Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
Po desetletju nevidenega spodbujanja prodaje (subvencije se gibljejo od nekaj tisoč do 15 tisoč USD - povprečje 7 tisoč USD na avto) smo dosegli v 2018 2% vse prodaje (3% na Kitajskem). Od tega je polovica hibridov, ostala polovica pa pravih električnih avtov. Od njih je polovica službenih vozil, samo ena četrtina (0,5% vse prodaje) predstavljajo električni avtomobili, ki so jih kupili posamezni kupci.

Kot je še malo prej navedel taisti Bloomberg: "there is little evidence there is a lot of customer demand for it".

Pozabljamo, da je najdražja komponenta el. avtomobila baterija, ki je proizvod z variabilno stroškovno strukturo , ne FC kot elektrinika. Kaj to pomeni? Da z naraščajočo količino cene niti slučajno ne padajo tako hitro.

Kar se pa infrastrukture tiče. Ocena za Slovenijo, tj, potrebne prilagoditve el.omrežja, je 7 milijard eurov. Samo za omrežje, brez generatorjev elektrike.