Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria Airways hoče v Evropo pripeljati ruska letala SSJ100
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2744674] 27.11.18 08:53 · odgovor na: (# 2744673)
[vickibedi]
> [Gustl]
> > [bc123a]
> > Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
>
> Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
>
> Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
>
> Če koga pomirja "domače" :)
Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ
Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.
Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2744674
Strani: 1
[#2744698] 27.11.18 10:00 · odgovor na: (# 2744674)
[Gustl]Ma vse novice o AA zadnje mesece so ena velika norost. Ali pa burka. Ali pa tragedija. Normalno pa to ni.
> [vickibedi]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > > Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
> >
> > Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
> >
> > Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
> >
> > Če koga pomirja "domače" :)
>
> Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
> www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ
>
> Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.
Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
[#2744732] 27.11.18 11:21 · odgovor na: (# 2744674)
[Gustl]Razen tega da je pol proizvedene flote prizemljene, ker imajo problem z rezervnimi deli, se posebej motorji?
Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
To je eden najvecjih virov nevarnosti v letalski industriji, to ni kot menjava olja. Lahko zamizis se naprej in vozis brez menjave dela, ki bi ga pri servisu moral zamenjati, ampak potem kaboom.
Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Se se spomnimo crasha v Dominikanski ko je ena turska letalska druzba avion pustila 2 tedna na letaliscu, potem so prah spihali z njega in leteli domov, vmes so pa ose naredile gnezdo v pitotovi cevi in KABOOM?
Strani: 1