7 min
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču
16 min
Večer: nov sistem omrežnin bo prestavljen za dve leti
35 min
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
45 min
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
55 min
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
2 uri
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
2 uri
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
2 uri
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
3 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
3 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
3 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
4 ure
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
4 ure
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
4 ure
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
5 ur
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)
5 ur
Klet Vipava 1894 ima novega enologa
7 ur
Volitve na Hrvaškem: HDZ 61 mandatov, SDP 42 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
Po desetletju nevidenega spodbujanja prodaje (subvencije se gibljejo od nekaj tisoč do 15 tisoč USD - povprečje 7 tisoč USD na avto) smo dosegli v 2018 2% vse prodaje (3% na Kitajskem). Od tega je polovica hibridov, ostala polovica pa pravih električnih avtov. Od njih je polovica službenih vozil, samo ena četrtina (0,5% vse prodaje) predstavljajo električni avtomobili, ki so jih kupili posamezni kupci.

Kot je še malo prej navedel taisti Bloomberg: "there is little evidence there is a lot of customer demand for it".

Pozabljamo, da je najdražja komponenta el. avtomobila baterija, ki je proizvod z variabilno stroškovno strukturo , ne FC kot elektrinika. Kaj to pomeni? Da z naraščajočo količino cene niti slučajno ne padajo tako hitro.

Kar se pa infrastrukture tiče. Ocena za Slovenijo, tj, potrebne prilagoditve el.omrežja, je 7 milijard eurov. Samo za omrežje, brez generatorjev elektrike.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2743352

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.889
Ja, koliko elektrarn bo treba postaviti. Polnilnice je treba napolniti z elektriko, ki jo je treba najprej proizvesti, potem dati v omrezje. Temeljne postavke ni v racunu.

Strani: 1