takole iz bilanc jim ravno ne cvetejo rože: (E2-)
Sicer pa sledi vodijo v Iran, kar bi lahko pojasnilo nakup ruskega pleha:
siol.net/posel-danes...ran-414617
Slabo za Slovenijo, šalabajzerska država prodaja vsakemu, ki pride s kufrom denarja.
sporočil: 13.629
Spomin ti nagaja.
Ta je prišel brez kufra, se 3 mio popotnice je dobil.
Alternativa je bila videna par let prej...50 mio popotnice, ki je zdrzala...par let.
Ta je prišel brez kufra, se 3 mio popotnice je dobil.
Alternativa je bila videna par let prej...50 mio popotnice, ki je zdrzala...par let.
sporočil: 13.528
[Gustl]Evo priznam, jaz tem mafijskim poslom že težko sledim :))
Spomin ti nagaja.
Ta je prišel brez kufra, se 3 mio popotnice je dobil.
Alternativa je bila videna par let prej...50 mio popotnice, ki je zdrzala...par let.
p.s.
Pred nedavnim sem gledal dokumentarec o Yakuzah na Japonskem. Praktično gre za skoraj legalizirano mafijo. Celo njihovi capo-ji se kažejo takorekoč javno. Drugega kriminala v državi praktično ne poznajo. Mogoče bi tudi v SLO morali razmisliti o čem takem ;)
Strani: 1 2